Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af webbrowsere?

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Installer IE fra den popup, og hent så de andre fra deres egne sider. Så mister du ingenting. Når du så starter Chrome vil den spørge om den skal være din standardbrowser.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:36

Gadensgaard:
Så mister du ingenting.

Hvad skulle hun miste ?

/allan

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 156
Fra  VirtualSprout Skrevet kl. 10:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Finn Bennetsen:

Jeg vil ikke gå ind i en religionskrig om browsere, men min netbank virker 100% i IE 6 , 7 og 8

Det gør den ikke i de andre browsere

På mit arbejde har vi et registreringssystem, hvor noget virker godt i IE og andet i Firefox

Det er så IT-afdelingerne, som ikke har gjort et godt arbejde - man skal som minimum optimere sine ting til de 4-5 største browsere ;-)

Men ja, det kan hurtigt blive en religionskrig - selvom det ikke er helt så slemt når det handler om browsere.. Nu spørger Lone jo fordi hun er blevet stillet det valget imellem flere browsere, og så kan hun jo ligeså godt høre noget omkring, hvordan det hele hænger sammen..

Bare fordi man har brugt én browser betyder det jo ikke, at man altid skal bruge den - nogle er mere sikre end andre, så det skader aldrig at få tjekket lidt op på det Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:43

Hej

Jeg kørte med IE i rigtig mange år, indtil for nylig, hvor jeg blev irriteret på denne (IE8), så jeg skiftede til Firefox.

Det valg er jeg utrolig glad for, idet den er væsentlig hurtigere og uden fejlmeddelelser. Herudover er der rigtig mange gode AddOns, som også hjælper på oplevelsen.

IE8 er ligeså "syg" som IE7 og fejler ofter med "Svarer ikke" ligesom den er langsom og meget tung at bruge. Dog vil jeg anbefale, at du beholder den, men kun bruger den, når det er påkrævet eks. kan jeg kun redigere min hjemmeside hos one.com gennem IE, og sådan kan der sagtens være flere tilfælde.

Der mange fortalere for Google's Chrome, men jeg har ikke prøvet denne endnu.

Hilsen

Tonny

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:43

Mark Andreasen:
Det er så IT-afdelingerne, som ikke har gjort et godt arbejde - man skal som minimum optimere sine ting til de 4-5 største browsere ;-)

Yes

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:44

Mark Andreasen:
Men langt de fleste, globalt set, bruger Firefox for tiden - jeg ved ikke hvordan det er i Danmark :-)

Hvor har du dog de tal fra - her er de seneste ...

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:47

Tonny Skov Pedersen:
IE8 er ligeså "syg" som IE7 og fejler ofter med "Svarer ikke" ligesom den er langsom og meget tung at bruge. Dog vil jeg anbefale, at du beholder den, men kun bruger den, når det er påkrævet eks. kan jeg kun redigere min hjemmeside hos one.com gennem IE, og sådan kan der sagtens være flere tilfælde.

Muligt men skal kikke fra det fra en webdesigners/programmørs øje kan jeg fortælle dig at IE8 ligger meget tætter på FF end  IE7 gør.

Lad mig lige gøre det officielt manden som udviklede IE7 burde stenes Angry

Jeg kan med garanti sige der er forskel.  

Er selv hoppet fra IE til FF for lidt over et år siden uden at have fortrudt!

/allan

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:48

Mikkel deMib Svendsen:
Hvor har du dog de tal fra - her er de seneste ...

Dette vil snart ændre sig tror jeg efter MS ny tiltag hvor man faktisk kan vælge som Lone kan her!

/allan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:52

DesignYOU:

Tonny Skov Pedersen:

Muligt men skal kikke fra det fra en webdesigners/programmørs øje kan jeg fortælle dig at IE8 ligger meget tætter på FF end  IE7 gør.

Lad mig lige gøre det officielt manden som udviklede IE7 burde stenes Angry

Jeg kan med garanti sige der er forskel.  

Er selv hoppet fra IE til FF for lidt over et år siden uden at have fortrudt!

/allan

Hej

Her jeg ikke enig, da IE8 skulle være en forbedring af IE7, men et er helt sikker, der væsentlig flere fejlmeddelelser og nedbrud.

Jeg er da efterhånden ved at få udskiftet de fleste Microsoft-programmer, da der stort set ikke sker nogen forbedringer.

Her skal dog lige nævnes Windows 7, som indtil nu virkelig har overrasket mig, men nu må vi se, om det holder.

Hilsen

Tonny

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:59

Tonny Skov Pedersen:
Her jeg ikke enig, da IE8 skulle være en forbedring af IE7, men et er helt sikker, der væsentlig flere fejlmeddelelser og nedbrud.

Det er ikke brugen af den jeg omtaler! Har du prøvet at sætte et website op efter W3C og fån den til at stå ens i alle browsere? Hvis ja vil du opdage hvad jeg snakker om.

Jeg er bare træt af konstant at skulle lave ekstra ting for IE fordi de har lavet deres egen standard!

/allan

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)