Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Datingportal / Mødested

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 12. Apr 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har sammen med en ven og kollega, startet en ny dating portal op. Konceptet går i alt sin enkelthed ud på, at kunne snakke med nye mennesker, uden det skal være besværligt. Vi har i den anledning (syntes vi selv) lavet et rigtig lækkert samtale system, der er nemt at gå til.

Vi vil derfor gerne høre jeres vurdering af sitet, både brugervenlighed, funktionalitet (selvom der stadig er lidt små fejl, som vi arbejder på at rette).

Vi har valgt ikke at tage penge for, at bruge systemet.

Vi har mange idéer på vej, i form af belønning for brug af systemet (Hvis du har skrevet 50 breve, får du mere funktionalitet osv).

Websitet ligger her: www.Avando.dk

Så skyd os i sænk, så vi sammen kan lave et godt sted at være for os alle :)

Mvh,

Mads & Jonas

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 15:32

Hej.

Jeg syntes det ser rigtig godt ud.

Det eneste jeg var lidt i tvivl om da jeg besøgte siden, var hvilken målgruppe det henvender sig til? - Fordi ifølge designet syntes jeg det er unge, men så at der også var en del ældre personer.

Ellers fedt lavet.

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 169
Fra  WhiteAway.com hvidevarer Skrevet kl. 15:43

Det ser utroligt godt ud.

Din slagstekst på forsiden er utroligt fængende og super god, synes jeg. Godt arbejde, bliv ved med det :)

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 15:43

Hej,

Jeg synes det ser gennemført og enkelt ud.

I får relativt hurtigt fortalt, hvad Avando er (på forsiden) - og siden virker professionel i sin opbygning :)

Jeg har ikke testet systemet (oprettet profil), men I har bestemt ikke ramt helt ved siden af.

Jeg synes jeres grafiske stil er relativ neutral - dog kunne I overveje et lidt lysere tema. Jeg synes siden er meget dunkel. Og dating skal vel ikke være dunkelt, men lyst og dejligt?

Prøv at udskift det mørkeblå baggrundstema med noget lysere.

Og husk at få smidt content description og et godt titel-tag ind i koden... og SEO-optimere den generelt.

4,5 ud af 5 herfra ;)

Køb dit juletræ på nettet, leveret til døren og afhentet efter jul...

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 16:04

Hejza.

Her kommer der lige lidt kritik efter jeg Lavede en profil derinde.
Jeg fik følgende meddelse efter jeg søgte på "25 år":

Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.

Exception Details: System.ArgumentNullException: Value cannot be null.
Parameter name: source

Source Error:

An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below.

Stack Trace:

