Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.twoforone.dk - Nyt koncept rammer København

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Nykøbing Sj.
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Tillykke med det nye koncept.

men......

Inden jeg køber en bog med rabatkuponner til 299,- vil jeg gerne vide om det er noget jeg kan bruge.

Der er mange annoncører - men hvad får jeg for pengene - Eks. Zoo - er det 2 indgangsbilletter for ens pris eller er det 2 balloner for ens pris?

selvom balloner er dyre - vil jeg hellere have 2 billetter :-)

Så lidt info om - hvad man reelt får rabat på ville være rart og ville nok hjælpe med at booste salget

Mvh

Jan

Cir-IT er Airboss partner - Vi gør din hverdag nemmere!
AirBoss - er et af de ældste økonomisystemer på det danske marked.

Fra Østerbro
Tilmeldt 14. Aug 09
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 11:01

Hej Anders, 

Indtil videre syntes jeg det går rigtig godt med din kommunikation. Og super design ved alt man ser. 

Hvis meningen er, at man inden for relativ kort tid for helt præcist at vide hvad konceptet går ud på, så tror jeg den sidder lige i skabet. Det er vel det tv-reklamerne kommer til at gøre? for lige nu aner jeg ikke hvad det går ud på, selvom jeg har været på Facebook, din hjemmside og læst konceptbeskrivelse her og på hjemmesiden. 

Men som sagt hvis jeres reklamekampagne går ud på at tease nu og så printe det 100% ind i folks hukommelse med tv-reklamen er det genialt. Hvis ikke, skal du passe på ikke er forudindtage at folk forstår konceptet fra day one. Jeg forstår det stadig ikke, men det kommer vel :-)

Held og lykke, det ser stort ud!

Partner @ The Social Agency 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:10

Overskuelig side Smile

titlen ville jeg sætte fokus på jeres produkt for domænet kan ses og det er sparsom plads ud på google og titlen betyder lidt for google placering jeg mener denne her TWOFORONE.DK - Oplevelser til halv pris. To for ens pris på hoteller, restauranter, cafeer, barer, wellness og meget mere </title> husk google viser kun op til 67 tegn ,prøv og google siden ser hvordan den ser ud.

Frem med CVR nummer og telefon nummer skaber troværdighed , lig den i fodnote nederste på siden alle undersider

kontakt siden lig e kontaktformular det er lettere at kontakte dig ,ikke alle har out look ekspress på computeren

Et så godt produkt burde du blogge med en rss eller feed på hjemmeside , så folk kan abonner på dine gode nyheder .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 12:40

Jeg synes godt om den ide en kommer med at man burde vise bogen indefra, for min første tanke var: Hvad? Man kan skudda ikke få to måltider mad for et måltids pris på de der restauranter. Så uden ekspempler på hvilke rabatter man får, så vil jeg ikke smide 300 kr efter sådan en bog.

Har I overvejet en mindre udgave som ikke dækker helt så mange steder, men som er noget billigere, specielt målrettet turister? Jeg ville nok ikke engang købe sådan en bog hvis den dækkede Odense hvor jeg bor, for her har jeg min hverdag, og spiser ikke så tit ude, eller er ude og opleve ting. Men når jeg rejser spiser jeg ude 14 gange på en uge, og besøger en masse ting, så der har jeg lyst til sådan et rabat hæfte. Men gerne med færre steder, så det samtidgt virker som en guide over steder man bør besøge, eller som er anbefalelsesværdige. Og som sagt, gerne billigere.

Kan den laves som en én persons ting? Jeg er alene og uanset om jeg er turist eller fastboende vil jeg ikke smide penge efter sådan en bog hvis alle tilbudende er to for ens pris, heller ikke selvom jeg altid har nogen med når jeg spiser ude.

Det var bare mine inputs.

