Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af re-spelling.dk - korrekturlæsning af hjemmesider

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes dine priser er alt for billige! Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:06

Nå da, det må vi hellere gøre noget ved ;-) Ej, jeg er i gang med at finde en anden måde at sætte priserne på. Tror evt. det bliver pr. ord, hvor det så bliver billigere jo flere ord man skal have rettet, men brygger lige på det p.t.

Tak for kommentaren, det er super at få noget feedback!

Venlig hilsen

Anna Lilja Steensig
kontakt@re-spelling.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:19

Hvor er det bare en fed idé - jeg får ofte negativt indtryk af en hjemmesides indhold, når der er sprog- og slåfejl. 

Jeg synes din side giver et professionelt og overskueligt indtryk.

God vind med din forretning - der er brug for din service  derude ;-) 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:23

Først og fremmest må jeg kreditere dig for dine fantastiske priser - det er utroligt, hvis du kan få det til at løbe rundt.

Hvis du sender mig en mail (find adressen i min profil) vil jeg gerne være behjælpelig med at sende kunder videre til dig, hvis jeg ikke har tiden til dem, og ellers har jeg sikkert et par opgaver, du kan hjælpe mig med (jeg er nemlig ikke nogen ørn til grammatik).

Ellers vil jeg bare ønske dig held og lykke med dit foretagende! :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:05

Tusind tak for rosen, det varmer virkelig mit begynder-hjerte.

Simon: Tak for det, priserne bliver nok takseret anderledes fremover, pr. ord, ligesom jeg kan se du gør, men prisen vil stadig blive ved med at være billig. Jeg sender dig lige mail. :-)

Venlig hilsen

Anna Lilja Steensig
kontakt@re-spelling.dk

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 23:25

Nydelig side, men læs nu lige korrektur på den!

Du skriver: både hjemmeside, men også ....  -  det er altså dårligt dansk. Jeg har fundet lidt mere, men jeg vil  ikke tage arbejdet fra dig!

Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:19

Tak for feedbacken! Går i gang med rette-pennen igen.

Man kan let se sig blind på det man selv skriver, det ved jeg ikke om jeg er den eneste der kender. ;-)

God weekend!

Venlig hilsen

Anna Lilja Steensig
kontakt@re-spelling.dk

Fra Helsingør
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 09:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Anja.

Jeg fandt også et par stave- og grammatik fejl både på din egen side og de sider, du bruger som referencer.

Jeg er ikke i tvivl om at der er et konkret behov for at få rettet stavefejl på rigtig mange sider - måske endda også min egen. Spørgsmålet er om det er noget man bruger penge på. Jeg tror faktisk det ville være rigtig godt for dig at gå efter en specifik mindre målgruppe - f.eks. ordblinde, 2-sprogede virksomhedsejere eller andre, der kan have en mere bevidst viden om at deres tekster kan have huller. De andre, der vil bruge din service skal nok komme også, men du kan på den måde bruge mindre energi på din markedsføring og få flere kunder hurtigere.

Ærlig snak - din gennemgang af, hvordan du arbejder dig igennem teksten hos din kunde, trak med det samme ned i min lyst til at bruge din service. Word efterlader ofte en masse fejl, som kun kan fanges af et dygtigt menneskeøje, der kan se ordet i sammenhæng med den øvrige tekst.

Et eksempel er brugen af ligge og lægge, som næsten hver anden gang byttes om på danske hjemmesider og indlæg.

Forslag:
Jeg ville droppe alle beskrivelser af din arbejdsproces - det er først relevant i det øjeblik jeg kontakter dig. Snakken om din adgang til mit system kommer på et alt for tidligt tidspunkt, hvor jeg slet ikke som besøgende første gang på din hjemmeside har valgt at bruge dig eller en anden service.

På dette tidspunkt ville jeg være ude og undersøge markedet for priser og samtidig se efter indikationer på at at du er pengene værd (= ingen stavefejl og gode grammatiske strukturer). 

Jeg fandt først senere ud af at man også kan klikke på selve fanen priser og derfor kom jeg ind omkring en masse om lixtal i stedet for at se nogle egentlige priser. Sådan er der rigtig mange der gør fordi undermenuerne stjæler billedet.

Det blev en lidt lang historie, men jeg håber du kan bruge input herfra.

kh.
Sophie 

MAGMENTOR.COM - Udgiv dit Online Magasin på AppStore

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:32

Tusind tak for indputtene, det er dejligt at folk som dig, gider at bruge tid på at kigge på min side, det betyder virkelig meget!

Jeg vil helt sikkert tage alle dine forslag om forbedringer til efterretning. Vil prøve og se om jeg kan gøre mine beskrivelser af mine metoder bedre og se om jeg kan få fjernet de fejl der må være.

Hav en god weekend.

Venlig hilsen

Anna Lilja Steensig
kontakt@re-spelling.dk

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)