Skaffer i kunder ved telemarkting ? Hvad er den bedste måde at skaffe kunder på..'
Hvor mange henvendelser få i (hjemmeside firma )om ugen ? |
Hvilken type hjemmeside spørger du ind til?
Skaffer i kunder ved telemarkting ? Hvad er den bedste måde at skaffe kunder på..'
Hvor mange henvendelser få i (hjemmeside firma )om ugen ? |
Ahh du laver hjemmesider Der er rigtig mange hjemmeside snedkere der finder deres kunder her på Amino, både i debatten og via Freelancer. Da jeg skulle finde et firma til at lave MobilTjek, så havde jeg kontakt til en 3-4 stykker herinde fra, men valgte til sidst et lokalt firma - måske fordi jeg er lidt gammeldags og føler at jeg har mere kontrol lokalt frem for kontakt via mail og telefon til København, Filipinerne eller Indien. Jeg har dog før fået lavet mindre opgaver hos andre Aminoer |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Ahaaa...dejlig med input.
Ja, jeg oversøger besøg kunder ,istedet for bare forklare dem alt på mail og tlf.
Hvad synes i om en udvikler kommer hjem til jer og forklare hvordan systemet virker ?
|
Meeeeen man kan ikke live af KUn få kunder herinde fra. Så noget må man gøre for skaffe rigtige kunder...udover bruge adwards,...
|
Grunden til at jeg valgte et lokalt firma var blandt andet at jeg fik muligheden for at mødes face to face. Der er bare nogle ting der er lettere at forklare når man er i samme lokale. |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Hej, Jeg bruger både Amino (debat og freelancer) og også alm. opsøgende salg (telefon + uanmeldt besøg) - det er meget forskelligt hvad der virker - men hvis man har en personlighed der er til det, så tror jeg klart man får mest ud af at dukke op på virksomheden. Det er både sværere for dem at "afvise dig i døren" som man nok har en tendens til i telefonen - samtidig med, at du virker mere seriøs - og signalerer at du ikke bare sidder med en telefonnummer-liste og ringer gud og hver mand op. God vind. Med venlig hilsen |
jeg satser på søgeord optimering det giver fleste kunder for mig , ekstra info på hjemmeside er guf for søgemaskinerne og lidt links til siden |