|

|
Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk
Tilbage til den omtalte bog, som er sat i word. Hvad er det helt nøjagtig for en bog? Hvad hedder den?? Jeg spørger naturligvis, fordi jeg godt kunne tænke mig at se den!! |
Men nu er IDG jo heller ikke professionelle :) De fleste af de mange (og tit ret gode) eBooks der udkommer for tiden opsættes også i Word. De distribueres naturligvis ikke i Word, af mange årsager, ikke mindst styring af kopiering og sikkerhed, som Word slet ikke kan. I den perfekte verden havde man naturligvis altid fagfolk og den bedst mulige teknik til rådighed, men verden er bare ikke perfekt. Derimod er den præget af dem der gør det der nu engang må gøres, og dem der heller vi have det perfekt - eller intet. Jeg vil heller have en grim, men god, bog ud, end ingen bog. Og at dømme ud fra læserne er det også deres holdning :) |
Tænk på alle de mennesker, som skyder himmelhøje summer ind i deres firma... bare for at kunne starte... Og når jeg siger, at Word ikke bruges af proffesionelle, så må vi vist lige tilbage til der, hvor det hele startede... det vi taler om er elektronisk montage og sats!!!! Hvor man aldrig ville bruge Word! |
|
Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk
Nej, det var ikke der vi startede. Vi startede med en mand der allerede havde sat en meget simpel lille tryksag op i Word, o nu "bare" skulle bruge en god måde at overføre den til det fastlagte trykkeri i Kina. Da trykkeriet i kina tilsyneladende kræver CD, så kunne diskusionen egentligt være stoppet der. Der er jeg nemlig pragmatisk igen. Hvis DET er den aftale der ligger med Aldi, så kør da løs, o lav det sådan som de gerne vil have det. Det samme gjorde jeg med min bog, opsat i Word. Jeg er fokuseret på løsninger der bliver til noget. > og jeg vil derfor voge at sige, at du har et tyndt eksistensgrundlag som selvstændig! Kan du ike fortælle det til SKAT, for jeg kan altså ikke forstå at jeg nærmer mig 1 million i skat om året :) |
Nå :-P Så kan du pludselig godt bruge Corel til noget? (Jeg laver visitkort i Corel!!!), hehe... Anyway - et pift til hjemmesiden er altid velkomment BARE DU IKKE BRUGER ADOBE I PROCESSEN! Argh! Hehe! Vh Peter |
http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!
Vil det sige at jeg ikke kan skrive min postscript fil i notepad? ![]() Jeg skulle aldrig have solgt min 9-nåls matrix printer. ![]() |
Kursus i Photoshop, InDesign eller Illustrator - bliv bedre end de andre!