Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.FarvelSkatteFar.dk - Konto i skattely?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 9. Nov 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person
Hej!

På vegne af den lille gruppe, som står bag www.farveldanmark.dk og www.farvelskattefar.dk , er der hermed en lille tråd som gør folk opmærksomme på de gode muligheder som beskrives i bøgerne!

Et par kunder har før omtalt dette forum, og vi fik også lov til at lave denne tråd - så læs endelig videre!

www.farvelskattefar.dk indeholder en e-bog som er en seriøs guide til folk, som fx vil have en konto i lande med bankhemmelighed, skattely, skattefrie investeringer og meget mere!

Overvejer du at åbne en konto i Schweiz, Lichtenstein, Andorra, Monaco eller andre lande med skattely, så gør du klogt i at læse lidt rundt inde på vores website og købe den unikke e-bog "Farvel Skattefar"! 

I E-bogen står der alt som omhandler at åbne en udenlandsk konto og selskab, UDEN at du skal punge ud med titusindevis af kroner til tvivlsomme bureauer, som kun har forstand på, at placerer sig selv højt på en google søgning! E-bogen handler også om lande med bankhemmelighed, hvordan man beskytter sine penge, oplysningspligt, momskarruseller, hvidvask af penge og andre skattemæssige og økonomiske skandaler og krumspring!

Der findes kort sagt, ingen bog som denne og med denne type information! Så klik ind på websitet www.farvelskattefar.dk og læs mere :-)

Flyt økonomien til udlandet - Farvel Skattefar!

Går du derimod og er træt af de dyre priser i København på boliger, at betale for 3 biler når du kun køber 1 m.m, jamen så prøv engang at læse mere inde på websitet www.farveldanmark.dk hvor der står alt som er relevant for at flytte fra København til Malmø. Læs alt om bolig, bil, livsstil, penge, prognoser på boligpriserne samt udviklinger i Malmø og meget, meget, meget mere!  
E-bogen "Farvel Danmark" er nemlig en nem og oplysende flytte-guide, som også indeholder tips og tricks vedr. flytning til Malmø, og den skabte endda så meget fokus, at der var en artikel om e-bogen i MetroXpres Skåne OG et radioindslag på svensk P3 radio!

Så hvorfor ikke klikke ind og købe disse spændende og informationsfyldte e-bøger, som du garanteret ikke finder andre steder på nettet :)

www.farveldanmark.dk - Flytte guide fra København til Malmø og www.farvelskattefar.dk - en guide til konti i udlandet samt veje til et muligt skattely!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:03
Dato: 09-11-2006 14:47:02
Forfatter:FarvelSkattefar.dk
I E-bogen står der alt som omhandler at åbne en udenlandsk konto og selskab, UDEN at du skal punge ud med titusindevis af kroner til tvivlsomme bureauer, som kun har forstand på, at placerer sig selv højt på en google søgning!

Er rønnebærene sure? :) Er der noget galt i, at se det som et kvalitetsstempel, hvis en virksomhed ligge højt i Google og har en proffesinel hjemmeside?
... hvis der er nogen, der køber den, vil jeg da gerne have læse en anmeldelse. Jeg har dog ikke nogen indtjening, der kan føres uden om T&S.
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 15:27
Spændende læsning!

Ved godt der er flere der går i skattely - men det er nok mere af nød end af lyst - Vi iværksættere vil nok foretrække, at blive i Danmark og udleve vor vision om at skabe noget - skabe noget og se det vokse til gavn for os der deltager deri, men også til gavn for vort - syntes jeg meget skønne land!

Prøv dette:

Der er ikke så stor skat på dette transportmiddel:

Tag togt til Esbjerg med din cykel og kør på den tilbage - over alle øerne østpå - i en højsommerperiode - det kan ikke gøres op i penge

"Aldrig færdig men altid på vej"

Hilsen

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 16:32

Instruktionsbog i bla. momskarruseller og hvidvask af penge

Personligt vil jeg gerne takke nej til dit favorable tilbud, og må så leve med at jeg heller ikke denne gang scorer kassen.