/Rasmus

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:51

Mikael christiansen:

Overskuelig side Smile

titlen ville jeg sætte fokus på jeres produkt for domænet kan ses og det er sparsom plads ud på google og titlen betyder lidt for google placering jeg mener denne her TWOFORONE.DK - Oplevelser til halv pris. To for ens pris på hoteller, restauranter, cafeer, barer, wellness og meget mere </title> husk google viser kun op til 67 tegn ,prøv og google siden ser hvordan den ser ud.

Frem med CVR nummer og telefon nummer skaber troværdighed , lig den i fodnote nederste på siden alle undersider

kontakt siden lig e kontaktformular det er lettere at kontakte dig ,ikke alle har out look ekspress på computeren

Et så godt produkt burde du blogge med en rss eller feed på hjemmeside , så folk kan abonner på dine gode nyheder .

De (egentlig meget) gode råd bruger du meget ofte - og det er også godt, til en grænse. Sagen er her, at Twoforone-konceptet - correct me if i'm wrong - er B2C alene, og derfor er informationer som CVR (hvilket de fleste dumme forbrugere slet ikke ved, hvad er for noget) og den slags numre, slet ikke væsentlige og vigtige på forsiden.

Til det med bloggen, så ved jeg heller ikke, om jeg synes om den idé - endnu i hvert fald. Der er helt sikkert fremtid i at dele lidt ud af guldkornene i et nyhedsbrev eller på en blog, men dette ville jeg personligt vente med, til produktet er ved at være indledende markedsført på det 'traditionelle' medier.

On-topic synes jeg rigtig godt om konceptet og udførelsen, men ærgrer mig over, at jeg bor i Århus.

Fra Nykøbing Sj.
Tilmeldt 16. Feb 08
Skrevet kl. 13:02

Hej Mikael

Mht. CVR nummer og andre ikke væsentlige oplysninger, så er det et krav Jf. markedsføringsloven at oplyse kunder om, hvem de handler med - herunder bl.a. CVR nummeret

mvh

Jan

Fra Nykøbing Sj.
Tilmeldt 16. Feb 08
Skrevet kl. 13:04

Det var selvfølgelig Simon's svar jeg skulle have refereret til - beklager Mikael

Jan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:33

Men ikke på forsiden, right? :)

Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 13:34

Hej Aminoer

Fantastisk med alle de svar - jeg bliver nødt til at have 2 browsere åben så jeg kan huske at få svaret på det hele!

Att Dyrebilen: Vi har overvejet at lægge hele bogen op i pdf-form på siden så folk kan bladre i de - lidt a la IKEA - vi var bare nervøse for at det blev for "tungt" rent teknisk. Kan være vi skal overveje det igen, måske med et uddrag af de 10 "bedste" sider. For du har ret, vi har tænkt TWOFORONE det sidste halve år og nu er det svært at huske at konceptet ikke er kendt af alle (eller særlig mange) Smile - i bund og grund er det en reklameside for restauranten hvor ca den nederste fjerdel af siden består af 3 kuponer der afrives/klippes ud af bogen

Der var i 90´erne et koncept der mindede noget om dette - men de satsede bredt på hele landet og brugte hverken internet eller boghandlere som forhandlere. De havde simpelthen sælgere der ringede ud til privatpersoner samt foreninger der købte bøgerne og solgte til medlemmerne. Det duede ikke i længden. Derudover er der jo en del reguleringer i markedsføringsloven vedr. rabatkuponer, hvilket muligvis også har besværliggjort det for det tidligere koncept. Club Lorry kører i dag med "Dankortformen" men vi er ikke deciderede konkurrenter idet de også går meget bredere og tilbyder 10 % på malervarer hos din nærmeste maler mm. Vi holder foreløbigt meget stramt på at det er 2 for 1. Altså køb fx. en 4 retters Menu hos restaurant MR (Michelinrestaurant) og få en 4 retters menu gratis. Det lyder som der er nogen der skriver længere nede helt vildt men vi skal huske på at der ofte bliver drukket rødvin mm. til middagen og dette betaler restaurantgæsten normal pris for. Det bliver forhåbentlig en Win/WIN/Win situation. Vi har indtjening på bogsalget, restauranten får meromsætning og kunden får et billigere restaurantbesøg.

