Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Team marketing - Verdens hurtigst voksende viksomhedsform

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan,

Du skriver du er interesseret i alt nyt.
Her er så et ret nyt koncept inden for internetbaseret digital fotografering, som Nu Skin Enterprises er ved at rulle ud i hele Europa og USA. Kort og godt: Få din egen fotoshop på internettet...;o)) Giv 5 GigaBytes fri hardiskplads væk til almindelige brugere GRATIS.

Skru op for lyden på din PC og klik link:

Vil du vide mere kontakter du bare mig...;o))
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:54

Hej James,

WGI er da ikke sværere at gennemskue end Qbic7...;o))

Stort indskud.
Virtuelt produkt, hvis overhovedet noget.
Meget kort fortrydelsesret og tilbagebetalingsgaranti, hvis overhoved nogen.

Alle punkter, som kendetegner det useriøse MLM firma.
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 15:59
Hej Palle

Præcis.

Min nysgerrighed slæbte mig med - min kløgtighed satte benene på nakken.....

søger ligesindede i Sønderjylland

Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 16:13

Hej Palle

Du stopper aldrig hva?
Jeg gider ikke bruge mere tid på dine anklager og jeg kan ikke se hvad du har så ondt i røven over?
Hvis dine anklager holder stik, så kan du jo bare læne dig tilbage og se firmaet falde fra hinanden. Men vi ved jo begge godt, at det ikke kommer til at ske.

Hvem er det lige der går efter manden nu? Det er for mig ufatteligt at du ikke er kommet videre.

Mvh.

James
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:42

Hej James,

Jeg går ikke efter nogen bestemt mand, men jeg mener nu engang at Qbic7 er lige så useriøst som WGI. Der er ingen grund til at blive gal på mig på grund af mine meninger. Jeg begrunder jo mine meninger. Gå efter dem, altså meningerne.

Du mener WGI er useriøst: Well, jeg mener Qbic7 er det samme af de grunde der er fælles for begge selskaber.
Tilmeldt 29. Aug 05
Skrevet kl. 16:48

Hej Palle

Jeg kan ikke se nogen relevans i, at du pludselig ud af det blå smider Qbic7 på banen. Jeg kunne med rette sige, at Nu Skin som DU repræsenterer dem virker yderst useriøse udfra dine talrige og direkte stupide angreb imod Qbic7. Vi blev på en tidligere tråd enige om at holde os til emnet og gå efter bolden. Havde jeg ikke været her, så havde du slet ikke nævnt Qbic7.
Desuden ville du ikke bruge så meget tid på at angribe et andet firma, hvis ikke du mente at dette firma poserede en trussel for dine egne interesser.

På mine egne og Qbic7''s vegne vil jeg ønske dig held og lykke med dit foretagende.
Den energi I bruger på at rakke andre firmaer ned, vil vi bruge på at bygge vores firma op.
Det er definationen på et seriøst firma.

Mvh.

James
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:13

Hej James,

Du udnævner WGI til at være et tvivlsomt firma at beskæftige sig med. Her giver jeg dig ret, men mener jo samtidig at Qbic7 er af samme skuffe. Grundene kender du:

Stort indskud.
Virtuelt produkt, hvis overhovedet noget.
Meget kort fortrydelsesret og tilbagebetalingsgaranti, hvis overhoved nogen.

Jeg vil give dig ret i at Qbic7 kan være en irreterende størrelse at have på markedet ligesom WGI er det. I skræmmer en masse mennesker med jeres tilsyneladende interessante koncept, så disse mennesker nok ikke prøver igen. Du ved, brændt barn skyr ilden. På den anden side forsvinder I også af jer selv. Menneskene er ikke generelt idioter og kan som regel ikke snydes 2 gange.

Til din orientering kan jeg oplyse, at jeg har arbejdet med MLM og Nu Skin Enterprises i dobbelt så lang tid som Qbic7 i det hele taget har eksisteret, så min holdning er sådan set også: We see them (WGI og Qbic7 etc.) come and go...;o))

Nå men tilbage til denne tråds oprindelige emne: Verdens hurtigst voksende virksomhedsform...
Hvorfor er den det? Jeg har givet nogle input i tidligere indlæg, men vil gerne give nogle yderligere:

Det gennemsnitligt godt uddannede menneske må i dag se i øjnene, at effektiviseringer og automatitationer overflødiggør mange mennesker fra middelklassen. Tidligere var det bønder og industriarbejdere uden uddannelse, men det er det altså ikke længere.

Samfundet har i længden ikke brug for middelmådige akademiske udøvere og derfor ser vi også at disse ender i arbejdsløshed. Viden er sådan set godt nog at have, men at tro at man kan leve af den er måske en illusion.

Hvad gør vi så? Jamen de kvikkeste af os joiner naturligvis en forretningsform, som har fremgang. Sætter os ind i tingene og får noget fra hånden. Flid er stadig en nødvendighed for at få stablet noget brugart på benene, også inden for MLM.

