Tænkte lige på skal der ikke være 2 ejere af et S.m.b.a ? Eller nok med en mand ? |
MikkelFriis:Tænkte lige på skal der ikke være 2 ejere af et S.m.b.a ?
Jo - mimimum 2.
Tænkte lige på skal der ikke være 2 ejere af et S.m.b.a ? Eller nok med en mand ? |
Jo - mimimum 2. |
Hmm.. Så skal man finde en der kan stå som medejere, det er da lidt øv Er det også sådan ved aps ? Eller er der andre selskabsformer uden personlig hæftelse ?
Mikkel |
Nej der kan du eje 100%, også selvom du er under 18 år |
Hvornår vil du realistisk få ansatte??? |
Hej Mikkel! Har du ikke en i familien, der kan være "sleeping partner" på Smba´et? Mvh Diana |
House of Sensus ApS er et bogførings - og revisionsfirma.
Hej Diana.. Har ikke kontakt til min mor og min far døde i 2001 så står lidt alene, med det :-( Nytilflytter til Randers så ikke meget netværk og slet ikke nogen jeg ville turde tage med som medejer.
|
Hej Henrik Realistisk ville der gå måneder.. Det kommer lidt an på hvordan et forløb med praktikant ville gå... Men jo vi er lidt ude i fremtiden.
Mikkel |
Drop SMBA-tanken her og nu og vent et par måneder og se hvad der sker med de kommende SPE-selskaber.
|
Hej Mikkel Jeg skal for en god ordens skyld anbefale dig at søge rundt på Amino om SmbA, så vil du få et langt mere nuanceret billede af denne selskabsform, end du har fået ved at tale med Diana. Herudover vil jeg også, jvf. Henrik's indlæg, lige afvente, hvad der sker med de nye SPE-selskaber, da hele SmbA konstruktionen formentlig vil dø, hvis disse godkendes og indføres. Hilsen Tonny |