ok, kan man gøre det med den version af wordpress, der ikke skal downloades?
Nej, WordPress.com giver ikke mulighed for at bruge Google Analytics. De har deres eget lidt enklere statistiksystem. Vil du bruge Google Analytics eller andet avanceret statistik, bliver du nødt til at købe en konto hos et webhotel og installere WordPress dér.
Hej igen,
jeg kunne godt tænke mig at høre om der er mulighed for at sætte google adwords ind i Wordpress.com, altså versionen man ikke skal downloade.
Alternativt søger jeg andre ppc varianter, jeg kunne bruge.
Du har vist blokeret for Personlige Beskeder her på Amino?
Jeg kan ihverfald ikke se hvor jeg skal skrive til dig.
Vi har nogle bøger som vi i disse dage giver gratis til firstmovers og andre som kan hjælpe med at promovere vores produkt - Jeg vil gerne sende dig et gratis eksemplar af vores bog - kan du lide den må du gerne skrive om den.
Konceptet går på "to for en" af en vare dvs du køber en hovedret på restaurant og så får du (din gæst) en gratis hovedret. Vi har også biografer med, med to for en rabatkuponer på biografbilleter, spa og wellness, kultur og meget mere. Jeg er sikker på at du kan få fordele af bogen da det virker som om du "bruger" København meget. Den kan formentligt også give dig inspiration til at prøve nogle nye caféer mm.
Du har vist blokeret for Personlige Beskeder her på Amino?
Jeg kan ihverfald ikke se hvor jeg skal skrive til dig.
Vi har nogle bøger som vi i disse dage giver gratis til firstmovers og andre som kan hjælpe med at promovere vores produkt - Jeg vil gerne sende dig et gratis eksemplar af vores bog - kan du lide den må du gerne skrive om den.
Konceptet går på "to for en" af en vare dvs du køber en hovedret på restaurant og så får du (din gæst) en gratis hovedret. Vi har også biografer med, med to for en rabatkuponer på biografbilleter, spa og wellness, kultur og meget mere. Jeg er sikker på at du kan få fordele af bogen da det virker som om du "bruger" København meget. Den kan formentligt også give dig inspiration til at prøve nogle nye caféer mm.
Skriv din adresse som PB eller evt til aj@twoforone.dk så skal jeg sørge for at du får et gratis eksemplar.
Hej Anders,
jeg var faktisk ikke klar over at jeg ikke kunne modtage personlige mails her i systemet. Jeg synes jeg har fået nogen tidligere, men måske først da jeg skrev til vedkomne først. Vil lige se om jeg kan ændre det.
Jeg skriver til dig på din mail om ikke for længe.