Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Papir til at skrive regninger på

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Præstø
Tilmeldt 28. Mar 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi.

hvilke papir er bedst at skrive regninger på, Jeg bruger i øjeblikket ganske almindeligt printer papir men syntes at det ser lidt amatør agtigt ud. Hvad skal man bruge for at det for en ordenlig kvalitet..??

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:41

Jeg bruger papir med fortryk forsiden med logo, adresse, cvr osv..
Og på bagsiden ligner det træ i 3 forskellige sorter, så der er lidt at skifte imellem.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 22:43

Myggen:
hvilke papir er bedst at skrive regninger på,

Papir ?

Jeg bruger PDF til mine faktura så måske man skulle høre mine kunder :)

/allan

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 22:55

Lige præcis omkring hvilket papir dine fakturaer bliver printet på, der syntes jeg at du skal finde noget andet at bruge din energi på.

I MediaMouse, hvor vi endda lever af at lave pæne tryksager m.m., der er vores fakturaer blot kørt på ganske almindeligt 90 gr. mat ubestrøget papir. Det er så fortrykt med FI-skabelon, logo m.m. og resten af dataerne bliver så printet på fra vores økonomisystem. Det er den løsning vi har kørt med i de sidste 7-8 år og det fungerer fint.

Hvis du godt vil have noget papir som er lidt mere lækkert end noget normalt købt-billigt-iboghandlen-eller-supermarkedet-kopipapir, så kig efter papir med en lidt højere vægt end de normale 80 gr. som et stykke kopipapir typisk ligger på. Hvis det er noget som du skal printe på med en inkjet-printer, så skal du også være opmærksom på at overflade bør være bestrøget. Der findes nogle papirtyper som generelt er gode til både inkjet, laserprint og kopi og det er f.eks. papirserierne 4CC og MultiCopy / MultiDesign. Disse papirtyper kan du være heldig at finde hos en større kontorforsyning eller butik som forhandler tegneartikler. De findes i forskellige tykkelser og du bør gå efter noget på 90 eller 100 gr. Tykkere end det kan eventuelt gå hen og giver nogle udfordringer i din printer.

/Jesper

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 23:03

Hvis du absolut skal printe på papir, så tænk på alle os, der helst ville have haft det online.

Det skal derfor være scanningsvenligt. Dvs. normal A4 størrelse og uden hæfteklammer. Og helst ikke for meget grafik, som kan få filen til at fylde for meget.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:36

Hej

Jeg bruger ganske almindeligt 80g hvidt papir, som er det billigste i længden. Jeg bruger det til både regninger og regnskaber.

I stedet for at tænke på papiret, så er det min opfattelse, at meget er hjulpet med en rigtig god printer, helst i laserkvalitet.

Denne måde giver mig et fint spillerum, når jeg får lyst til ændre design på fakturaer, brevpapir og regnskaber. Iøvrigt bruger jeg en HP Colour Laserjet, som giver en fortrinlig kvalitet i printet på 80 g.

Hilsen

Tonny

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)