Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kommer kunderne af sig selv?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Af samme årsag har jeg altid når jeg svaret i indlæg spurgt trådstarter om jeg må have lov at sende lidt yderligere information eller et mere detaljeret tilbud. Det vil de fleste gerne.

Dog vil jeg sige at kvaliteten af de tilbud der ønskes afgivet herinde er af meget svingende karakter. Der er meget meget langt mellem dem der er hold i.

Langt de fleste har ikke helt sat sig ind i det de gerne vil have tilbud på. Vi har oplevet nogle ret spøjse svar på tilbud. Men for det meste så hører man aldrig noget. Så for vores vedkommende er vi stort set stoppet med at skrive på tilbud herinde. Jeg gjorde det den anden dag i en tråd med hollandsk linkbuilding. Der var trådstarter dog af den opfattelse at det ikke rigtig kostede noget at lave SEO arbejde på hollandske sites..

Dette med at søge tilbud herinde kan i vid udstrækning minde meget om dengang man fik en fax/email tilsendt fra et firma der ønskede tilbud på en IT løsning. Man kunne se at den var sendt til 10 andre firmaer... Så bliver det lidt useriøst:-)

Mvh

Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

En laaang forklaring om, hvorfor jeg (stortset) aldrig kontakter folk her inde fra på mail/telefon ..

Jeg har ofte fået opringninger og mails på baggrund af ting, jeg har skrevet her inde - fx hvis man skriver "hvad synes i om min webshop" så får man straks 4 tilbud på mail og 2 opkald fra folk der gerne vil lave en ny webshop til dig. Personligt synes jeg det er p*sseirriterende. Vi har nok telefonsælgere i røret i forvejen og det var ikke det, jeg bad om - måske ville jeg bare høre, hvad andre herinde synes.

Hvis man fx spørger, om nogen kender en god emballageleverandør herinde - så er det vel fordi man gerne vil have et godt råd fra andre og høre, hvem de har gode erfaringer med - ellers kunne man jo bare have spurgt google.

Hvis nogen spørger om emballage og andre anbefaler os - så skriver jeg som regel ikke i tråden, for jeg synes en anbefaling fra andre kunder er 100 gange mere værd end hvis jeg bliver sælger-smart.
Og svarer jeg på en tråd, hvor folk leder efter fx et bestemt produkt vi har - så linker jeg gerne til produktet eller skriver, de kan ringe/maile til mig - for så kan de selv bestemme, om de synes det er interessant, uden at føle sig forpligtet til at snakke med mig, fordi jeg nu også er en amino.

For mig er det bedre service, hvis jeg selv kan få lov til at ringe til dem, hvis produkter jeg er interesseret i.. Så kan jeg gøre det på det tidspunkt af dagen der passer mig bedst og jeg kan lade være med at ringe til dem, jeg ikke brød mig om. Så derfor plejer jeg at konkludere, at mine kunder nok har det lige sådan -at de hellere selv vil ringe/skrive, hvis de synes vi lyder interessante.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)