Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skaber jeg vækst?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Videoerne er på vej, der kommer også video af monteringen ;-)

Og droppe betalingssystemet tror jeg ville være dumt, da dem jeg får stenene fra selv mister kunder ved ikke at kunne tage kreditkort, men kun bankoverførsel..

Jeg har pt ikke mulighed for personlig kontakt, så skal folk besøge mig i min lejlighed, synes jeg virker meget meget amatøragtig.

Jeg tror mest på udstilling hos møbelkæder eller køkkenfirmaer.

Mikkel

Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 20:55

Personligt benytter jeg mig altid af spørgsmålet: Hvis ALT var muligt, hvad ville jeg så gøre?

På den måde er jeg ikke så begrænet i min tankegang. Derefter ser jeg på, hvordan jeg kan få mine 'vilde' idder til virkelighed.

De bedste tanker Mai Smidt

Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 20:59

Et affiliate-modul til shoppen kunne bringe dig et skridt videre.

Der er ikke en ligefrem hær af folk der arbejder som affiliates herhjemme, men der er nogle ganske dygtige folk, og tallet er stigende. Se bare TV-avisindslaget  i dag om at nethandlen boomer herhjemme... det betyder der er plads i markedet til dygtige affiliates.

Da dit produkt er et high-end produkt i en peberet prisklasse skulle det være mig en udsøgt fornøjelse at markedsføre dig mod at få udbetalt 15 % af det salg jeg genererer.

Det setup kræver et såkaldt affiliate-modul, så man kan bliver det der på dansk ofte kaldes "partner".

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15089
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:04

Du kunne desuden starte med at overholde loven angående fjernsalg:

"Du har pligt til at returnere varen i væsentlig samme stand og mængde, som den er modtaget. Du skal selv afholde de omkostninger, der er forbundet med at returnere varen. Vi refundere ikke fragten hverken tur eller retur!."

Det der er ik lovligt! Sender kunden varerne retur, så SKAL du refundere fragtomkostningerne, som der var da du sendte det!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15089
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:08

Hvorfor viser du et logo af Maestro card, når det ik er muligt at betale med dette?

Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 21:15

For lige at eksemplificere.

En fyr der modtager rådgivning af mig, arbejder primært som affiliate med udenlandske produkter. Affiliate-moduler ses meget sjældent på danske webshops, men min kunde har fundet petdreams.dk

Nederst i venstre menu er der et punkt der hedder partner program

Min kunde har fortalt mig, at han siden foråret 2009 har skabt omsætning hos petdreams.dk for knap dkr. 18.000.
.. i en butik med hunde- og katteudstyr, som ikke ligefrem er her man gør de store indkøb.

Han har givet mig lov til at dele disse informationer, selvom de faktisk kan give andre lyst til også at arbejde som partner for petdreams (og dermed er der øget konkurrence til min kunde). Men han er sick and tired over, at så få danske webshops åbner øjnene for at sælge gennem affiliates.

Dermed en ofring fra hans side.. og i samme moment et opråb til danske webshop-ejere.

Tilmeldt 7. Sep 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 22:21

Jeg undrer mig over et par enkelte småting:

Vejer 1m2 væg hele 34 kg og kan lim virkelig fastholde dette?

Hvor tykt er væggen?

Er væggen tredimensionel, eller er der bare tale om todimensionel film, som limes fast?

Er det noget jeg kan få maleren til at montere?

Du skal have lavet et flot showroom, hvor man kan se eksempler på boliger, hvor dette er monteret. F.eks. stue med en enkel væg beklædt med dette materiale.

Derudover skal du have adskilt profil og montage, så disse ligger på hver deres underside. Du skal selvfølgelig have en film af, hvordan det monteres også: http://www.modernwall.dk/shop/profile.html

Eventuelt kan du lave en regnemaskine, hvor kunden indtaster højden på rummet samt bredde på vægene, hvorefter den udregner den samlede pris for den krævede mængde væg.

Desuden skal du mht. konverteringsoptimering, have synliggjort "køb" knappen under hvert produkt. Derudover skal du i indkøbsvognen i højre side have en stor knap med "Gå til bestilling". Det der "Vis kurv" som egentligt blot ligner en overskrift dur ikke.

Elbutik - Salg af Fuga Stikkontakter m.v.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 22:30

El-manden:

Jeg undrer mig over et par enkelte småting:

Vejer 1m2 væg hele 34 kg og kan lim virkelig fastholde dette?

Jeps, det er tungt matriale. Lim kan sagtens holde det fast, dog ikke på træplader

Hvor tykt er væggen?

Fra 3 cm til ca. 12 (store sten)

Er væggen tredimensionel, eller er der bare tale om todimensionel film, som limes fast?

Det er tykke fliser/sten med skrækker og riller i

Er det noget jeg kan få maleren til at montere?

Det er noget du selv nemt og bekvemt kan montere, med fliselim. (mureren kan nemt klare sådan en opgave)

Du skal have lavet et flot showroom, hvor man kan se eksempler på boliger, hvor dette er monteret. F.eks. stue med en enkel væg beklædt med dette materiale.

Jeg har helt samme ide som dig her, det kræver bare lidt økonomi at få det på plads. Håber at få en aftale med møbelhus der kan fremvise dette til en start

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 22:34

Sådan ser fliserne/stenen ud

Tilmeldt 7. Sep 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 15:28

Tak for svarene på mine spørgsmål. Så mangler du blot også at svare på dem, på din egen hjemmeside ;)

Elbutik - Salg af Fuga Stikkontakter m.v.

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)