Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

affiliate kampagner på blog - fingerpeg til omsætning?

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg vil høre om der er nogle venlige sjæle, der kan give mig lidt noget input omkring affiliate kampagner på blogs som wordpress. Min blog hedder http://iryna.dk

Det jeg helt konkret fisker efter er, hvad jeg kan regne med at konvertering ved et givet antal besøgende. Findes der et fingerpeg på det?

Jeg vælger bevidst ikke at komme med konkrete affiliate kampagner, men vil meget gerne høre lidt til overordnet affiliate marketing.

Mange tak på forhånd!

Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 22:48

Hej iryna

Jeg er ved at lægge sidste hånd på 20 siders gratis guide om emnet... stik forbi mit site, og hop på listen..

Den udkommer i næste uge, hvis alt går vel

/ØU

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:54

Hejsa,

det vil jeg gøre.

Men hvis der alligevel er nogen, der kan komme med en konverteringsrate, så ville det være skønt. Det skal ikke være nøjagtigt, men jeg kunne tænke mig at høre, om jeg skal regne med at levere en kunde til mine annoncører ved hver 10. eller nærmere ved hver 1000. besøgende. Jeg har nemlig INGEN erfaringer på området.

Tak på forhånd,

Irina

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 22:57

Dit spørgsmål er helt og aldeles umuligt at svare på. Der er ingen industristandard jeg kan henvise dig til. De rigtig gode tjener rigtig mange penge, mens der er rigtig mange som tjener tæt på ingenting eller utrolig lidt. 

Har du et købslystent publikum?
Formår du at motivere dine besøgende til at klikke på dine tekstlinks eller grafiske elementer?
Er du tilstrækkelig troværdig til, at dine besøgende køber efter at have besøgt din side?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:02

så det du siger er at nogle internetmedier er "heldig" at have mange leads per hundert besøgende og andre, som ikke har et eneste lead ved en million besøgende?

Jeg er med på at der er rigtig mange faktorer der er afgørende. Men er også interesseret i, HVOR stor forskellen egentlig er (og om den er så stor som beskrevet her ovenover).

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:02

Priviet Iryna :P

Det er svært at svare på hvad du kan tjene.

Hvor mange besøgende har du?

Det kunne jo være relevant at få nogen tøj firmaer ind som reklame.. Tradedoubler.dk har et hav af gode tøj og mode programmer og det var måske noget du kunne prøve.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:03

jeg har været i gang i tre dage og har haft flere end 500 besøgende i dag, hvilket overrasker mig en smule.

Mode er et stikord, telefoni er noget jeg bruger pt. Den slags ting :-)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:06

Det var pænt besøgt :)

Du nævner at du er interesseret i Mode og du kunne jo få mode butikker til at sponsorere tøj som du anmelder.. Det vil nok kræve en pæn og trofast besøgsskare men noget du nok burde have i tankerne :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:09

kan man få butikker til at sponsorere tøj? der kan man bare se, det havde jeg ikke regnet med. Men hvis det stadig går så meget opad, så kan det da godt være at det bliver aktuelt.

Er det ikke vildt meget at have 600 besøgende som nybegynder? der bliver ikke engang linket til min blog endnu.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:10

Jeg får en besked om at denne tråd er sat op at man ikke kan sende ensartede beskeder. Hvad vil det sige? jeg har ikke sendt andre beskeder der ligner denne..

Jeg var ikke klar over at butikker vil sponsorere til tøjanmeldelser? men det kunne da være meget spændende :-)

Er det egentlig ikke vildt meget at have 600 besøgende på tredje eksistensdag? der bliver jo ikke engang linket til min blog?

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)