Mangler tekst på forsiden
Ideer er du laver manipulation af teksten for folk skal , skal tænke en god tekst forfatter
Bare en strøg tanke hvad du kan
Vi arbejder og udvikler dine tekster , med dig som kunde i centrum med detaljerne i fokus i samarbejdet med hver enkelte kunden tager vi en dybt gennemgående samtale med hver enkelte kunden om tekster der skal laves eller rettes . Der giver den perfekte kundeoplevelse for er der en ting der vigtigere end min løn er den tilfreds kunde.
Ideer og fif skal dine priser intro teksten udstrål en genialt tekst måde beskrivelse skal give kunden denne genklang der giver en høj effektivt i markedsføring dertil . Synes dine beskrivelser ikke giver en vis udstråling for i grene på det online markedet er oveni søgeord optimering processen i søgemaskine en vigtigt part i tekst forfatte tekster , dette emme udebliver dog og derved taber du den største kundegruppe på markedet som jeg mener er markedet på online medie mener hjemmeside selvfølgelige.
Jo gik lidt amok grundigheden var grundet jeg kigget på gamle tekster på min hjemmeside der konventer flere kunder , dette arbejdet jeg påbegyndte ændre mod , med input de ny ideer , der skal gennemtænkes lige nu .
Lige et par input burde være mulig at på kontaktesiden på hjemmeside at tilføje filer .tekstfiler
Farve elementet mangler på hjemmesiden , jeg synes det er en kedelig grå farve enten hvid eller nogle farver med power i , synes jeg du skal vælge