Den er indtil videre følgende: Jeg har en stor butik på den bedste gågade placering i Svendborg (Indbyggertal ca. 27.000 i byen og ca. 60.000 i kommunen)
Butikken er stor nok til at lave en shop-i-shop. Der er plads til omkring 5 lejere, der hver lejer 8-10m2, hvilket svarer til ca. 20 hyldemeter.
Jeg som udlejer betaler alt i forbindelse med butiksdriften med undtagelse af individuel varesikring og svind. Jeg bekoster også inventaret, men får det lavet i sammenråd med shopejer, så det passer til den enkeltes ønsker.
Alle fem placeringer er lige gode og varerne vil ligeligt fordelt blive udstillet både i vinduerne og på gaden.
Prisen vil være fast og kommer med mine udregninger til at ligge på 8.500/mdr.
Hvordan lyder ideen? Hvad skal jeg være opmærksom på? Og ser du nogle forhindringer for at føre ideen ud i livet
Glæder mig meget til at høre din mening
Mange hilsner Miriam |
Hej Miriam
Jeg synes umiddelbart, at det kan være en god idé.
Imidlertid synes jeg prisen virker meget høj, og tvivler på, hvorvidt du vil kunne finde lejere til denne form.
Der er ikke nogen forhindringer iøvrigt for at føre idéen ud i livet, som du selv udtrykker det. Dog skal du følgelig have helt klare aftaler omkring udstilling, opsætning af varer m.v.
Hilsen
Tonny