Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp ! Store pakker og ingen fragtfirma

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 19. Jun 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hjælp - jeg har en vare, som er 80x81x40 cm. og som dermed er for stor til Post Danmark og sørme også til GLS pakkeshop, for almindelig GLS omdeler ikke til private. Pakken vejer kun 12 kg. så det er ikke noget problem med vægten. Men hvilket fragtfirma kan jeg sende den med ?. Det skal selvfølgelig ikke koste en formue.

Mvh. Lone

Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 08:22
Hvad med danske fragtmænd? Koster vist en 50er. Ved ikke om de kan overtales til at levere til private, men gør det vist gerne hvis det må stilles udenfor hvis ingen er hjemme.

www.fragt.dk

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Tilmeldt 19. Jun 06
Skrevet kl. 08:42
Hej Lars

Har lige snakket med Danske Fragtmænd og prisen var henholdsvis 276,25 og 279,25, alt efter hvor de skulle hen. Så de 50,- var for godt til at være sandt.

Mvh. Lone

Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 08:44
Det må du nok sige! Øv, det er godtnok også længe siden jeg har brugt dem, men det var sgu noget af en stigning

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 09:00
Prøv at snakke med post danmark om deres letgods produkt - det er kun for erhvervskunder, og i handelsbetingelserne står der man kun må sende til erhvervsmodtagere.

Jeg har dog som tidligere postmand set utallige eksempler på at modtageradressen har været noget i stil med

Dit firmanavn
c/o Kundens navn
Kundensadresse

Så det burde kunne lade sig gi sig for dig

Tilmeldt 19. Jun 06
Skrevet kl. 09:09
Hej Mikkel

Har lige læst lidt om letgods hos Post Danmark og der står at det gælder for pakker fra 50 kg. og op. Min pakke vejer kun 12 kg., så den kan nok ikke gå ind under den kategori. Ellers tusind tak for forslaget.

Er der virkelig ikke andre, der har store kasser som skal sendes, som ikke vejer så meget, men som er for store til Post Danmark ?

Lone

Tilmeldt 10. Apr 05
Skrevet kl. 09:22
Hej Lone,

Prøv at kontakte erhvervssalg hos posten, de kan sikkert godt fifle lidt med reglerne, fordi pakker af den størrelse er slet ikke unormale hos posten, og heller ikke med lavere vægt end 50 kg

Tilmeldt 10. Apr 05
Skrevet kl. 09:25
Tjek evt. også transportgruppen http://transportgruppen.dk/pris_tg_takst.php
deres priser virker meget rimelige
Tilmeldt 19. Jun 06
Skrevet kl. 10:06
Hej Mikkel

Jeg har nu snakket med erhvervsafdelingen hos Post Danmark og det kunne overhovedet ikke lade sig gøre. Reglen var max 300 cm for længde + omkreds og det kunne der slet ikke rokkes ved. Jeg spurgte om de så havde andre løsninger på problemet og det havde de ikke.

Lone

Tilmeldt 10. Apr 05
Skrevet kl. 10:08
Okay, det er tydeligt at høre der er nogle sælgere der ikke har været ude i virklighedens verden og se de pakker der smutter rundt i systemet.

Men prøv transportgruppen, de plejer at være meget samarbejdsvillige, specielt omkring bilpakker.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)