Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Revisor

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Køge
Tilmeldt 8. Aug 09
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg vælger ikke at kommenterer på din kommentar, jeg vil blot lukken den her. Problemet er nemlig ikke kun dette indlæg, det er flere andre indlæg hvor samme personer har kommenteret på samme facon. Og hvis du kigger på de indlæg jeg har skrevet, så har jeg aldrig taget sådan på vej, men jeg har trods alt en forretning jeg skal forsvare, og jeg formoder at du havde gjort det samme. Det er nemt at kritisrer andre, men man glemmer bare tit lige at feje for ejen dør.

Adm. Direktør - Green Business House ApS - Værkstedsvej 7 - 4600 Køge - læs mere her

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:45

Regn med at få lidt "tæsk" herinde hvis man er anderledes, kender det Zip it!

Mikkel

Fra Køge
Tilmeldt 8. Aug 09
Skrevet kl. 21:55

Jeg lever også med at få lidt tæsk. Havde folk så bare nogle gode grunde eller ordentlige argumenter.

Men der er desværre en tendens herinde til, at folk skriver usande ting om hinanden og ærligt er jeg bare træt af det. Dette burde være stedet hvor janteloven nedbrydes, men man kan tydeligt se nogle gange at den stadig lever i bedste velgående.

Og til lagersalg123: Jeg truer ikke bare for et godt ord med advokater, og er egentlig lidt træt af at det skal derud. Jeg kan blot ikke forstå hvordan et stillingsopslag kan gøre at vi ikke er kompetente nok. vi er trods alt 12 ansatte, så en medarbejder som ikke engang er ansat endnu kan jo ikke give folk et billede af os.

Adm. Direktør - Green Business House ApS - Værkstedsvej 7 - 4600 Køge - læs mere her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:57

MikkelFriis:
Regn med at få lidt "tæsk" herinde hvis man er anderledes, kender det Zip it!

arh Mikkel..Vi er sq da allesammen anerledes, det er jo derfor vi er som vi er og tager de chancer som vi gør. Synes bare ikke lige der var noget i tråden der seriøst antydede at GBH er inkompetente...men jeg kan da godt forstå hvid der nogen gange er noget der får bægeret til at flyde over..

I øvrigt tror jeg du til tider fortjener en velmenende dummeflad min søn, nu hvor det ikke går at dele dummebøder ud mere Wink

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 21:59

Ja janteloven er en grim ting Hmm

Lev dit liv som du ønsker og gør du som ønsker...

Er du anderledes finder og husker folk dig jo også Yes

Tror sku de fleste på amino ved hvem jeg er, eller rettere hvem brugeren er ;-)

Mange synes ikke om mig, men jeg er mig selv og ja, der dumper også en del positive PMèr ind ;-)

Man kan ikke være elsket af alle

Mikkel

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 22:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Højrup:
Og hvis du kigger på de indlæg jeg har skrevet, så har jeg aldrig taget sådan på vej, men jeg har trods alt en forretning jeg skal forsvare, og jeg formoder at du havde gjort det samme. Det er nemt at kritisrer andre, men man glemmer bare tit lige at feje for ejen dør.

Nej Thomas. Du er normalt en besindig mand. Det tror jeg også du er tirsdag morgen. Jeg mindes stadigvæk en tråd, hvor en af dine medarbejdere joggede godt i spinaten med uheldige formuleringer. Det kan ske. Han har i dag personligt ingen høj stjerne hos mig. Fejl kan ske og jeg må indrømme at jeg ikke kan se hvilken skjult dagsorden I skulle være udsat for.

Jeg må indrømme, at jeg heller ikke kan se en sammenhæng mellem det som trådstarter efterlyser og det stillingsopslag som der henvises til. Et er at lave en skattopstilling noget helt andet er udføre revision. Det er i princippt to forskellige specialområder.

Når nogle spørger om råd hvem man kan anbefale kan det naturligvis være rart at vide hvor man ikke skal gå hen. Problemet er at bare at det ikke giver et svar til trådstarter om hvor man skal gå hen.

Opgaven i denne tråd er for en fagmand tilsyneladende rimelige simpel. Vil formentlig uden problemer kunne løses af Peter Revisor, Anette Sand, Tonny Skov, Green Business House og 10-15 andre Aminoer.

God Påske
og Thomas - husk at din succes måles i antallet af tilfredse kunder og ikke i et gnyff på Amino!

/Henrik

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 22:04

Thomas Højrup:
Men der er desværre en tendens herinde til, at folk skriver usande ting om hinanden og ærligt er jeg bare træt af det.

Kan jeg godt forstå, sådan har jeg det også når en som Jimi Hove tager ting ud af kontekst og dermed fordrejer sandheden, men der er folk der ikke er klogere.

Thomas Højrup:
men man kan tydeligt se nogle gange at den stadig lever i bedste velgående.

Ja og det ved vi alle at den gør, desværre.

Thomas Højrup:
Og til lagersalg123: Jeg truer ikke bare for et godt ord med advokater, og er egentlig lidt træt af at det skal derud.

Jamen jeg regnede da også med, at det var dråben der fik bægeret til at flyde over. Og I kan sagtens være stolte af at have en virksomhed med 12 ansatte, respekt for det. Det er der mange herinde der ikke har.

Min kommentar til de klip der var fra jeres annonce, skal ikke ses som noget negativt, men blot som en kommentar om hvordan jeg ser det. Du kan så have ret i, at der ikke er nogen grund til at bringe den.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 22:05

MikkelFriis:
Man kan ikke være elsket af alle

Nej heldigvis, så skulle vi jo have dig som statsminister..hehehhe Stick out tongue

Køb ren argan olie her

Fra Køge
Tilmeldt 8. Aug 09
Skrevet kl. 22:08

Jeg kan ikke være uenig i noget af det du skriver, og dejligt at den kan blive lukket her. Og selvfølgelig er jeg godt klar over at succes måles i antallet af glade kunder, ellers var vi heller ikke nået dertil hvor vi står i dag. Det er trods alt nemmere at holde på en kunde end at få en ny.

Jeg vil også lige lukke med at ønske god påske til alle.

Fra Nykøbing Sj.
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 00:05
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Som Thomas så rigtigt skriver, så er referencen - eller måske nærmere konklussionen ud fra stillingsannoncen - ikke i orden.

Der kan naturligvis være tale om en stilling til videre uddannelse - og det burde jeg have overvejet.

Det gjorde jeg ikke - og det beklager jeg...

JH

Cir-IT er Airboss partner - Vi gør din hverdag nemmere!
AirBoss - er et af de ældste økonomisystemer på det danske marked.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)