Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Page Rank. Online Marketing osv..

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa alle her på Amino. Super fedt sit...

 

Jeg har et stort problem med få synlighed på Google, MSN osv.

Problemet er at jeg ikke må og kan bruge adwords osv.

Da det er et Betting firma jeg har. I kan se det her www.pointpoker.dk

 

Det jeg gerne vil have hjælp til er, hvordan jeg kan komme frem på første side af Google, MSN eller bare nogle af de andre, eller bare få noget mere synlighed på nette.

 

Hvad kan jeg gøre?

 

 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Først og fremmest velkommen her på amino, flot side du har. En ting jeg dog ikke bryder mig om, det er frames - og det gør søgemaskinerne heller ikke. Ville derfor foreslå dig at droppe det.

En anden ting jeg lige faldt over i din kode, det var dine meta-tags, som er meget mangelfulde. Brug evt. nedenstående;

<meta name="Title" content="PointPoker.com - slogan her">
<meta name="description" content="En beskrivelse af din side lige her">
<meta name="keywords" content="en masse relevante keywords, som du vil findes på">
<meta name="Robots" content="index,follow">
<meta name="Revisit-after" content="1">
<meta name="Copyright" content="Dit Navn - PointPoker.com">

Så er det næste du skal gøre, at få dit link ind på en masse relevante sider - så bliver du højere listet på søgemaskinerne, da de ser din side som mere relevant så.

Er måske ikke lige den største SEO ekspert, der er sikker mange herinde som kan gøre det bedre - men det her var mit bud.

// Jesper Skov

 

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 02:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Flodo,



desværre må jeg give Jesper ret. - du bliver nødt til at skaffe dig af med dine frames, ellers får du aldrig en fornuftig placering i søgemaskinerne! Det er jo nok en hård nød at sluge for dig, men der er simpelthen ingen vej udenom.



Som du selv nævner, kan du ikke bruge AdWords eller anden form for annoncering pga. den danske lovgivning, så den eneste vej er søgemaskineoptimering. Det er lidt for omfattende at beskrive alt det du skal gøre, men du er velkommen til at kigge dig om på mit site - der er masser af information om emnet og det er ganske gratis. Jeg kan endvidere henvise dig til et amerikansk forum om søgemaskineoptimering - det er en decideret guldgrube, som jeg selv har stor glæde af: http://www.highrankings.com/forum



God arbejdslyst! 



Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa igen....

 

Jesper Skov jeg vil prøve ændre de meta-tags. Du har nok ret i at det vil give lidt. Tak

 

Per H. Jørgensen Jeg ville også gerne have at sitet ikke vare i frames, men da det er et netmærke jeg er en del af kan jeg ikke ændre på det. Ville ellers være optimalt.

 

Hvad med Page Rank?

 

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Først og fremmest vil jeg anbefale at du dropper markedsføringen af ulovloge spil i Danmark. Du bliver busted før eller siden og det er ærgeligt at bruge en masse tid, penge og energi på noget som så bare fra den ene dag til den anden bliver lukket :) Brug i stedet for kræfterne på at skaffe spillere i lande udenfor Danmark, der ikke gider sagsøge dig.

Med hensyn til søgemaskineoptimeringen står du overfor en mega stor opave, men det ved du sikkert. Der er ikke mange områder som der er lige så hård konkurrence på som netop spil, gambling, poker osv.

Det første jeg ville gøre var at få ryddet op i din webarkitektur, for den er virkelig rodet. Dit danske domæne er blot en redirect til et andet domæn. Det andet (.com) domæne skal der også ryddes op på. Ud med frames, og ind med en bedre URL-struktur. Herefter skal du i gang med at tilpasse tekster så de er super optimerede til lige de søgninger du gerne vil findes på, og teksterne skal implementeres optimalt på sider, med gode titles og META-informationer.

Når alt det er på plads skal du have fat i en satans masse links fra andre websites. På det danske marked, hvis du vælger at fortsætte virksomheden her (hvilket jeg som sagt ikke anbefaler) skal du nok bruge 1000 links mere. På det tyske, engelske eller amerikanske marked skal der MEGET mere til. Uden de mange links kommer du ingen vegne.

Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa Mikkel deMib.  Det med at jeg gerne vil have danske spiller har du ret i ikke er helt på toppen. Men da de ikke gøre noget ved udenlandske sits, er DK et helt super land. En dansk spiller svare til 3 tyske eller 6 polakker.

Plus at jeg har fået et godt navn i de danske poker fora. Har den tidliger danske poker mester til at spille på mit sit mm.

Så ud fra det er det meget svært at droppe DK.

 

Men vil helt sikker se på min url-struktur.

 

Hvad med Page Rank?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, der er mange penge i ulovlige spil, på samme måde som der er det i hash-klubber og andre ulovlige aktiviteter. Men det er et meget kortsigtet projekt. Det er fuldkommen lige meget hvor dit site er, hvis du bor i Danmark vil myndighederne komme efter dig. Jeg har selv været der, så jeg ved det :)

> Hvad med Page Rank?
Det skal du ikke spekulere på. Det handler om linkpopularitet - links. PageRank er blot et meget gammelt Standford patent, som ingen rigtigt bruger mere - om nogensinde.
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Du har nok ret med hensyn til Danmark.

 

Kan man bare lave alle de link man vil uden at det skader sitet.

Har hørt at der er link man ikke skal bruge som linkfarme osv.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, links er en videnskab i sig selv. Det bedste jeg kn anbefale er, at du bruger en helvedes masse tid på at læse en masse om links og teknikker til opbygning af effektive links. Der er masser af faldgrupper, masser af links næsten uden effekt, og det kan bestemt godt være svært at finde rundt i. Desværre er der ikke ET godt sted at læse den slags - det foregår rundt omkring i krogende på diverse debatter, blogs og i høj grad til konferencer, som f.eks. SES i Chicago i starten af december.
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)