Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Links

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er igang med linkbuilding til min webshop og det har gået stille og roligt fremad. For 4 dage siden var jeg nået op som nummer 2 på side 2 med et meget konkurence-præget søgeord. En stor del af mine links kom fra 2 link-kataloger som jeg ejer, hvor jeg har et link i en menu som visses på hver side. Der kom derfor 3-4000 links derfra. Efter at have læst Demibs SEO FAQ, hvori der stod af link fra hjemmesider,  hvor linket er i footer, header eller lignede, steder ikke er godt. Så jeg fjernede de links i menuen med det samme. Nu er google så små begyndt at finde ud af at de links ikke eksistere mere, og min placering er begyndt at dale kraftigt, således at jeg er nede på side 3 nu.

Mit spørgsmål er så om jeg har misforstået Demibs svar eller om der kan være noget andet galt?? Demib, håber du læser dette indlæg :)

Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan skyldes at antallet af links nu falder drastisk og søgemaskinerne regner det som et tegn på at din side har mistet værdi.

 

Såfremt din side er relativt ny kan det også skyldes at freshness er gået af den.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne også tænke mig et præcist svar fra Demib , jeg tror dog næsten det er umuligt at give ? ,

Dog som jeg læser bogen er flere 1000 links fra samme side næsten værdiløse næste med tæller lidt , om det tæller måske meget hos dig kan godt være ,som jeg læser det ,

Vis du f.eks. har fjernet linket på nogle af de meste relevante siderne kan det som jeg læser hans bog forstå det kan betyde en nedadgående placering på google , da relevantheden bestemmer placering om linket ,har en god værdi ,som jeg læser det bestemmer google hvilken sider der er meste relevante , men med inter links struktur kan du prøve at vise google vejen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Links fra footers, og andre "boiler plate" elementer skader i reglen ikke, men de er bare ikke så meget værd, som links fra indholdsdelen af en side. Så der er ingen grund til at fjerne sådanne links, man skal bare ikke bruge en masse energi og penge på at skaffe den slags.

Hvis du f.eks. køber links på et website, så er det bedre at købe nogle få udvalgte links på prominente sider, som en del af indholdsteksten - end det er, at få et link i bunden af alle sider.

Jeg håber det hjalp lidt på forståelsen :)

Fra Næstved
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen så vil jeg da skynde mig at sætte de links ind igen :) Tak for uddybelsen.

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Med hensyn til links fra egne sites er det i denne sammenhæng vigtigt at være opmærksom på at de to sites ikke ligger på samme server (har samme IP).

Dette er endnu mere vigtigt hvis indholdet på de to sites ikke er inden for relaterede emner - dette er i hvert fald min erfaring.

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)