Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indtjening på adsense

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Indtjening på adsense ...

Jeg tænker lidt på at skrive nogle forholdsvis fornuftige tekster, og tjene lidt på dem via google adsense...

Er der nogen af jer som har afprøvet dette - hvor meget har I tjent ?

Og - er der nogen af jer som vil være interesseret i en form for samarbejde på dette område (jeg er programmør og kender alle de tekniske dele indenfor dette område)?

Tilmeldt 9. May 07
Skrevet kl. 15:52

Dette emne har vist ikke den store interesse....

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:35

Hej enielsen

Emnet i sig selv tror jeg nu nok har haft en vis interesse, men der er mange, der har spurgt om det på det seneste, inkl. mig selv. Desværre er der meget, der tyder på, at der ikke er de store penge at tjene på adsense længere. Det kræver tilsyneladende virkelig hårdt benarbejde at tjene bare en lille smule her og der - i hvert fald efter, hvad jeg har forstået.

Ikke nok med dét, så har Google strammet op omkring godkendelse af den enkelte ansøgers website, og ansøgningerne ligger i øjeblikket i op til 3 måneder, før de overhovedet behandles.

Thomas   www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 9. May 07
Skrevet kl. 17:54

Hej enielsen

Emnet i sig selv tror jeg nu nok har haft en vis interesse, men der er mange, der har spurgt om det på det seneste, inkl. mig selv. Desværre er der meget, der tyder på, at der ikke er de store penge at tjene på adsense længere. Det kræver tilsyneladende virkelig hårdt benarbejde at tjene bare en lille smule her og der - i hvert fald efter, hvad jeg har forstået.

Ikke nok med dét, så har Google strammet op omkring godkendelse af den enkelte ansøgers website, og ansøgningerne ligger i øjeblikket i op til 3 måneder, før de overhovedet behandles.

Thomas   www.tt-tekstforfatter.dk

Ok - jeg havde også lidt på fornemmelsen, at det ikke var det helt store man kunne få ind på denne konto.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 10:58

Personligt ligger jeg pt. gennemsnitligt på en lille 100 mand om dagen med adsense, hvilket er fint nok. Har ikke optimeret mine annoncer videre, så kunne måske forøge det lidt. Men man kan jo argumenterer for at adsense bare nupper noget af min trafik, som jeg kunne have tjent bedre på via affiliate links. Jeg har ikke lavet det store splittest, men tror det ca. vil give det samme. 

Adsense er fint som supplering, men hvis jeg var dig ville jeg fokuserer på affiliate 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:01

Haft op til 2000 om mdr fordelt på ca 20 sider.

Du skal være yderst aktiv for at tjene lidt penge

Mikkel

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 11:39

Som med alt andet kræver det en hel del arbejde at tjene nogle penge på AdSense. Men at sige at man ikke længere kan tjene gode penge på AdSense er ganske enkelt ikke korrekt.

Det gode ved AdSense er at det er meget let at sætte op og når det først er sat op, kører det hele af sig selv. Det er rigtig at der er blevet strammet en del op for hvilke sider Google ønsker at have med i deres AdSense program, men dette er nu helt fint, så er der plads til de seriøse sider. De mange og hurtige MFA sider (made for AdSense) der på tidspunkt blev oprettet er nu blevet begræset væsentligt

Det korte af det lange er at som nybegynder er AdSense stadig et rigtig godt sted at starte, men forvent ikke lette penge.  Findes lette penge overhovedet online, i min verden er der meget begrænsede mænder af dem Smile

Tilgengæld er det rigtig fedt at have knoklet på og så senere kunne se resultaterne af sit hårde slid. At tjene penge mens man ligger på stranden, eller laver noget helt andet er ikke så tosset Smile

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)