Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nyt Website & Service - Hvad synes i?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har fået lavet en ny webside ( i Wordpress), som tilbyder tekstskrivning til online medier som blogs, webshops, og andre websider. Den hedder: www.dintekstforfatter.dk

1. Hvad synes du om designet?
  2. Hvad synes du om brugervenligheden på sitet?
  3. Hvad synes du om det vi tilbyder samt prisen på det, er der en fremtid i det?

Jeg forventer ikke svar på alle 3 spørgsmål, men hvis du blot ville give dit besyv med 1 eller måske 2 af dem, vil jeg være taknemmelig.

På forhånd tak!
Jean-Michel

DinTekstforfatter.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:13

Classy fint gråtonet design, meget enkelt, jeg kan umiddelbart li designet/stilen i websitet.

Jeg så lige en stavefejl. Tekstforfatter har du skrevet tektsforfatter..

mvh Flemming

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:44

Mangler tekst på forsiden

Ideer er du laver manipulation af teksten for folk skal , skal tænke en god tekst forfatter

Bare en strøg tanke hvad du kan

Vi arbejder og udvikler dine tekster , med dig som kunde i centrum med detaljerne i fokus i samarbejdet med hver enkelte kunden tager vi en dybt gennemgående samtale med hver enkelte kunden om tekster der skal laves eller rettes . Der giver den perfekte kundeoplevelse for er der en ting der vigtigere end min løn er den tilfreds kunde.

Ideer og fif skal dine priser intro teksten udstrål en genialt tekst måde beskrivelse skal give kunden denne genklang der giver en høj effektivt i markedsføring dertil . Synes dine beskrivelser ikke giver en vis udstråling for i grene på det online markedet er oveni søgeord optimering processen i søgemaskine en vigtigt part i tekst forfatte tekster , dette emme udebliver dog og derved taber du den største kundegruppe på markedet som jeg mener er markedet på online medie mener hjemmeside selvfølgelige.

Jo gik lidt amok grundigheden var grundet jeg kigget på gamle tekster på min hjemmeside der konventer flere kunder , dette arbejdet jeg påbegyndte ændre mod , med input de ny ideer , der skal gennemtænkes lige nu .

Lige et par input burde være mulig at på kontaktesiden på hjemmeside at tilføje filer .tekstfiler

Farve elementet mangler på hjemmesiden , jeg synes det er en kedelig grå farve enten hvid eller nogle farver med power i , synes jeg du skal vælge

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Skrevet kl. 21:56

Hejsa
Flemming: Avs, det var en brøler, og så på forsiden, det skal jeg have rettet,

Mikael: Tak for din grundige gennemgang. Forsøgte at holde en "sober" tilgang til det vi tilbyder, men kan godt se at det nok er blevet for kedeligt alligevel.Skal vist til at skrive lidt om.

Fra Aulum
Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 22:38

misel:
  1. Hvad synes du om designet?
  2. Hvad synes du om brugervenligheden på sitet?
  3. Hvad synes du om det vi tilbyder samt prisen på det, er der en fremtid i det?

Hej

Umiddelbart et dejligt enkelt design, det har en god brugervenlighed. Dog mangler jeg en til toppen/ tilbage funktion i bunden af siderne, der er langt til toppen og det er ikke så fedt at skulle bruge browseren.

)I skriver at i er bla. prof journalister og derfor undre det mig, at  i ikke tilbyder at skrive pressemeddelser Confused

DBH Kenneth 

Legebakken.dk      Kvalitet det betaler sig. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Skrevet kl. 09:33

Hej Kenneth

En tilbage til toppen funktion, er noteret, den vil jeg få lavet.

Omkring pressemeddelelser, så ville det også være super hvis vi kunne tilbyde det ja. Vi har dog nogle forbehold og begrænsninger ved vores "koncept". Og ja, vi har skam også diskuteret hvor langt ud vi skulle brede os.

Da opgaverne tildeles "efter tur" til vores skribenter, og kun nogle få af dem (ja vi er ikke så mange) er uddannet journalister, vil det kræve en del mere arbejde per opgave for dem, i forhold til den betaling vi kan tilbyde dem nu. Vi kunne så sætte nogle andre priser for pressemeddelelser, men vi synes alligevel det ligger ud over det vi ønsker at tilbyde lige nu. Måske senere. Smile

P.S. Har ændret stavefejlen og baggrundsfarven, forhåbentligt til det bedre.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Skrevet kl. 09:33
Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 20:45

Fin side jean :)

Kan du ikke lige svarer mig på mine hendvendelser :)

Ørts

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Skrevet kl. 21:08

Hej Ørts

Har skrevet en PM til dig...

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 16:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Misel

2 ting, jeg vil ikke gå i dybten med sitet, men disse 2 ting kan hjælpe dig

1. kræv ikke af dine besøgende de skal klikke brug forsiden til at fortælle lige præcis hvorfor jeg er kommet til det rigtige sted. 

2. "Vi tilbyder - Vores service" - hører den gamle skole til.. skriv til din besøgende som om han var den eneste tilbage i verden at skrive til...

og så ud over det, mangler du en klar tilkendegivelse om hvad man skal gøre for at få fat i den fantastiske service som du tilbyder bedre end alle de andre på markedet. 

Skarphed, skarphed, skarphed...

Det skal nok hjælpe på din lead konvertering

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)