De bruger mange forskellige metoder, herunder IP. Dette har blandt andet givet problemer på kontorer hvor mange ansatte benytter samme Internetforbindelse og dermed (normalt) samme offentlige IP nummer. Hvis blot en enkelt medarbejder klikker kan man ryge ud af programmet. Og husk i den forbindelse, at ifølge Googles regler beholder de alle optjente og ikke udbetalte penge, hvis en konto lukkes. Det var netop denne problemstilling jeg sad og tænkte over. Tusind tak for dit svar. |
Udregning af Google Adsense?
|
Nyt projekt: polterabend . Eller prøv teambuilding.dk
Ok, Nu har jeg lavet fejlen. Men hvordan i alverden ved jeg om jeg er blevet smidt ud eller ej? |
Det er rimeligt simpelt. Hvis der ikke kommer nogle annoncer frem på din side, eller hvis du ikke kan logge ind på din konto. Yderligere får du en mail hvis det sker. Men selv om du ikke klikker på dine egne annoncer mere, så tror jeg stadig at du er udsat i fremtiden, i og med at Google nok kører nogle regelmæssige tjeck af ens konti. Men stop med at klikke nu og håb ellers på det bedste. |
|
Hej Mikkel, Nu ved jeg jeg har begået en fejl, so end of story. Det ville være dumt at smide sig slev ud. Men, havde lige et par spørgsmål. På min hjemmeside: www.atm-engros.dk, der er det bare links jeg har sat op ikke? Er der andet jeg kan sætte op egentlig? Har set på andre hjemmesider, at der er noget der hedder relaterede links osv. |
Mikkel > Jeg modtog bare en standard mail der forklarede at de havde set at der var ugyldige klik, og de havde lukket kontoen for at beskytte deres annoncørers interesser. Så remsede de lige nogle af de mulige grunde til de ugyldige klik op, eller stod der ikke så meget. De skriver intet om det konkrete tilfælde. |
På min hjemmeside: www.atm-engros.dk, der er det bare links jeg har sat op ikke? Er der andet jeg kan sætte op egentlig? Har set på andre hjemmesider, at der er noget der hedder relaterede links osv. Tak for jeres svar. Håber at Google bærer over min fejl - al start har jo en begyndelse ;) Bye the way, mangler stadig en der kan svare på mit spørgsmål ovenover. |