Att Jan Hjelvang
Du er inde på noget af det samme som Dyrebilen mht produktkendskabet og om at forbruger ikke helt ved hvad han køber. Vi må finde en løsning på dette - enig!
For at være meget konkret da du spørger til Zoologisk have så kan jeg nævne at Kbh ZOO på deres 3 kuponer giver 2 for 1 på entrebillet til decembers julemarked 2010 (normalpris er 110-140 kr så mon ikke vi ligger på mindst 100 kr i december 2010), en kupon på en almindelig entre for et barn når der købes en entre for et barn (80 kr.) og den sidste er 2 for 1 på billetter til Zootoget (30 kr)
Vi har (indrømmet lidt udenfor Københavnerkonceptet) også Aalborg Zoo med - de tilbyder 3 kuponer hvor der hver især gives 2 for 1 på dagsbilletter svarende til en besparelse på 3x160 kr i højsæsonen hvis man er 6 voksne).
Vi håber at Kbh Zoo til næste år tør satse lidt mere på vores i dag ukendte koncept og giver 2 for 1 på i det mindste 1 almindelig dagsbillet, men indtil videre er en rabat på godt 200 kr i Kbh Zoo og op til 480 i Aalborg også ok.
Att Stenderup
Tak for ros og tak for at du har meldt dig ind i vores Facebookgruppe: http://www.facebook.com/TWOFORONE.dk - det er bare smukt med støtte, sig til når der skal gøres gengæld 
Tv-reklamerne som starter d. 6. april kommer til at fokusere MEGET på selve bogen og derudover på 2 af vores "bedste" annoncører. Disse 2 fremhæves da bogens indkøbspris spares mange gange - på den ene kupon er besparelsen 1850 kr - Dette fremhæves naturligvis i reklamen, ikke med et "Bilka-stempel", men dog ganske tydeligt.
Hvis konceptet ikke fremstår tydeligt efter tv-reklamerne - Ja så får vi travlt på gågaden, for kendskabet til bogen og konceptet skal ud!!
Att Michael
Vi skal have kigget på søgeordsoptimering - ingen tvivl om det. heldigvis er der ikke den store konkurrence på området (endnu)
Cvr-nummer, telefonnummer og mailadresse ligger allerede under "Kontakt", og af designmæssige årsager (det er et temmeligt stramt design) vil vi gerne undgå at de står på alle sider - det kan lyde arrogant men jeg håber vi kan springe mange af begynderproblemerne med troværdighed over af flere grunde.
For det første fordi vi er et A/S hvilket formentligt giver mere tryghed end et IS eller ApS, derudover så kommer vi ret hurtigt ud med en stor tv-kampagne hvilket jeg formoder giver folk en genkendelse af "Brandet" som man ikke har ved en netshop hvor man kan komme lidt i tvivl om hvem der står bag, til sidst så forhandles bogen også i boghandlerne så er man stadig bange for at vi er nogle fuskere så kan man vælge at tage derned og se bogen. Jeg er naturligvis klar over at I prøver at få mig til at konvertere så mange som muligt over nettet hvilket jo også er en af "øvelserne" med denne tråd, så den med boghandlen holder nok ikke helt
Mht Blog så har jeg overvejet at lave en blog her på Amino med vores opstart med alt hvad det indeholder af "sjove" historier - vi er kommet ret hurtigt frem på godt et ½ år og der kommer løbende nye problemstillinger historier - Nicolai skrev en spændende blog som blev sendt i sidste Amino-nyhedsbrev - hvis jeg kunne underholde på samme måde så skal der nok komme læsere!
Mvh
Anders