[ArgumentNullException: Value cannot be null.
Parameter name: source]
   System.Linq.Enumerable.ToList(IEnumerable`1 source) +1296529
   Avando.Service.SearchService.GetSearchResult(String query, Nullable`1 gender, Nullable`1 minimumAge, Nullable`1 maximumAge, Nullable`1 onlyOnline, Nullable`1 cityRegionId, Nullable`1 relationship, Nullable`1 sexuality, Nullable`1 minimumHeight, Nullable`1 maximumHeight, Nullable`1 minimumWeight, Nullable`1 maximumWeight, Profile profile) in E:\Websites\Avando\Avando.Service\SearchService.cs:93
   Avando.Web.Controllers.SearchController.Index(String query, Nullable`1 gender, Nullable`1 minimumAge, Nullable`1 maximumAge, Nullable`1 onlyOnline, Nullable`1 cityRegion, Nullable`1 relationship, Nullable`1 sexuality, Nullable`1 minimumHeight, Nullable`1 maximumHeight, Nullable`1 minimumWeight, Nullable`1 maximumWeight, Nullable`1 fromQueryForm) in E:\Websites\Avando\Avando.Web\Controllers\SearchController.cs:52
   lambda_method(ExecutionScope , ControllerBase , Object[] ) +692
   System.Web.Mvc.ReflectedActionDescriptor.Execute(ControllerContext controllerContext, IDictionary`2 parameters) +236
   System.Web.Mvc.ControllerActionInvoker.InvokeActionMethod(ControllerContext controllerContext, ActionDescriptor actionDescriptor, IDictionary`2 parameters) +31
   System.Web.Mvc.<>c__DisplayClassa.<InvokeActionMethodWithFilters>b__7() +85
   System.Web.Mvc.ControllerActionInvoker.InvokeActionMethodFilter(IActionFilter filter, ActionExecutingContext preContext, Func`1 continuation) +235443
   System.Web.Mvc.ControllerActionInvoker.InvokeActionMethodWithFilters(ControllerContext controllerContext, IList`1 filters, ActionDescriptor actionDescriptor, IDictionary`2 parameters) +288
   System.Web.Mvc.ControllerActionInvoker.InvokeAction(ControllerContext controllerContext, String actionName) +235622
   System.Web.Mvc.Controller.ExecuteCore() +174
   System.Web.Mvc.MvcHandler.ProcessRequest(HttpContextBase httpContext) +209
   System.Web.CallHandlerExecutionStep.System.Web.HttpApplication.IExecutionStep.Execute() +599
   System.Web.HttpApplication.ExecuteStep(IExecutionStep step, Boolean& completedSynchronously) +171

Server Error in '/' Application.

Value cannot be null.
Parameter name: source

Noget jeg synes du skal smide oveni er søge kriterier. Det er fedt man bare kan skrive noget og så vupti så søger den. Men vil da også gerne have jeg kan klikke af jeg gerne vil se alle kvinder, 20 - 25 år, Blond, Høj udd. osv. At der er vil søge kriterer man kan gå igennem. Men elf lige nu er det lige meget for man skriver bare kvinde og så går man igennem alle 9 stk ;)

UDover det er det en super side og ja det er blevet gjort enkelt.
Men smid en chat på. Den vil give dig mange +++++

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 16:06

Thomas Lybek:

Noget jeg synes du skal smide oveni er søge kriterier. Det er fedt man bare kan skrive noget og så vupti så søger den. Men vil da også gerne have jeg kan klikke af jeg gerne vil se alle kvinder, 20 - 25 år, Blond, Høj udd. osv. At der er vil søge kriterer man kan gå igennem. Men elf lige nu er det lige meget for man skriver bare kvinde og så går man igennem alle 9 stk ;)

Trækker jeg lige tilbage. Så lige det kom frem hvis man lavede en enkelt søgning.

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 16:14

Hey

Jeg synes mest af alt det ligner en blog, frem for en datingportal/mødested. Synes måske nok du skal arbejde lidt mere med det visuelle udtryk på portalen, så det kommer mere frem i det visuelle.

Men ellers ser det fint ud, har ikke testet noget på siden, men har mere kigget på det visuelle.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 12. Apr 10
Skrevet kl. 16:19

Hej, denne fejl har vi fanget, og arbejder på at løse den.

I øjeblikket kan du søge på eks. "Kvinder Storkøbehavn" og så filtrere videre. Men det er helt rigtigt at man skal kunne søge på flere ting :)

tak for din feedback

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 16:20

Flot side. Har I selv kodet scriptet eller har I købt et cms og modereret det?

Jeg synes at der mangler en side med oplysninger om betingelser for brug af siden, mere info om hvem som står bag, og info om brugernes sikkerhed af det content de sætter ind på siden.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 12. Apr 10
Skrevet kl. 16:26

Tusind tak for alt jeres feedback det er rart, at se at man kan lave noget af det rigtigt fra starten :)

I har nok ret med designet om at det skal være lysere og mere tiltalende. Det vil vi tage op. Til Rune, så er hele vores kodebase skrevet fra bunden af, uden brug af CMS eller andre værktøjer :)

Tusind mange tak for alt :)

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)