Hvad mener du James og hvad mener alle (hvis der er nogle) I andre?
Tilmeldt 29. Aug 05
Skrevet kl. 17:31

Hej Palle

WGI var ikke svært at gennemskue pga. nogen af de punkter du nævner. Der var jo ved gud ingen almindelige mennesker der kunne regne ud, at de ikke havde tilladelse til at handle med de produkter de tilbød.
Jeg kan dermed ikke se logikken i din sammenligning og som sagt er det jo bare endnu et af dine useriøse angreb der til stadighed trætter mig helt enormt. *Gaaaab*

Dine intense angreb virker for mig yderst suspekte og indtil videre er de kun blevet bakket op - ikke af argumenter - men den fordom du på så fremragende vis giver udtryk for.

Jeg troede virkelig, at du var voksen nok til at lade hele denne kedelige diskution ligge. Det faktum at du har arbejdet med MLM i dobbelt så lang tid som Qbic7 har eksiteret taler næppe til din fordel. Det er tværtimod foruroligende at se, at du ikke har nået længere og at du stadig er så fordomsfuld imod den selv samme branche du arbejder med.

Når Qbic7 om nogle år er slået fast på markedet, så vil du formegentlig stadig holde krampagtigt fast i dine anklager. Jeg mener det dybt seriøst når jeg siger, at jeg ikke kan komme med en eneste god grund til hvorfor jeg skulle forsvare Qbic7 imod dig. For du har jo slet ikke i sinde at lytte.

Men en ros skal da falde af til dig, at du formåede at komme tilbage til det diskuterede emne.

Jeg vil give dig ret i, at flid er en vigtig ting. Men det er heller ikke ligegyldigt hvor man lægger sine kræfter. I bla. MLM skeldnes der mellem effektive og ineffektive arbejdstimer. Hvis man selv forsøger at genopfinde hjulet så at sige, så vil de timer og anstrengelser man har lagt i dette typisk være spildt. Bruger man tiden på at følge konceptet og de fremgangmåder, som er blevet udarbejdet. Så kan man høste frugten fra sin flid.

Så en ting er energien der skal lægges. En anden ting er visdommen til at bruge denne energi korrekt.
Så når MLM er den mest ekspansive form for marketing der findes, så er det fordi et sådan firma består af adskillige repræsentanter, som alle forsøger at arbejde effektivt på at nå deres fælles mål.
Så længe produkterne og konceptet holder, så er der næsten ingen grænser for hvor vidt man kan ekspandere sin forretning og så oven i købet uden placeringsmæssige begrænsninger og dermed også på tværs af grænser. Alt i alt er MLM en meget flexibel måde at arbejde på og det tror jeg falder i god jord hos mange mennesker.

Mvh.

James

PS. Hvordan kan du give mig ret i, at Qbic7 er en irriterende størrelse at have på markedet? Det har jeg jo aldrig sagt. Hvorfor siger du sådan noget sludder?
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:39
Lad os holde os til facts. Jeg har fundet følgende på Federation Of Eoropean Direct Selling Associasions - www.fedsa.be.

Udvikling i omsætning i Europa. Tallene er angivet i Euro og i millioner. Omsætningen i 2004 har således været på 9.897.000.000 Euro, som i danske kr. sådan ca. er 73.732.650.000 kr. eller skrevet på en anden måde: 73.732 milliarder kr. i åmsætning i 2004. I alt en stigning på 56% på 9 år i omsætningen.

Antal distributører, som beskæftiger sig med MLM enten på deltid eller på fuldtid. 2004 beskæftigede 6.203.362 mennesker sig med MLM. En stigning på ca. 327% på 9 år.

Produktkategorier:

Som vi kan se har omsætningen ikke fulgt samme vækstrate, som antallet af distributører viser. Der starter flere mennesker end nogensinde, men den enkelte omsætter mindre end førhen.

Hvad kan grunden være til dette? Har I nogle bud?

Tilmeldt 29. Aug 05
Skrevet kl. 14:07

Et forsigtigt bud ville være dette.

Det at MLM firmaer bliver registreret ind under direct sales org. forvirrer nogle gange folk, da direct sale er en anden form for marketing. At omsætningen ikke stiger i trit med antal mennesker kunne have noget at gøre med, at flere og flere MLM firmaer er blevet registreret ind under direct sales org. og da der i MLM er tale om mindre salg pr. person, så vil dette trække snittet ned. I direct sale er der typisk tale om sælgere der omsætter for adskillige tusinde af kroner om måneden i modsætning til de enkelte MLM folk, der i snit måske omsætter for nogle hundrede kroner.

MLM går jo ud på, at mange mennesker leverer et lille resultat og dækker et lille behov og umiddelbart vil jeg mene, at det kunne være årsagen. Men det er som sagt blot et gæt.

Mvh.

James
Side 3 ud af 4 (31 indlæg)