Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du handle 100% risikofrit paa Alibaba?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Arbejder pt paa en webbaseret platform der skal bringe kinesiske leverandoerer og Danske handlende sammen i et lukket, kontrolleret og sikkert forum. En "risiko fri Alibaba" Vi kalder den i denne traad "xx"

Xx bliver gratis for den handlende og leverandoer skal godkendes foer de kan foeje produkter til handelspladsen. Der bliver ikke tale om kvalitetsgaranti paa produkter, men der skabes en mulighed for at lave reel handel uden den irriterende mulighed for at smide penge efter en "falsk" leverandoer eller lave spildt arbejde paa en leverandoer der alligevel ikke har den rette certificering eller pris paa produkter. 

Leverandoer massen genereres udfra et netvaerk mellem kinesiske virksomheder og vestlige bosiddende (i kina) der  er pisse traet af de brodne kar der gang paa gang banker potentiel god business ned paa et traels niveau. Som udgangspunkt vil der vaere 20-30 leverandoer per kategori der kontinuerligt evalueres paa KPI'er som prisdygtighed, svartider, kvalitet og generel service.  

Vaerktoejer til at konsolidere volume for at opfylde leverandoers MOQ (minimum ordre quantity) med andre Danske handlende, skabeloner til breakdown af pris, og gode transport/3 parts QC service priser bliver en integreret del af platformen.

Jeg kunne godt taenke mig jeres bud paa interessante kategorier, og sidder du med en historie hvor du er blevet godt og grundigt "bend over" saa lad os faa del af den erfaring.  

God paaske.

Martin

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 36
Fra  KM Learning Skrevet kl. 07:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder som en rigtig rigtig god idé!

Kategorier:

IT/Electronics

Tøj/accessories

Råmaterialer etc

 

Mange af dem på alibaba kan bruges, de skal måske bare lige et hak tilbage mht specificering, så der vil være nok leverandører i hver underkategori osv.

Held og lykke, ser frem til at se resultatet

Jeg har startet http://excelkursus.com så alle kan blive bedre til Excel. Klik og lær mere nu!

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med Kasper. 

 

Det lyder som en super ide, og vil virkelig kunne give et boost for danskere der vil importere fra Kina!

Mht. kategorier vil jeg også mene at de fleste fra alibaba kan bruges. Alt har vel i grunden interesse :) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Super god idé som der kunne blive stor interesse for at benytte.

Fra Vildbjerg
Tilmeldt 24. Jul 09
Indlæg ialt: 56
Fra  Claus Handberg Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil også gerne tilslutte mig gruppen af "bend-overs" der synes dette lyder som en rigtig god idé.

Hvis du har en mailliste som skal orienteres når du går live, må du gerne sætte mig der på (handberg7480@gmail.com)

 

Claus Handberg

www.til-ham.dk  (forventet åbning: sommer 2010)

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 314
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville være godt med sådanne en side. Men det gode ved Alibaba er jo, at man kan finde ALT derinde, og ting som muligvis ikke er set på det danske marked før. Spørgsmålet er vel egentlig bare, at tjekke op på leverandøren? Hvordan vil du validere dem?

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Det lyder som en rigtig god idé. Jeg har en leverandørservice, hvor jeg finder produkter for andre virksomheder. I den forbindelse ville jeg have stor glæde af en sådan database/hjemmeside. Jeg gør mig mange tanker omkring agenturer, varepartier, salg til/via webshops mm, så vil da gerne give noget sparring ifm. dette.

Michael

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er der galt med alibaba ? Jeg har da aldrig haft problemer.

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu findes der jo i forvejen andre "kina-kataloger" som giver den service som du vil introducere.

Det kræver virkelig noget volumen, for at en portal vil få succes.

Men held og lykke med projektet - hvis det kommer så langt.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med et site som http://www.worldwidebrands.com/

De reklamerer da også med at screene leverandørerne? Var det noge i den stil? Jeg har ikke selv prøvet dem, men hørt meget godt på jungletrommerne.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)