Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

google adwords

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Din samlede effektivitet.  visninger: 6646  klik 129  kr153,33

 



Lille update:  Det har hvis hjulpet lidt med at sætte klik prisen op,  jeg kommer ihverfald i top 6 (første side) dog kliker folk ikke så meget. Men tror nu også 50%+ af dem kender hvor webshop anyway, og søger måske ikke at købe, men at selv at blive sælger/finde distributør/ens...  Men hvis det er 129 nye "købe" personer som ikke kender os, så er det vel også ret godt at få ind af "butiks døren" på et par dage... hvor gemmensnit køb ligger på godt 900kr + fler gange om året...  





Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej "biz. since 1992"

Jeg syntes nu stadig at du skulle sende os et link til dit site eller i det mindst nogle af dine søgeord.

En ting er at hvis du har en højere CTR så bliver det også billigere for dig at ligge højere i søgeresultaterne, derfor test, test og test forskellige versioner af dine annoncer, der kan være meget små ændringer i ord og ordstilling som giver dig en  betydeligt bedre CTR, og det er tit små ting som man ikke regner for noget. Det kan være den annonce du har skrevet nu, hvor du lige bytter om på ordene kan give dig en 3-4 gange bedre CTR, det er som sagt så små ting der kan være der skal ændres. Og så nemt som det er at teste flere forskellige annoncer for de samme søgeord så er det tåbeligt at lade være. Derudover så skulle du overveje at bruge dynamiske søgeord i dine annoncer, hvis ikke du gør det. Det har ihvertfald en pæn effekt på mange annoncer, men som sagt uden at vide dine søgeord og website er det utroligt svært at vejlede om.  

Dernæst sørg for at du sender brugeren derhen på dit site, hvor du har det som han søger efter. Det er meget vigtigt at den URL du sætter for dit søgeorg, referere til en side som indeholder det emne som søgeordet referere til, dette bruges i googles Quality score, og kan ligeledes få dig til at ranke højere uden at give ekstra for det.

Der er så mange små tweaks som nemt kan få dig højere op, men det er ikke nemt når du ikke giver os noget info om dit site. Kan godt se du vil holde det hemligt hvis du er i "hitman branchen" men ellers er der ikke den store ide i det.

Med Venlig Hilsen - en lettere irriteret

Kim Sand Sørensen
Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12-11-2006 11:11:06 Forfatter: Kim Sand Hej ''biz. since 1992''

Jeg syntes nu stadig at du skulle sende os et link til dit site eller i det mindst nogle af dine søgeord.

En ting er at hvis du har en højere CTR så bliver det også billigere for dig at ligge højere i søgeresultaterne, derfor test, test og test forskellige versioner af dine annoncer, der kan være meget små ændringer i ord og ordstilling som giver dig en  betydeligt bedre CTR, og det er tit små ting som man ikke regner for noget. Det kan være den annonce du har skrevet nu, hvor du lige bytter om på ordene kan give dig en 3-4 gange bedre CTR, det er som sagt så små ting der kan være der skal ændres. Og så nemt som det er at teste flere forskellige annoncer for de samme søgeord så er det tåbeligt at lade være. Derudover så skulle du overveje at bruge dynamiske søgeord i dine annoncer, hvis ikke du gør det. Det har ihvertfald en pæn effekt på mange annoncer, men som sagt uden at vide dine søgeord og website er det utroligt svært at vejlede om. 

Dernæst sørg for at du sender brugeren derhen på dit site, hvor du har det som han søger efter. Det er meget vigtigt at den URL du sætter for dit søgeorg, referere til en side som indeholder det emne som søgeordet referere til, dette bruges i googles Quality score, og kan ligeledes få dig til at ranke højere uden at give ekstra for det.

Der er så mange små tweaks som nemt kan få dig højere op, men det er ikke nemt når du ikke giver os noget info om dit site. Kan godt se du vil holde det hemligt hvis du er i ''hitman branchen'' men ellers er der ikke den store ide i det.

Med Venlig Hilsen - en lettere irriteret

Kim Sand Sørensen

 

Hej Kim

''Jeg sender dig gerne en kopi af min google søgeord, og min webside osv. på din PM eller email, jeg vil ikke have mine oplysninger ud til alle skue :-)  Du siger bare til og du har det i din mail.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)