Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress thesis

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Har søgt lidt rundt for at finde et nyt theme til min blog og er faldet over en, men er træt af at skulle tilpass det ene og det andet, så vil have lavet noget engang for alle, og har i den forbindelse læst nogle gode anbefalinger af thesis - er der nogen der har gode eller dårlige erfaringer med dette, og er det så brugervenligt med henblikpå seo, plugins og designmæssigt som man kan læse sig til.

Ligeledes findes der 2 typer versioner en devoloper og personal, er der nogen udmiddelbar begrænsninger man skal være opmærksom på her hvis man selv skal sætte siden op udover det man kan læse sig til på deres site.

Dbh.

Kim

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:26

Jeg har forsøgt mig med Thesis og jeg er bestemt ikke vild med det. Faktisk så benyttede jeg mig af deres 30 day money back gurantee.

Problemet er, synes jeg, at de har lagt et utroligt kompliceret lag ovenpå et ellers simpelt system som Wordpress. De har gjort det sværere at bruge. Og det kan jeg simpelt hen ikke se pointen med.

For at tilpasse Thesis tilstrækkeligt skal du aligevel lave det meste manuelt i dine style sheets og skrive en masse kode i et nyt format som du så skal lære.

Det er den slags lort der kommer ud af at sætte teknikere til at bestemme udviklingen :)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 15:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan rigtigt godt lige Ithemes. De er simple og SEO venlige, men flotte. De har så lanceret et nyere tema som hedder Builder , som er et stort skridt videre imod drag N` drop temabygning. Temaet får også super gode anmeldelser på nettet.

De har et godt supportforum, og gode instruktionsvideoer og tips til SEO osv.

Af en eller anden grund er deres site nede lige nu ( har jeg ikke oplevet før )

Men når det er oppe igen er det her :

Ithemes.com

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 15:51

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Fra  House of Visions Skrevet kl. 16:00

Mikkel: Tak for din åbenhjertige tilbagemelding - det er noget man kan forholde sig til :-)

Jimmy: Vil kigge lidt på ithemes når de kommer op at køre igen

Er ude efter et mere simpelt system end WP allerede er, ellers må jeg bare krybe til korset og ændrer i mine style sheets

Dbh.

Kim

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:04

Kim Kampp:
Er ude efter et mere simpelt system end WP allerede er

Så er det ABSOLUT ikke Thesis du skal vælge :)

Jeg har haft god erfaring med Solostream - deres themes ser som udgangspunkt langt bedre ud end Thesis, og langt det meste kan du tilpasse via deres indbyggede design-admin - så du helt slipper for dødsyg kodning, eller endnu værre - et helt nyt lag af nye koder du skal lære, som med Thesis.

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Fra  House of Visions Skrevet kl. 16:15

Super det vil kigge på - har aldrig fundet kodning ophidsende :-)

Dbh.

Kim

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:27

Kim Kampp:
har aldrig fundet kodning ophidsende :-)

Ophidsende ja, men tilfredstillende - sjældent :)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:31

Det sagde hun også igår..

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:33

Jimi Hove:

Det sagde hun også igår..

Så skal du nok holde dig til kodning og lade os andre om at servicere de mange smukke kvinder :)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)