Tilmeldt 28. Jul 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 19:31
Det betyder bare at jeg skal betale mere i skat, så du kan få en politianmeldelse istedet.
Tilmeldt 9. Nov 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:14
Spændende svar som der er blevet sat på bordet :)

Lad mig sige med det samme: Vi har både været i MetroXpress samt P3 radio i Sverige, så hvis vi havde gjrot noget ulovligt, var det nok blevet meldt for længst. Det er absolut ikke tilfældet, og når man læser, enten "Farvel Danmark" eller "Farvel SkatteFar", står der intet som er vejledende mht. ulovligheder. Det ville ikke blot være uprofessionelt, men direkte ulovligt.

Men ligesom der findes websites, som rådgiver og vejleder i brugen af euforiserende stoffer og anabole steroider, er vores websites og e-bøger bygget på nogenlunde samme princip: Alle har ret til at blive oplyst!

Så - uanset om man er selvstændig eller ej, vil det ihvertfald være spændende og brugbar læsning.

Hvis folk har spørgsmål, kan de jo pænt rette henvendelse til enten: www.farveldanmark.dk og skrive til deres Service, som glædeligt svarer på spørgsmål vedr. bogen.

Eller hvis folk har spørgsmål vedr. www.farvelskattefar.dk , så skriver de naturligvis også bare til deres Service mail :)

Det er ihvertfald et godt tilbud og ganske diskret :)

Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:21
Hej,

Jeg har lavet en ny profil, da emnet er lidt sensitivt, men jeg kan afsløre at jeg har læst bogen og den er aldeles ubrugelig. 150 kr lige ud af vinduet.

Den er generelt dårligt formuleret, med masser af gentagelser, så det er i hvert fald ikke pga dens kvaliteter, den er beskrevet i medierne.

Endelig er der dog intet ulovligt i den, snarere ubrugeligt, det er virkelig almen viden, og så er der lige et par links til fire schweiziske banker.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9737
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:53
I stedet for blot at smide en reklame for en bog, og forsøge at trække debatten ud af Amino, synes jeg det ville være meget mere spændende her på Amino at fortsætte den debat vi ved flere tidligere lejligheder har haft om skattely.

Jeg synes det ville være interesant at høre mere om hvor grænserne mellem det helt klart lovlige og helt klart ulovlige går - og hvor det grå område af fortolkninger kommer ind. Glistrup var og, som et eksempel, også 100% sikker på at det han gjorde var lovligt, da han for snart mange år siden annoncerede at hans trækprocent var nul. Han endte med en streng fængselsstraf.

Personligt er jeg lige nu af den holding at jeg ikke gider at bruge alle mine kræfter på at undå at skulle betale skat i Danmark, som jeg jeg entligt helt grundlæggende set synes er et godt system, og i stedet bruge mine kræfter på at skabe noget possitivt, noget vækst og nogle vrksomheder der kan overleve på almindelige vilkår. Jeg synes det er lidt svært, på den ene side at kæmpe for et velfærdssamfund, og så på den anden side bruge en masse energi på at gå i skattely. Det svarer lidt til dem der råber op om dyrevelfærd, og så fiser ned i Netto og køber 5 kyllinger for en hund. Jeg kan godt lide at der er sammenhæn mellem det man siger og det man gør. Og jeg kan som sagt ikke se hvordan man kan støtte den Danske velfærdsmodel, som de fleste af os helt grundlæggende støtter, på den ene side, og så på den anden smutte fra skatten. Det hænger ikke sammen.

Så måske skulle bogen have heddet: "Farvel til velfærdssamfundet" Eller "Fuck de fattige" :)
Tilmeldt 25. Sep 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:54
Jeg har begge bøger, og syns egentlig at de er udemærket og gode.

Og syns sådan set ikke, at det er almen viden - især ikke mht skattefar, som jeg syns var spændende læsning.

Jeg ville til hver en tid hellere have givet 150kr. ud på en ærlig bog, end at have betalt 4000kr for en gøgler på et lejet kontor, som fortalte mig de ting, som faktisk står i bogen.

På min skala, er det spændende e-bøger med spændende info :)

Og mht. links er de da udemærkede - de lægger jo op til, at man også selv skal tage sig sammen og ikke får noget serveret på et sølvfad.

Thumbs up hos mig :)

Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:27
Hvis man følger med i aviserne og har undersøgt bare en smule om emnet, er der intet nyt.
Side 1 ud af 3 (24 indlæg)