Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg tage for undervisning?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i den heldige situation at jeg nu pga. min bog om utroskab åbenbart er blevet interessant for folk der uddanner andre inden for sex og samliv. Der er nemlig to sexologer der har kontaktet mig og spurgt om jeg ville komme og undervise (eller fortælle om mine erfaringer) deres elever et par timer en aften som led i deres uddannelse, og det vil jeg jo hjertens gerne. Men så kommer det naturlige spørgsmål: "Hvad skal du have for det?" Og jeg aner det simpelthen ikke - det er jo nyt for mig og noget jeg lige skal finde ud af hvad overhovedet er værd. Jeg har derfor lavet "betal mig hvad der passer ind i dit budget"-aftaler (hvilket for den enes vedkommende blev 1400 kr. for 3 timer) og tænker at så finder jeg jo nok et passende leje ud fra det for fremtiden. Men jeg skal jo heller ikke sælge mig selv for billigt, så jeg er nødt til at tage alvorligt stilling til hvad jeg fremover skal have for det. For der kommer selvfølgelig mannnnnnge flere henvendelser! ;-) Så hvad siger I? Hvor meget er sådan et par timers undervisning en aften værd?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:48

Find en eller to der ligner dig, f.eks. her: http://www.athenas.dk/ og smid dem en mail om priser og varighed. Så har du lidt at sammenligne med. Bureauet tager vel 20-30% kunne jeg forestille mig.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:52

Du bør også se på værdien og muligheden i at afsætte din bog tilsådan seance (eventuelt med rabat til dem der køber her & nu), uden dit indlæg bliver for kommercielt?

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 23:17

Casper, IOOS Internet:

Du bør også se på værdien og muligheden i at afsætte din bog tilsådan seance (eventuelt med rabat til dem der køber her & nu), uden dit indlæg bliver for kommercielt?

Helt klart - det er jo supergod reklame, og bliver de glade for det, kan der måske være basis for et fortsat samarbejde (det er jo en uddannelse, og der kommer nye elever til). Derfor tænker jeg heller ikke at tage samme pris som man ville gøre for et foredrag. :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)