Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomheds struktur

Side 3 ud af 6 (52 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er sådanset ligegyldigt om det er den ene eller anden løsning I vælger så bør I altid få udarbejdet en anpartsoverenskomst.
Jeg ved ikke ret meget om dette så jeg vil anbefale dig at få en advokat til at rådgive jer, det er altid nemmere at få på plads så længe man er gode venner

/Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Brønshøj
Tilmeldt 2. Nov 06
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 22:18

Ja det kan du havde ret i men jeg kan nu ikke lide tanken om at alle er ude på at snyde en, positivitet er vejen frem.
bare en lille tanke.

When you go home tell them of us, and say, for your tomorrow, we gave our today.
Fra Brønshøj
Tilmeldt 2. Nov 06
Skrevet kl. 22:22
Men Du skal havde tak for dit svar, da man selvfølgelig skal ha'' alle overvejelser med, også de lidt "kedelige".
Og jeg er kommet tættere på en afklaring omkring den måde vi vil bygge vores virksomheder op.
When you go home tell them of us, and say, for your tomorrow, we gave our today.
Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Fra  Campaya Skrevet kl. 22:31
Dato: 11-11-2006 22:18:21 Forfatter: Jonas Søndergaard Pedersen

Ja det kan du havde ret i men jeg kan nu ikke lide tanken om at alle er ude på at snyde en, positivitet er vejen frem.
bare en lille tanke.

Nej, det er da ikke behageligt og jeg tror og håber da bestemt heller ikke at det går sådan.
En overenskomst er ikke for at sikre dig i mod snyd, det har vi en lovgivning der sikrer os udemærket i mod. Det er er mere i tilfælde af at der skal ske en eller anden form for ændring i ejerkredsen. Det kan være at den ene af jer bliver træt af det hele og vil sælge, eller at I begge vil sælge. Så står man på det tidspunkt og skal finde ud af hvad man så stiller op hvilket der kan blive en frygtelig ballade ud af. Så er det bedre at have tingene på plads på forhånd.

/Claus

Fra Brønshøj
Tilmeldt 2. Nov 06
Skrevet kl. 22:45
JA det er selvfølgelig rigtigt, og der er ingen tvivl om at vi vil ha'' en advokat til at kigge det igennem. især da det er livsnødvendigt at vi fremstår så seriøse som muligt i de brancher vi vil operere i.
Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Fra  Campaya Skrevet kl. 22:49
Dato: 11-11-2006 22:44:33 Forfatter: Jonas Søndergaard Pedersen 
især da det er livsnødvendigt at vi fremstår så seriøse som muligt i de brancher vi vil operere i.

Den del er jeg bange for at I selv må sørge for

/Claus

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 22:52
Jeg ville gerne kunne sige at der ingen er, der er ude på at snyde dig, men sådan er verden desværre ikke skruet sammen. Så selv om I er "best pals" nu, kan det ændres hvis I tjener penge, eller modsat ikke tjener penge. Så start med at aftale hvordan I kommer ud af det. Hvis I virkelig regner med at selskaberne skal forsørge jer, så kan der vel nok blive råd til 125.000 hver. Om ikke andet har du måske familie der kan låne dig pengene til selskabet er dannet, derefter kan du betale dem tilbage og så har du sådan set 12-18 mdr. til at skaffe dem tilveje som dit indskud - en sådan model skal du nok ikke spørge din revisor om.
Fra Brønshøj
Tilmeldt 2. Nov 06
Skrevet kl. 22:52

Godt svar, vi er selvfølgelig seriøse, det er vel næsten et krav som iværksætter, jeg ville da ha' svært ved at forestille mig andet 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 2. Nov 06
Skrevet kl. 22:57
Thomas, ideen med at blande sin familie ind i det lugter lidt for meget af "networking"
Jeg forstår godt hvad du mener og det er da en mulighed.

/Jonas

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 22:59
Så lån dem i banken, du skal bruge dem max 1 uge.
Side 3 ud af 6 (52 indlæg)