Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafisk trykning - RGB/CMYK etc.....

Side 6 ud af 8 (71 indlæg)
Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Jo, Word bliver som standard brugt af professionelle..

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 13:37

Tilmeldt 26. Sep 06
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 14:18
Det vigtigste for en iværksætter er at skabe sig et omdømme og ikke nødvendigvis at være billig, men at være god til det man laver!!!!!

Tilbage til den omtalte bog, som er sat i word. Hvad er det helt nøjagtig for en bog? Hvad hedder den??

Jeg spørger naturligvis, fordi jeg godt kunne tænke mig at se den!!

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Skrevet kl. 14:21
 selv

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:43
Bogen er udgået fra forlaget, så den kan godt være lidt svær at få fat på. Men hed "Søgemaskiner for Webdesignere" og solgte godt 6.000 eksemplarer i Danmark. Alle de bøger, af samme type, som IDG udgav dengang blev både skrevet og opsat i Word - det var faktisk et krav fra dem, så jeg gorde bare det der nu engang skulle gøres for at gennemføre mit projekt. Jeg skulle naturligvis højlydt have brokket mig og KRÆVET at det blev opsat i Quark (som nok var mest udbredt dengang), men ved du hvad, jeg var sgu mere interesseret i at få bogen ud end at snakke software-nørderi. Bogen ser iøvrigt meget pæn ud, og har høstet mange roser gennem tiden (omend inholdet i dag nok er ved at være lidt forældet)

Men nu er IDG jo heller ikke professionelle :)

De fleste af de mange (og tit ret gode) eBooks der udkommer for tiden opsættes også i Word. De distribueres naturligvis ikke i Word, af mange årsager, ikke mindst styring af kopiering og sikkerhed, som Word slet ikke kan.

I den perfekte verden havde man naturligvis altid fagfolk og den bedst mulige teknik til rådighed, men verden er bare ikke perfekt. Derimod er den præget af dem der gør det der nu engang må gøres, og dem der heller vi have det perfekt - eller intet. Jeg vil heller have en grim, men god, bog ud, end ingen bog. Og at dømme ud fra læserne er det også deres holdning :)

Tilmeldt 26. Sep 06
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 14:52
Og lige en sidste ting... hvis du har et firma, som ikke kan bære en sølle investering i din fremtid, som selvstændig på sølle 10-11 tusind + moms til CS2 pakken, så er du på røven fra starten af... og jeg vil derfor voge at sige, at du har et tyndt eksistensgrundlag som selvstændig!

Tænk på alle de mennesker, som skyder himmelhøje summer ind i deres firma... bare for at kunne starte...

Og når jeg siger, at Word ikke bruges af proffesionelle, så må vi vist lige tilbage til der, hvor det hele startede... det vi taler om er elektronisk montage og sats!!!! Hvor man aldrig ville bruge Word!

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Skrevet kl. 14:57
Duzer.. nu får jeg flashback og kommer til at tænke på fraglerne og omrejsende unckle Mac.. sorry - lige et indslag.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:20
> så må vi vist lige tilbage til der, hvor det hele startede... det vi taler om er elektronisk montage og sats!!!! Hvor man aldrig ville bruge Word!

Nej, det var ikke der vi startede. Vi startede med en mand der allerede havde sat en meget simpel lille tryksag op i Word, o nu "bare" skulle bruge en god måde at overføre den til det fastlagte trykkeri i Kina. Da trykkeriet i kina tilsyneladende kræver CD, så kunne diskusionen egentligt være stoppet der. Der er jeg nemlig pragmatisk igen. Hvis DET er den aftale der ligger med Aldi, så kør da løs, o lav det sådan som de gerne vil have det. Det samme gjorde jeg med min bog, opsat i Word. Jeg er fokuseret på løsninger der bliver til noget.

> og jeg vil derfor voge at sige, at du har et tyndt eksistensgrundlag som selvstændig!

Kan du ike fortælle det til SKAT, for jeg kan altså ikke forstå at jeg nærmer mig 1 million i skat om året :)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 17:02
Dato: 16-11-2006 13:13:16
Forfatter: davidchristensen
Men lad os snakkes - du kan sikkert lære mig meget og jeg har iøvrigt brug for nogle visitkort på et tidspunkt og du måske for et pift til din hjemmeside? (hint) ;)

Nå :-P Så kan du pludselig godt bruge Corel til noget? (Jeg laver visitkort i Corel!!!), hehe... Anyway - et pift til hjemmesiden er altid velkomment BARE DU IKKE BRUGER ADOBE I PROCESSEN! Argh! Hehe!

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra København
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 18:36
Vil det sige at jeg ikke kan skrive min postscript fil i notepad?

Jeg skulle aldrig have solgt min 9-nåls matrix printer.

Side 6 ud af 8 (71 indlæg)