Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Revisor

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 20. Feb 10
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folkens.

Jeg har nok at se til, så søger en revisor som kan være behjælpelig med korrekt udførelse af min udvidede selvangivelse for 2009.

Jeg er grænsegænger og bor i Sverige

Jeg har alm. lønnet arbejde i Danmark

Jeg har enkeltmandsvirksomhed i Danmark.

Årsregnskab for enkeltmandsvirksomheden er færdigt og klart.

Personlige skatteoplysninger er klar.

Jeg vil mene det hele bare mangler at blive regnet sammen og indtastet i årsopgørelsen.

Var det en opgave der kunne friste en af jer andre amino brugere?

Med Venlig Hilsen

Martin Brandt

Brandt Logistics

martin@brandt-logistics.net

Brandt Logistics - Skindergade 15 - 1159 København K - Tel: (+45) 7199 0315 - Fax: (+45) 5555 0325 - info@brandt-logistics.net - www.brandt-logistics.net

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 08:37

Martin Brandt:
søger en revisor

Green Business House har hvad du søger. Læs mere på www.greenbusinesshouse.dk. 

Held og lykke!

Mvh. Thomas

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:43

Peter Revisor

www.ppconsult.eu

Aktiv herre herinde, meget hjælpsom

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:12
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:15
Fra Nykøbing Sj.
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 11:28
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Thomas De Oliveira:

Green Business House har hvad du søger.

Held og lykke!

Mvh. Thomas

SNIP fra sidste stillingsannonce fra BGH

http://www.amino.dk/forums/t/82307.aspx

"Det har ingen relevans hvorvidt du har erfaring eller er nyuddannet, du skal blot have engagement og faglig kompetence indenfor området, revision"

Så prøv Anette Sand eller PPConsult - De har også erfaringen...

JH

Cir-IT er Airboss partner - Vi gør din hverdag nemmere!
AirBoss - er et af de ældste økonomisystemer på det danske marked.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 16:33
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jan Hjelvang:

Thomas De Oliveira:

Green Business House har hvad du søger.

Held og lykke!

Mvh. Thomas

SNIP fra sidste stillingsannonce fra BGH

http://www.amino.dk/forums/t/82307.aspx

"Det har ingen relevans hvorvidt du har erfaring eller er nyuddannet, du skal blot have engagement og faglig kompetence indenfor området, revision"

Så prøv Anette Sand eller PPConsult - De har også erfaringen...

JH

Det du skriver giver ingen mening. Og desuden er det ikke ''BGH'' men G for green, B for business og H for house = GBH Wink

Fra Køge
Tilmeldt 8. Aug 09
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 21:23
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Det undre mig at man kan falde så dybt at man ligefrem er nød til at kritiserer andre, for at få sig selv frem! Jeg vil blot sige her, at vi bestemt er kompetente og ikke har nogen ansatte som ikke aner hvad denne branche handler om. I bliver ved med at henvise til Martins alder, men undskyld mig, han er en fandens god sælger og jeg tror i virkeligheden det handler om frygt fra jeres side.

Nu slår jeg fast med 7 tommer søm, Martin er sælger, han laver ikke regnskaber eller rådgiver kunder, det har vi andre til. Vi laver alle sammen det vi er bedst til, det er der da ikke noget underligt i, eller?

Og til Jan og Co. derude som benytter enhver lejlighed til at svine os til, jeg beder trisdag vores advokat om at se på de indlæg i har skrevet og så må i dokumentere at vi er inkompetente, jeg vil nemlig ikke ligge øre til mere nu!

Jeg forstår bare ikke hvordan et indlæg som dette, kan fører til en snak om, om vi er kompetente eller ej. Bør Martin som har skrevet indlægget ikke selv vurderer dette? og er det ikke billigt bare at svine folk til uden dokumentation?

Jeg håber at vi fremover kan have en sober debat herinde, og lade være med at tilsvine hinanden.

Adm. Direktør - Green Business House ApS - Værkstedsvej 7 - 4600 Køge - læs mere her

Fra Køge
Tilmeldt 8. Aug 09
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 21:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I øvrigt kan det tilføjes, at bare fordi vi går ud med det stillingsopslag, så er det jo ikke ens betydende med at vi er inkompetente og blot ønsker folk der er det samme. Hvor mange virksomheder har ikke elever? har de kendskab til branchen? nej næppe, så var de jo ikke elever. Gør det så virksomheden inkompetent? Mit svar er nej, men jeg kan læse ud fra Jans indlæg at han tydeligt mener dette. Folk skal lære på et eller andet tidspunkt i livet, og de lærer kun af folk der ved mere end dem selv. Denne tilgang til livet har givet os succes, vi er oppe på 12 ansatte på blot halvandet år, var vi nået så langt hvis vi var inkompetente?

Adm. Direktør - Green Business House ApS - Værkstedsvej 7 - 4600 Køge - læs mere her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:33

Thomas Højrup:
Og til Jan og Co. derude som benytter enhver lejlighed til at svine os til, jeg beder trisdag vores advokat om at se på de indlæg i har skrevet og så må i dokumentere at vi er inkompetente, jeg vil nemlig ikke ligge øre til mere nu!

Der er ingen i denne tråd der skriver I er inkompetente.

Der kopieres blot noget fra et stillingsopslag, og hvis det er niveauet (bemærk jeg skriver hvis) regnskabsmæssigt hos jer, så kan det være at trådstarter er bedre tjent med at kontakte en decideret erfaren revisor.

Du havde nok fået en henvendelse hvis du blot havde tilbudt ydelser fremfor at fare frem med advokattrusler der ikke fører nogen vegne alligevel.

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)