Lyder rigtig spændende!
Det skal jeg se 
De kunne måske filme en seriøs iværksætter og så en mere speciel type som f.eks Wonderboy tror det ville blive et seerhit!
Jeg har helt andre planer. Jeg vil lave et galskab mix af kunst og iværksætteri på sammen tid, noget der virkelig får medieomtale, jeg har en masse sindsyge og psykopatiske idéer til hvordan det kan gøres på tegnebrættet.
Jeg arbejder lige i øjeblikket med en "dødsmaskine" - se lystet - mød GUD.
Idéen er den at åbne en klinik hvor folk kan blive druknet i et badekar. De dør, men der står et lægehold lige ved siden af og genopliver dem.
Meningen er så at folk efter genoplivningen skal blive bedre mennesker, man har tit hørt om folk der har været tæt på døden, eller har været døde i et kort øjeblik, de ændre adfærd, sætter højere pris på deres liv.
Idéen er delvis indhentet fra "SAW-filmene" - dog ikke lige så markaberet, man skal bladt andet i gennem et lægetjek inden man får lov til at dø, overlevelseprocenteten skulle meget gerne være 100% og uden at klienterne får hjerneskader.
Produktet er primært henvendt til meget troende mennesker der gerne vil have et lille møde med GUD, eller lystet.
Priserne kommer til at være meget dyre pga de det grundige lægetjek - et sted mellem 100 og 150.000 kroner skal man nok regne med at betale for det.
Men ork, jeg har mange flere 100 af disse skøre tanker i hovedet, og jeg har tænkt mig at iværksætte dem i fremtiden. Det fedeste af det hele er at jeg faktisk ikke har spor forstand på hverken kunst eller iværksætteri - det er så fedt når folk gør noget de ikke har forstand på, det er nok her nytænkningen ligger begravet.
P.S
Jeg har sgu ikke tænkt mig at blive "interviewet" gratis, næææ folkens - jeg venter sgu til at der dukker et engelsk/amerikans blad op der vil betale et to-cifret million beløb for at få det allerførste interview med mig - der er ingen grund til at smide sit "trumfkort" på bordet med det samme, jeg tror at det bedere kan betale sig at holde det på hånden i et par år endnu.