Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du have din virksomhed på TV, så er det nu!!!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Iværksætternes årgang 0. Her er der ingen smalle steder, når det gælder ambitioner eller drømme. Vi følger 3 projekter og deres bagmæng i jagten på international succes.

Vi er med i den spæde opstart og følger udviklingen fra ydmyge kontorlokaler til koncernbygning, fra prototype til virkelighed.

Innovationen er i højsæde og fælles for alle projekterne er, at de har et internationalt format og et omsætningspotentiale i millionklassen. Alt dette indenfor en periode af 5 år.

Men en succes kommer sjældent dumpende. Derfor er vi også med, når arbejdsdagen kommer op på 70 timer eller mere. Det kan være at investoren kan se de store tanker, men hvad siger familien?

I en årligt tilbagevendende TV-serie på en af danmarks største TV kanaler, vil vi give danskerne et enestående indblik i forretningsverdenen egen dramaturgi. Uenighed om udvikling, fyring og ansættelser af medarbejdere, den første million osv. 

Er det dig og dit projekt vi skal følge? For at finde de helt rigtige projekter er vi i løbende kontakt med venturemiljøet og søger efter medvirkende blandt DVCAs medlemmer. Om du er helt grøn eller tidligere har startet virksomheder op betyder ikke så meget. Strix Television leder efter mennesker med store drømme og store ambitioner og projekter med stort potentiale. Iværksættere der tør tage den chance, som så mange drømmer om og iværksættere, som har lyst til at dele deres projekt med resten af Danmark over de næste 5 år.
Vi forestiller os, at du er så langt i processen at forretningsplan og størstedelen af finansieringen er på plads, men endnu mangler den store launch. Den vil vi nemlig gerne følge. 

Om Strix Television. Vi er en af danmarks største TV produktionselskaber og førende indenfor produktion af reality og reportage programmer.  Strix Television har produceret succesunderholdning til danskerne siden 1998 og er lige nu i gang med at producere 13. sæson af Robinson ekspeditionen. Sideløbende leverer vi hvert år programmer til flere af danskernes foretrukne TV kanaler. Programmer som Farmen, Med kniven for struben, Den hemmelige millionær og Hospitalet for bare at nævne et par stykker. 

Er det dig og din virksomhed, der skal have en unik chance for at blive eksponeret til danmarks befolkning? Skriv en mail til lotte.malmskov@strixtv.dk og fortæl om dig og dit projekt eller ring for yderligere oplysninger på 53 400 430.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 17:35

Det var f.... på tide at der bliver lavet en dokumentar-serie om rigtig iværksætteri!

Super godt initiativ - det er hårdt tiltrængt oven på de sidste mange års underholdnings-gøgl-for-familien-Danmark (her tænker jeg på "Alt på spil", "Iværksætterprisen" m.fl.") Geeked.

/Jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:39

Det lyder spændende, kunne være vildt fedt at være med i.

Skal man være 100 % iværksætter, eller er det muligt for iværksættere som er det 50% , i den forstand at de måske har en skole, eller et job at passe, og først når de har fri der fra, begynder på deres eget?

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:41

Ja - og  rigtig spændende chance for den rette person/virksomhed.

Glæder mig til at følge de udvalgte - hvornår tror i det skal spænde an +

mvh

Jesper

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 17:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Selvom man ikke er en passende match, koster det ikke andet end tiden at skrive til dem. 

Jeg har selv tidligere holdt igen med at skrive på sådanne muligheder, da "jeg" jo langt fra er "spændende" nok...men det er slut nu.....de kan jo bare sig nej tak :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:49

Det er jo en super spændende mulighed..

Kan scandinavien gå an, eller skal det være world wide ?

Super spændende tiltag

Mikkel

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1770
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 17:57

Lyder rigtig spændende!

Det skal jeg se Geeked

De kunne måske filme en seriøs iværksætter og så en mere speciel type som f.eks Wonderboy tror det ville blive et seerhit!

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 18:12

Det er sku en fed mulighed :)

Jeg sender helt sikkert en ansøgning afsted, også selv om jeg ikke har planer om noget world wide.. Men som Boysen korrekt udtrykker det, så kan de jo bare sige Nej tak :)

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 23:37

LinkCentralen.dk:

Lyder rigtig spændende!

Det skal jeg se Geeked

De kunne måske filme en seriøs iværksætter og så en mere speciel type som f.eks Wonderboy tror det ville blive et seerhit!

Jeg har helt andre planer. Jeg vil lave et galskab mix af kunst og iværksætteri på sammen tid, noget der virkelig får medieomtale, jeg har en masse sindsyge og psykopatiske idéer til hvordan det kan gøres på tegnebrættet.

Jeg arbejder lige i øjeblikket med en "dødsmaskine" - se lystet - mød GUD.

Idéen er den at åbne en klinik hvor folk kan blive druknet i et badekar. De dør, men der står et lægehold lige ved siden af og genopliver dem.

Meningen er så at folk efter genoplivningen skal blive bedre mennesker, man har tit hørt om folk der har været tæt på døden, eller har været døde i et kort øjeblik, de ændre adfærd, sætter højere pris på deres liv.

Idéen er delvis indhentet fra "SAW-filmene" - dog ikke lige så markaberet, man skal bladt andet i gennem et lægetjek inden man får lov til at dø, overlevelseprocenteten skulle meget gerne være 100% og uden at klienterne får hjerneskader.

Produktet er primært henvendt til meget troende mennesker der gerne vil have et lille møde med GUD, eller lystet.

Priserne kommer til at være meget dyre pga de det grundige lægetjek - et sted mellem 100 og 150.000 kroner skal man nok regne med at betale for det.

Men ork, jeg har mange flere 100 af disse skøre tanker i hovedet, og jeg har tænkt mig at iværksætte dem i fremtiden. Det fedeste af det hele er at jeg faktisk ikke har spor forstand på hverken kunst eller iværksætteri - det er så fedt når folk gør noget de ikke har forstand på, det er nok her nytænkningen ligger begravet.

P.S

Jeg har sgu ikke tænkt mig at blive "interviewet" gratis, næææ folkens - jeg venter sgu til at der dukker et engelsk/amerikans blad op der vil betale et to-cifret million beløb for at få det allerførste interview med mig - der er ingen grund til at smide sit "trumfkort" på bordet med det samme, jeg tror at det bedere kan betale sig at holde det på hånden i et par år endnu.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)