Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vurdering af shop sweet-taste.dk

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Angående sædkvalitetet vil den blive påvirket lige så meget, som hvis du spiser et andet kosttilskud. Jeg kan naturligvis ikke udtale mig om, hvorvidt dette påvirkes i negativ eller positiv retning, da jeg ikke har den fornødne uddannelse indenfor dette felt.

På selve "glasset" står der præcis hvilket indhold der er i pillerne, og vi har fået fremstillet danske labels, som bliver påklistret inden afsendelse.

Vores labels er også fremstillet fordi det i USA er tilladt at skrive at produktet er direkte sundt, hvilket vi i Danmark har en mere konservativ holdning til ;-)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu afhænger det jo af hvilket kosttilskud det er ;)
Er det tilladt at sælge det i DK når der står at det er sundt? Det er vel ligegyldigt hvor det er trykt, eller tager jeg fejl?

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 09-11-2006 16:58:39
Forfatter: Dimitri Hardorff
Nu afhænger det jo af hvilket kosttilskud det er ;)



Ja, naturligvis. Min holdning er dog, at langt de fleste kosttilskud som er tilladte i Danmark er forholdsvis "sikre".

Det er tilladt at sælge i Danmark, hvis vi påklistrer en NY label, hvor der ikke står at produktet er kolesterol-nedsættende og sundt.

Er faktisk ikke klar over, hvorvidt vi skal fjerne den gamle label først - men det skal jeg da lige ha' undersøgt.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Har snakket med fødevareregion nordjylland - og så længe vi bare klistrer vores label over den oprindelige tekst er det godkendt.

Forresten er produktet nu blevet sat til 125 kr. på siden - for i alt 60 kapsler pr. glas.

Lyder det helt urimeligt??

Tilmeldt 31. Oct 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 09-11-2006 00:37:46
Forfatter:stieper
Hej Aminoer,
Shoppen kan findes på http://www.sweet-taste.dk


1. Shoppen har lidt problemer med at være inden for rammerne i Moz2.0 (1024x768px), hvilket giver nogle scrollbars. Det er ikke så kønt.
2. Der bør nok være lidt mere luft (padding) i bunden af siden i forhold til din adresse og indholdet.
3. Menuen når ikke hele vejen over.
4. Følgende sætninger på Produktet:

Sweet-taste.dk understreger, at produktet er blevet udførligt sikkerhedstestet af leverandøren inden frigivelse til salg.


Produktet er registreret hos den danske fødevarestyrelse. Kontakt os for nærmere information.

Som kunde ville jeg nok have noget jeg kunne læse med det samme - og jeg vil nok ikke kontakte jer for at få den nærmere information. Kun hvis jeg fuldstændig har besluttet mig for at købe, ville jeg kontakte jer.

Det var ordene :)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan kun give dig ret i, at det vil være rart med noget materiale som underbygger at produktet er gennemtestet.

Vi har da også disse rapporter liggende i fysisk form, men vi er i tvivl om, hvorvidt vi bare må lægge dem ind på siden.

Mht. scroll-bars, vil jeg mene at det er til at leve med. Jeg har testet siden i 1024x768 og opefter, og er generelt tilfreds.

Padding fra adressen er jo ligeledes afhængig af opløsningen (hvis man kører 1280x1024 er der rigeligt med plads) - men jeg vil da lige se nærmere på det.

Mht. menuen er det ikke meningen at den skal nå hele vejen over, den skal starte lidt inde på siden, og slutte lidt inde på siden ;)


Tak for dine kommentarer.

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 993
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Tankevækkende at der ikke er lavet et efficacy studie.

Man kan i øvrigt ikke læse noget ud af de linier der er skrevet om studierne.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 16-11-2006 11:56:47
Forfatter: Thomas1974

Tankevækkende at der ikke er lavet et efficacy studie.



Man kan i øvrigt ikke læse noget ud af de linier der er skrevet om studierne.








efficacy - går ud fra at du mener efficiency?

Det er jo svært at måle - hvor meget smager Marabou f.eks. af chokolade...? 80% eller 100%.... eller hvad med Nesquick cacao?
Hvor effektivt produktet er, er meget svært at bevise - dog er det planen at lade kunderne (samt et test-panel) komme med deres erfaringer med produktet og lægge dem på siden, for på denne måde at kunne give de besøgende en realistisk idé om hvordan produktet virker.

Med hensyn til de studier som er foretaget har du helt ret i, at man ikke kan læse ret meget ud fra selve henvisningerne til studierne. I skrivende stund er der dog stadig ingen afklaring på, om vi må lægge selve dokumenterne online på siden, eller om vi blot må henvise til laboratoriet.

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 993
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Nope mener efficacy, men dit argument om smag er naturligvis validt nok.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 16-11-2006 17:29:45
Forfatter: Thomas1974
Nope mener efficacy, men dit argument om smag er naturligvis validt nok.


Jeg skal have mine engelsk-kundskaber opdateret ;-)

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)