Vi skal helt klart ud til hoteller og hostels (og forhåbentligt turistbureauer) - Det er noget der sættes i værk inden det store turistboom til sommer.

Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 14:21

Att Jan Hjelvang

Du er inde på noget af det samme som Dyrebilen mht produktkendskabet og om at forbruger ikke helt ved hvad han køber. Vi må finde en løsning på dette - enig!

For at være meget konkret da du spørger til Zoologisk have så kan jeg nævne at Kbh ZOO på deres 3 kuponer giver 2 for 1 på entrebillet til decembers julemarked 2010 (normalpris er 110-140 kr så mon ikke vi ligger på mindst 100 kr i december 2010), en kupon på en almindelig entre for et barn når der købes en entre for et barn (80 kr.) og den sidste er 2 for 1 på billetter til Zootoget (30 kr)

Vi har (indrømmet lidt udenfor Københavnerkonceptet) også Aalborg Zoo med - de tilbyder 3 kuponer hvor der hver især gives 2 for 1 på dagsbilletter svarende til en besparelse på 3x160 kr i højsæsonen hvis man er 6 voksne).

Vi håber at Kbh Zoo til næste år tør satse lidt mere på vores i dag ukendte koncept og giver 2 for 1 på i det mindste 1 almindelig dagsbillet, men indtil videre er en rabat på godt 200 kr i Kbh Zoo og op til 480 i Aalborg også ok.

Att Stenderup

Tak for ros og tak for at du har meldt dig ind i vores Facebookgruppe: http://www.facebook.com/TWOFORONE.dk  - det er bare smukt med støtte, sig til når der skal gøres gengæld Cool

Tv-reklamerne som starter d. 6. april kommer til at fokusere MEGET på selve bogen og derudover på 2 af vores "bedste" annoncører. Disse 2 fremhæves da bogens indkøbspris spares mange gange - på den ene kupon er besparelsen 1850 kr - Dette fremhæves naturligvis i reklamen, ikke med et "Bilka-stempel", men dog ganske tydeligt.

Hvis konceptet ikke fremstår tydeligt efter tv-reklamerne - Ja så får vi travlt på gågaden, for kendskabet til bogen og konceptet skal ud!!

Att Michael

Vi skal have kigget på søgeordsoptimering - ingen tvivl om det. heldigvis er der ikke den store konkurrence på området (endnu)

Cvr-nummer, telefonnummer og mailadresse ligger allerede under "Kontakt", og af designmæssige årsager (det er et temmeligt stramt design) vil vi gerne undgå at de står på alle sider - det kan lyde arrogant men jeg håber vi kan springe mange af begynderproblemerne med troværdighed over af flere grunde.

For det første fordi vi er et A/S hvilket formentligt giver mere tryghed end et IS eller ApS, derudover så kommer vi ret hurtigt ud med en stor tv-kampagne hvilket jeg formoder giver folk en genkendelse af "Brandet" som man ikke har ved en netshop hvor man kan komme lidt i tvivl om hvem der står bag, til sidst så forhandles bogen også i boghandlerne så er man stadig bange for at vi er nogle fuskere så kan man vælge at tage derned og se bogen. Jeg er naturligvis klar over at I prøver at få mig til at konvertere så mange som muligt over nettet hvilket jo også er en af "øvelserne" med denne tråd, så den med boghandlen holder nok ikke helt Big Smile

Mht Blog så har jeg overvejet at lave en blog her på Amino med vores opstart med alt hvad det indeholder af "sjove" historier - vi er kommet ret hurtigt frem på godt et ½ år og der kommer løbende nye problemstillinger historier - Nicolai skrev en spændende blog som blev sendt i sidste Amino-nyhedsbrev - hvis jeg kunne underholde på samme måde så skal der nok komme læsere!

Mvh

Anders

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)