Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

google adwords

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg satte lige google adwords op igår aftes for første gang, det er da meget smart, men syndes ikke der sker meget i de søge ord, eller det er normal... Hvad får i af:


Din samlede effektivitet.  visninger: 1.518  klik 33  kr59,09 




 

Er det godt eller skidt  "effektivitet " fra igår kl 22 til i dag kl 1330 ???

 

pr klik vil så sige 1,81kr er det også normal ???

 

 

Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser da meget fornuftigt ud.


Du kan jo selv bestemme søgeordene, og du bestemmer selv hvor meget du er villig til at betale pr. klik, så der er sådan set op til en selv at tweake de forskellige ting på plads, så du selv syntes du for mest for pengene.


Tilmeldt 1. Sep 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil mene du har en meget lav klikprocent (ca. 0,02). Jeg vil foreslå dig at arbejde noget med teksten i dine annoncer. Det virker som om dine annoncer ikke virker specielt tillokkende ift. de ord der bliver søgt på.

 

Jeg har erfaring med at ligge på ca. 2 % i klikprocent, men det er naturligvis afhængigt af mange parametre.

 

Mvh

 

Claus

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, både 0,02 og 2% er ALT for lav en CTR til at køre en effektiv AdWords kampagne. De fleste af de kampagner eg arbejder med ligger i snit omkring 10%. Nogle af dem ligger væsentligt højere, men det kræver så også lidt "trylleri" :)

Problemet med en meget lav CTR er at du dels ender med at betale for høj en pris for dine kliks, og dels får en meget dpårlig dækningsgrd i det marked du går efter. En dårlig reach.
Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 10-11-2006 19:50:00 Forfatter: CD




Jeg vil mene du har en meget lav klikprocent (ca. 0,02). Jeg vil foreslå dig at arbejde noget med teksten i dine annoncer. Det virker som om dine annoncer ikke virker specielt tillokkende ift. de ord der bliver søgt på.
Jeg har erfaring med at ligge på ca. 2 % i klikprocent, men det er naturligvis afhængigt af mange parametre.
Claus



Hej
Det jeg tror er at vi er +100 danske firmaer som ligger med de samme "gode"   søge ord, og så ender jeg tit ofte på side 2 eller 3 anyway (altså i højerside af google på side 2 eller 3) og nogen gange kommer jeg dog på side 1...  træls men sådan er det vel, men så bruger man ikke mange penge på det..

nu er den på:   Din samlede effektivitet.   visninger 2.761   klik 52    74,97 kr    efter godt 24 timer




 













   
       
           
           
           
       
   












 











Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Tror også at du skal prøve at lege lidt med din tekst.

Prøv evt. at oprette en annonce mere, med nøjagtig samme søgeord men en anden tekst. Lad dem køre et stykke tid og find ud af hvilken annonce folk klikker mest på i forhold til antal visninger (bedste CTR). Slet så den dårlige annonce og opret endnu en og sådan bliver du ved.



/Charly



Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Vil du ud med nogle af de søgeord du bruger eller evt. et link til dit website, så er det noget nemmere at undersøge om det kan gøres bedre.

Det er alt for svært at gætte sig til, når som du siger at der er 100 forskellige virksomheder der bruger de samme søgeord, så måske du skal prøve noget mere utraditionelt, og teste nogle andre søgeord og fraser, der er nok nogle som de andre slet ikke bruger.

Mvh

Kim



Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Har fundet ud af det...  Jeg har jo kun sat beløbet til max 900kr pr mdr. det vil sige max 30kr pr dag ca. så vil Google udregne et max clik kost jeg vil bruge pr dag., og det bliver så for lavt i forhold til de andre 100+ konkurrenter jeg har... Jeg har nu sat beløbet til max 3000kr pr mdr.  (100kr pr dag max)  og højeste klik pris er max 5kr. og pludselige kom jeg som nr 1 eller 3  hehe    alt efter hvilken ord det er,,, og det er stadig de samme søge ord...

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Oct 05
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 01:47
Hvor mange stjerner giver du? :
To be honest, så forstår jeg ikke din strategi med at bruge de samme søgeord som 100 af dine konkurrenter. Husk man aldrig kommer foran, hvis man går i andres fodspor.
Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :


Dato: 12-11-2006 01:47:08 Forfatter: KS To be honest, så forstår jeg ikke din strategi med at bruge de samme søgeord som 100 af dine konkurrenter. Husk man aldrig kommer foran, hvis man går i andres fodspor.



 

Hej KS

Jamen jamen   prøv at sætte dig ind i problemt rigtig,,, Hvis man eks. sælger cykler (som jeg dog  ikke gør) og du har 100 konkurrenter som gør det samme, og 50 af dem sælger de samme mærker. Og der er kun 6 pladser til at stå på side 1...  Og nu skal man til skrive havd "normale" folk kunne finde på at skrive af søgeord...  Hvad jeg selv kommer op med af ord, er 95% de samme ord som mine konkurrenter,  de har jo også lagt deres "hjerner" i kog om det samme  shit 



Eks. Man skriver de mærker man har...  De typer cykler man har... Og de alm. ord som cykel, cykler, børne cykler, city cykler, cykel dæk, osv osv.  

Så kan du måske selv se det er svært, hvis man ikke skal ramme et ord konkurrenten ikke har skrevet, og et ord "kunderne" skriver meget for at få ene hit... Næsten umulige, der kun tilbage at betale sig fra det...

 

 





Side 1 ud af 2 (13 indlæg)