|
Fantastisk til long-distance telefonmøder. ikke noget med dial in numre, koder og kæmpe regninger. Også lækkert at kunne se hvornår folk er på. Eneste kritikpunkt er at det ville være rart når man skriver sammen at se om den anden er aktiv, ligesom i msn |
Hvor mange bruger skype ???
|
|
|
Hey Alle Jeg ville da også lige give mit besyv med.. Jeg bruger skype i begrænset omfangt, har dog brugt det meget da jeg boede 2 år i udlandet men tjaeh bruger det næsten ikke mere... / Torben |
Men jeg har selvfølgelig testet det og har tit brugt SkypeOut til mobiltelefon, og det har fungeret upåklageligt.Anja |
|
Hejsa Gammel tråd, men lige et par spørgsmål. Har lige fået kontor og skal nu vælge mellem skype eller fastnet. Men jeg mangler lidt info og håber i kan hjælpe mig. Kan jeg viderestille med skype? (fx til min mobil) Kan jeg knytte et 702 nummer til skype, således at når de ringer til mit nummer 70267744 så ringer skype? Nogen der kan hjælpe? Og godt nytår forresten |
|
jeg er selv lige begyndt at kigge på Skype, så jeg har ikke de store erfaringer. Men jeg kan da fortælle at det koster dig den fulde takst på ca kr 1,5 hvis du viderestiller til en mobiltelefon, så det er en lidt for dyr løsning, hvis man ønsker at have Skype som sit hovednummer, og en mobil ved siden af. Jeg ved ikke hvordan det fungerer når man køber et nummer. Men jeg tvivler på du kan få dit nuværende nummer overført. Men det må der være andre der kan svare endeligt på. mvh Lars |
|
Hej alle Skype-interesserede - Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, Torben, med info om din specifikke problemstilling. Men, jeg er storbruger af Skype - Skype fra DK til store dele af verden, så ville lige give mit besyv med i denne tråd... Skype - Skype virker altid upåklageligt om jeg ringer til Sydney, New York, Venedig, Singapore eller København. Skype - alm. telefon synes jeg stadig ind imellem er med noget knas på linjen, desværre. Jeg benytter det, men når jeg har vigtige samtaler som fordrer fuld koncentration i lang tid, ringer jeg fra min fastnet tlf. eller mobil, når Skype - Skype ikke er en mulighed. Ved eksempelvis telekonferencer /telefonmøder på Bridgeline-numre i USA og Australien kan Skype skabe noget knas på linjen - oftest til gene for de brugere der ikke benytter Skype... Men, det bliver hele tiden bedre, og jeg er overordnet set rigtig glad for at bruge det. God weekend Mvh - Tina Øverlind Personal Coach Project & Event Manager |
|
Jeg har flere numre ved skype. Er der en måde man kan se forskel på hvilket nummer der bliver ringet til ? |
Skøde Centret: Køberrådgivning, skødeskrivning og tinglysning ved boligkøb til faste lave priser.
Bliv gratis medlem
Men jeg har selvfølgelig testet det og har tit brugt SkypeOut til mobiltelefon, og det har fungeret upåklageligt.