Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du handle 100% risikofrit paa Alibaba?

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion,

Nu kan min viden om markedsføring ligge på et meget lille sted, men en præsentation af et nyt projekt hvor man beder om folks 50-cents på denne, er vel næppe at se som et markedsføringsmiddel?

Men, du har en pointe, og jeg vil sikre mig at der ikke loves mere end der kan holdes i fremtidige overskrifter på mine indlæg.

Martin.  

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Nielsen. :

Nu kan min viden om markedsføring ligge på et meget lille sted, men en præsentation af et nyt projekt hvor man beder om folks 50-cents på denne, er vel næppe at se som et markedsføringsmiddel?

Men, du har en pointe, og jeg vil sikre mig at der ikke loves mere end der kan holdes i fremtidige overskrifter på mine indlæg.

Nu var det ment på projektet, og hverken din overskrift eller dine indlæg herinde... Jeg ville bare sige, at I skal ikke skrive det på jeres endelige portal, da I risikere at blive stillet til ansvar for det ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)