Hej aminoer Har søgt lidt rundt for at finde et nyt theme til min blog og er faldet over en, men er træt af at skulle tilpass det ene og det andet, så vil have lavet noget engang for alle, og har i den forbindelse læst nogle gode anbefalinger af thesis - er der nogen der har gode eller dårlige erfaringer med dette, og er det så brugervenligt med henblikpå seo, plugins og designmæssigt som man kan læse sig til. Ligeledes findes der 2 typer versioner en devoloper og personal, er der nogen udmiddelbar begrænsninger man skal være opmærksom på her hvis man selv skal sætte siden op udover det man kan læse sig til på deres site.
Dbh. Kim |
Jeg har forsøgt mig med Thesis og jeg er bestemt ikke vild med det. Faktisk så benyttede jeg mig af deres 30 day money back gurantee.
Problemet er, synes jeg, at de har lagt et utroligt kompliceret lag ovenpå et ellers simpelt system som Wordpress. De har gjort det sværere at bruge. Og det kan jeg simpelt hen ikke se pointen med.
For at tilpasse Thesis tilstrækkeligt skal du aligevel lave det meste manuelt i dine style sheets og skrive en masse kode i et nyt format som du så skal lære.
Det er den slags lort der kommer ud af at sætte teknikere til at bestemme udviklingen :)