Hej Palle
WGI var ikke svært at gennemskue pga. nogen af de punkter du nævner. Der var jo ved gud ingen almindelige mennesker der kunne regne ud, at de ikke havde tilladelse til at handle med de produkter de tilbød.
Jeg kan dermed ikke se logikken i din sammenligning og som sagt er det jo bare endnu et af dine useriøse angreb der til stadighed trætter mig helt enormt. *Gaaaab*
Dine intense angreb virker for mig yderst suspekte og indtil videre er de kun blevet bakket op - ikke af argumenter - men den fordom du på så fremragende vis giver udtryk for.
Jeg troede virkelig, at du var voksen nok til at lade hele denne kedelige diskution ligge. Det faktum at du har arbejdet med MLM i dobbelt så lang tid som Qbic7 har eksiteret taler næppe til din fordel. Det er tværtimod foruroligende at se, at du ikke har nået længere og at du stadig er så fordomsfuld imod den selv samme branche du arbejder med.
Når Qbic7 om nogle år er slået fast på markedet, så vil du formegentlig stadig holde krampagtigt fast i dine anklager. Jeg mener det dybt seriøst når jeg siger, at jeg ikke kan komme med en eneste god grund til hvorfor jeg skulle forsvare Qbic7 imod dig. For du har jo slet ikke i sinde at lytte.
Men en ros skal da falde af til dig, at du formåede at komme tilbage til det diskuterede emne.
Jeg vil give dig ret i, at flid er en vigtig ting. Men det er heller ikke ligegyldigt hvor man lægger sine kræfter. I bla. MLM skeldnes der mellem effektive og ineffektive arbejdstimer. Hvis man selv forsøger at genopfinde hjulet så at sige, så vil de timer og anstrengelser man har lagt i dette typisk være spildt. Bruger man tiden på at følge konceptet og de fremgangmåder, som er blevet udarbejdet. Så kan man høste frugten fra sin flid.
Så en ting er energien der skal lægges. En anden ting er visdommen til at bruge denne energi korrekt.
Så når MLM er den mest ekspansive form for
marketing der findes, så er det fordi et sådan firma består af adskillige repræsentanter, som alle forsøger at arbejde effektivt på at nå deres fælles mål.
Så længe produkterne og konceptet holder, så er der næsten ingen grænser for hvor vidt man kan ekspandere sin forretning og så oven i købet uden placeringsmæssige begrænsninger og dermed også på tværs af grænser. Alt i alt er MLM en meget flexibel måde at arbejde på og det tror jeg falder i god jord hos mange mennesker.
Mvh.
James
PS. Hvordan kan du give mig ret i, at Qbic7 er en irriterende størrelse at have på markedet? Det har jeg jo aldrig sagt. Hvorfor siger du sådan noget sludder?