Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så sæt dog manden fri - Millionerne vil trille ned, inden vinteren er væk.

Side 3 ud af 5 (47 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon:

Vi ser da ikke mange eksempler på lignede sager, hvor man efter konkurser, beskyldninger, over de 50 år, mistet alt, mistet kone, børn - At folk så stadig står med ret ryg og kan formulere sig som han gør

Jeg er med andre ord imponeret over Klaus Riskjær's evner.

Det er sgu da pisse uhyggeligt at han reagerer sådan.... og på ingen måde normalt...! Hvordan kan du være imponeret over det? Det er da virkelig ikke særlig gode tegn!!!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Kristian Lundgren:

Uanset hvad så er riskær en stor forretningsmand og iværksætter, og han er nok en af de folk i Danmark jeg har mest respekt for. 

At han har trådt forkert kan ikke benægtes, men det ændre ikke på de evner han har og hvad han har opnået.

Alt respekt til riskær herfra.

 

Hitler var os en stor iværksætter... Han har faktisk skabt mange firmaer, som den dag i dag, stadig eksisterer, og har en stor indflydelse verden over...

Meeeeeeeeeeeeen derfor forguder man ham nu ik helt, og det skyldes vel de gange manden trådte forkert...

 

Det er da den mest idiotiske sammenligning jeg nogensinde har hørt. Desuden var hitler ikke iværksætter han stillede bare ultimatumer til folk der så måtte være kreative for at opfylde hans ønsker.

Uanset hvad kan du ikke tage de gode ting riskær har gjort fra ham. Hav dog lidt respekt for manden der har skabt flere kæmpe successer.

 

 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Lundgren:
Uanset hvad kan du ikke tage de gode ting riskær har gjort fra ham. Hav dog lidt respekt for manden der har skabt flere kæmpe successer.

Jeg er uviden og vil gerne vide hvad Riskær har gjort af Gode ting?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da ret godt klaret at manden startede cyber city for under 200k, og det er jo langt fra den eneste virksomhed manden har startet fra bunden og solgt for millioner.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

erm.. så det er de gode ting han har gjort?  U got me there.. jeg er solgt.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

He he Fashion Seller. Jeg skulle til at sige det samme angående Hitler . Derudover er der mafiachefer og andre dybt skumle mennesker som skaffer penge af kriminelle veje.(og som også startede med under 200.000. Nok mere bare en pistol , og en rådden personlighed)

Men ja Riskjær sidder hvor hans evner har bragt ham hen. Men indrømmet han er god til at lade som om han kan noget. Det bliver han jo også nød til. Det er sgu så deprimerende at se i øjnene at man blot er en simpel tasketyv

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Bautik:

erm.. så det er de gode ting han har gjort?  U got me there.. jeg er solgt.

 

 

Det var da en barnlig ironi at komme med. Hvis du ikke kan tage hatten af for en mand der flere gange har lavet millioner ud af ingenting, fordi han til slut har trådt forkert så er du sku ret smålig.

Ja han har lavet noget lort, men han har satme også lavet flere og større successer end nogen anden herinde på amino og det er det som jeg tager hatten af for. Sku ikke alt det negative.

Det der undre mig er at folk som dig KUN kan se det negative.

Vi bliver ikke enige og gider virkelig ikke diskutere med dig når du ikke kan føre en diskution på et mere voksent plan.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:

Det er sgu da pisse uhyggeligt at han reagerer sådan.... og på ingen måde normalt...! Hvordan kan du være imponeret over det? Det er da virkelig ikke særlig gode tegn!!!

Hvis du i morgen mister dine børn, din mand, din butik går konkurs, du bliver erklæret personlig konkurs og skylder 75 millioner + væk.

Er du så stærk nok til at forsvare dig til de danske medier, og gå i dialog? Klaus giver ligefrem mulighed for at starte nyt firma op og betale sin gæld af.

Jeg kender mange, som havde trukket puden over hovedet i den alder, hvis de stod i hans sted nu.

 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon:
Er du så stærk nok til at forsvare dig

Det var han så heller ikke. Han sidder i fængsel, og det er nok ikke sidste gang han gør det. Ergo er han IKKE god nok til at forsvare sig selv. Han er god til at få nogen mennesker til at tro på at han kan noget. Det noget helt andet.

Prøv at Google ordet psykopat, og du vil se nogen spændende artikler om folk der ikke føler noget, hverken overfor andre eller for ens egen mismod. Og som formår at virke meget overbevisende.

Jeg vil anbefale Klaus at trække puden langt nede over hovedet, få sig et almindeligt job og indse at han ikke kan lave forretning uden at snyde til højre og venstre. Se DET ville være en stor mand værdigt.

Men det rummer han ikke.

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Lundgren:

Bautik:

erm.. så det er de gode ting han har gjort?  U got me there.. jeg er solgt.

 

 

Det var da en barnlig ironi at komme med. Hvis du ikke kan tage hatten af for en mand der flere gange har lavet millioner ud af ingenting, fordi han til slut har trådt forkert så er du sku ret smålig.

Ja han har lavet noget lort, men han har satme også lavet flere og større successer end nogen anden herinde på amino og det er det som jeg tager hatten af for. Sku ikke alt det negative.

Det der undre mig er at folk som dig KUN kan se det negative.

Vi bliver ikke enige og gider virkelig ikke diskutere med dig når du ikke kan føre en diskution på et mere voksent plan.

Nu drejer du det væk fra det det handler om.. At blive imponeret over  DE GODE TING Riskær har gjort.... Og at starte en virksomhed med 200.000 er ikke en Unik succes. Ja ingen tvivl om det er flot, men igen.. Hvor står han nu?

Så til det det drejer sig om så er jeg ikke imponeret.. Hvis han er så skide god og har styr på det, sad han på Ibiza med hans Tyrkiske 20årige(?) kæreste og styrede hans virksomhed fra en pool istedet for i det fælles baderum mens han samler sæben op.

Jeg syntes så at det er værd at nævne at Martin Thorborg er en iværksætter man kan missunde som har lykkedes at starte flere store virksomheder, nationalt så som internationalt og lave fejl i hans iværksætter liv, FORTSAT have en kone og børn og et godt liv.. Det missunder og beundre jeg..


PS: Det er ingen form for røvslikning men forfanden det er 1000 gange mere værd og beundringsværdigt end Riskærs historie.

 

Side 3 ud af 5 (47 indlæg)