Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vurdering af shop sweet-taste.dk

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer,

Er der nogen herinde, som vil hjælpe mig med at vurdere en shop som jeg er ved at starte op?

Shoppen kan findes på http://www.sweet-taste.dk

I øjeblikket er det ikke muligt at bestille produktet, da jeg gerne vil have lidt feed-back på forventet pris-niveau.

Altså - i hvilket pris-niveau vil du forvente at produktet ligger, og hvad er du villig til at betale?

Jeg er klar over at der mangler tilmeldingsformular under "nyhedsbrev", hvilket jeg arbejder på ;-)

Hvordan virker siden for dig - er den overskuelig, mangler der informationer osv. osv.


Det VIGTIGSTE for os, er at præsentere produktet i sobre rammer og på en ærlig og naturlig måde, så folk ikke skræmmes væk eller tror vi er useriøse på nogen som helst måde.

Nå ja - så vil jeg da også gerne høre, om det er et produkt du kunne finde på at købe - enten til dig selv (hvis du er mand), eller til din kæreste (hvis du er kvinde)

På forhånd tak for hjælpen

Simon Stieper

Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Ganske fin side, men mystisk produkt vil jge da sige

Skal dog ikke udelukke om der er et marked for det.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 07:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Èn ting falder mig især i øjnene/tankerne, nemlig "Efter 7 dage vil der være en mærkbar forbedring i smagen og aromaen af dit sæd.)" Hvis pillerne har dén virkning, hvilken virkning har det så ikke på resten af kroppen? Før jeg vil turde købe noget, vil jeg have en til flere læge(er)s ord for at de er uskadelig for kroppen, og der skal være ført videnskabeligt bevis for det! Har du beviser for at pillerne ikke forringer sædkvaliteten? Er der undersøgelser der beviser at de ikke er kræftfremkaldende? Dén slags spørgsmål vil jeg have besvaret på din side, og have link til, før jeg tør købe noget...
Eller synes jeg at det er en fin side, lidt kedelig, men absolut i den bedre ende.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Bording
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Siden er da udmærket. Men produktet vil jeg personligt aldrig købe, da jeg ganske simpelt ikke vil have tiltro til det og dets virkninger. Jeg tror/håber det samme gør sig gældende for min partner. Vi vil nok stadigt foretrække at bruge pengene på frisk frugt og grønt fra torvet……


Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Om der er et marked for produktet vil jo vise sig med tiden ;-)

Angående videnskabelig test af produktet, er der foretaget "safety study", "toxicity study" og "certificate of analysis" for at sikre at produktet lever op til kravene om kosttilskud.

Safety Study conducted by Minnesota
Applied Research Center whose address is 18894 Lake Drive East,
Chanhassen, MN 55317. Study was completed on November 25, 2001. Test
results are on file with Blue Mountain Nutraceuticals, 1551 Livingston
Ave. Suite 104. West St. Paul, MN 55118.



Toxicity Study conducted by
Product Safety Labs whose address is 2394 Route 130, Dayton, NJ 08810.
Date of test was September 18 to October 2, 2001. Test results are on
file with Blue Mountain Nutraceuticals, 1551 Livingston Ave. Suite 104.
West St. Paul, MN 55118.



Certificate of Analysis conducted
by Rtech Laboratories whose address is P.O. Box 64101, St. Paul, MN
55164-0101. Date of test completed was August 14, 2001. Test results
are on file with Blue Mountain Nutraceuticals, 1551 Livingston Ave.
Suite 104. West St. Paul, MN 55118.



*As with all nutritional and dietary supplements, check with your
health care advisor before taking. This product is not intended to
diagnose, treat, cure or prevent any disease.



Dette er den information som der står på producentens hjemmeside www.sweetrelease.com - synes I vi skal oversætte denne tekst, og få den ind på siden?

Vores markedsføring af produktet kommer hovedsageligt til at henvende sig til unge mænd - f.eks. mænd som læser M eller FHM eller i den stil...


Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 09-11-2006 12:44:09
Forfatter: stieper
Om der er et marked for produktet vil jo vise sig med tiden ;-)

Angående videnskabelig test af produktet, er der foretaget ''safety study'', ''toxicity study'' og ''certificate of analysis'' for at sikre at produktet lever op til kravene om kosttilskud.

Safety Study conducted by Minnesota
Applied Research Center whose address is 18894 Lake Drive East,
Chanhassen, MN 55317. Study was completed on November 25, 2001. Test
results are on file with Blue Mountain Nutraceuticals, 1551 Livingston
Ave. Suite 104. West St. Paul, MN 55118.



Toxicity Study conducted by
Product Safety Labs whose address is 2394 Route 130, Dayton, NJ 08810.
Date of test was September 18 to October 2, 2001. Test results are on
file with Blue Mountain Nutraceuticals, 1551 Livingston Ave. Suite 104.
West St. Paul, MN 55118.



Certificate of Analysis conducted
by Rtech Laboratories whose address is P.O. Box 64101, St. Paul, MN
55164-0101. Date of test completed was August 14, 2001. Test results
are on file with Blue Mountain Nutraceuticals, 1551 Livingston Ave.
Suite 104. West St. Paul, MN 55118.



*As with all nutritional and dietary supplements, check with your
health care advisor before taking. This product is not intended to
diagnose, treat, cure or prevent any disease.



Dette er den information som der står på producentens hjemmeside www.sweetrelease.com - synes I vi skal oversætte denne tekst, og få den ind på siden?

Vores markedsføring af produktet kommer hovedsageligt til at henvende sig til unge mænd - f.eks. mænd som læser M eller FHM eller i den stil...



Jeg vil som kunde have en dansk undersøgelse, eller som minimum en undersøgelse accepteret af Danmark.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Ok - det er noteret. Kan dog ikke genkende den samme skepsis hos mig selv når jeg går til købmanden og køber et kost-tilskud eller vitaminpiller.

Dette produkt er jo netop et kosttilskud som desuden er godkendt af fødevare region nordjylland.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Er det godkendt af førevareregion Nordjylland? Det må jeg have overset, har du skrevet det på din hjemmeside?
Problemet er at det lover at gå ind og ændre i smag og konsistens af min sæd, og ved mange ting er der biting, hvad er bivirkningen så? Er der udført deciderede forsøg med sædkvaliteten før og efter? Hvad med kræft?

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej jeg har vist ikke skrevet før, at det er godkendt af fødevareregion Nordjylland - men det er en godkendelse vi har fået af produktet, for overhovedet at måtte sælge det i Danmark ;-)

Selve effekten af produktet kan variere fra person til person, men jeg er sikker på at mange mænd (og kvinder!) kan nikke genkendende til, at sædens smag påvirkes, når man f.eks. spiser asparges eller junk-food.
På samme måde påvirker disse piller sædens smag, og sammensætningen af frugtkoncentrater giver en æblelignende smag.

Der foreligger ingen kræft-undersøgelse af produktet - dog vil jeg sige at sammensætningen af frugtkoncentrat og stivelse umiddelbart ikke skulle anlede til at tro, at produktet er kræftfremkaldende.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad med nedsat sædkvalitet? Bliver det fra fabrikantens side oplyst præcis hvad der er i?

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)