Hej Anja.
Jeg fandt også et par stave- og grammatik fejl både på din egen side og de sider, du bruger som referencer.
Jeg er ikke i tvivl om at der er et konkret behov for at få rettet stavefejl på rigtig mange sider - måske endda også min egen. Spørgsmålet er om det er noget man bruger penge på. Jeg tror faktisk det ville være rigtig godt for dig at gå efter en specifik mindre målgruppe - f.eks. ordblinde, 2-sprogede virksomhedsejere eller andre, der kan have en mere bevidst viden om at deres tekster kan have huller. De andre, der vil bruge din service skal nok komme også, men du kan på den måde bruge mindre energi på din markedsføring og få flere kunder hurtigere.
Ærlig snak - din gennemgang af, hvordan du arbejder dig igennem teksten hos din kunde, trak med det samme ned i min lyst til at bruge din service. Word efterlader ofte en masse fejl, som kun kan fanges af et dygtigt menneskeøje, der kan se ordet i sammenhæng med den øvrige tekst.
Et eksempel er brugen af ligge og lægge, som næsten hver anden gang byttes om på danske hjemmesider og indlæg.
Forslag:
Jeg ville droppe alle beskrivelser af din arbejdsproces - det er først relevant i det øjeblik jeg kontakter dig. Snakken om din adgang til mit system kommer på et alt for tidligt tidspunkt, hvor jeg slet ikke som besøgende første gang på din hjemmeside har valgt at bruge dig eller en anden service.
På dette tidspunkt ville jeg være ude og undersøge markedet for priser og samtidig se efter indikationer på at at du er pengene værd (= ingen stavefejl og gode grammatiske strukturer).
Jeg fandt først senere ud af at man også kan klikke på selve fanen priser og derfor kom jeg ind omkring en masse om lixtal i stedet for at se nogle egentlige priser. Sådan er der rigtig mange der gør fordi undermenuerne stjæler billedet.
Det blev en lidt lang historie, men jeg håber du kan bruge input herfra.
kh.
Sophie