Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Joomla / kunena

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoèr

Jeg er kørt lidt fast mht til forum delen på min siden ucnforum.dk

Pt kan jeg ikke uploade et billed ej heller profil billed og jeg kan heller ikke få den til at vise Avatar for brugerne.

Håber der er nogle som er venlige og kan hælpe her

Mvh Lennart

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 00:28

Har ikke kendskab til det forum, men har du prøvet Kunena Forum?

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 00:31

Hej Lasse

Ja der har jeg forsøgt, Men uden held,,

Mvh Lennart

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 13:32

Hej Lennart,

Lennart Nielsen:

Ja der har jeg forsøgt, Men uden held,,

Nu har jeg jo ikke set formulereringen af dit spørgsmål i Kunena forum, men når man ikke får svar i de teknisk orienterede fora, er det ofte fordi spørgsmålet ikke er formuleret præcist nok.

Dvs. Beskriv hvad du gør, beskriv hvad du ser (fejlmeldinger osv) og beskriv hvad du forventede ville ske.

Beskriv derefter hvad du har prøvet for at afhjælpe problemet - dvs. kontrol af evt. indstillinger der kunne have noget med problemet at gøre (f.eks kunne der være en setting der beskriver hvor uploadede filer eller billeder bliver lagt, eller hvilke rettigheder der skal være på den pågældende folder)

Desuden oplys om versionsnumre etc.

Som jeg lige ser det har du to problemer (1. du kan ikke uploade billeder og 2. du kan ikke vise avatars).

Så med mindre at de to problemer er direkte relaterede (dvs. at de billeder du ikke kan uploade er de samme som de avatars der ikke bliver vist) skal du oprette to spørgsmålstråde. Ellers vil du opleve at du kun får svar på det ene spørgsmål.

Prøv at kigge rundt i forummet og se hvordan andre formulerer deres spørgsmål. Du vil opleve at de spørgsmål der kun indeholder "Hjælp - det virker ikke" - meget sjældent bliver besvaret, mens de spørgsmål der indeholder en mere præcis beskrivelse (og ikke mindst indikation af at brugeren har prøvet noget) oftere bliver besvaret.

Der hersker ofte den opfattelse i disse fora at "hvis du ikke tager dig tid til at beskrive problemet ordentligt og ikke har taget dig tid til at prøve noget (uanset om det du har prøvet er forkert eller ej) - så gider jeg heller ikke at bruge tid på at besvare det"

Så prøv at kigge lidt rundt i Kunena forum og skriv så et nyt spørgsmål.

mvh

Jan

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)