Hej Dorthe, Jeg vil gerne understrege, at det kun er fordi vi har et hul i morgen på ca. 4 timer, hvor vi er uden jobs (afventer et korrektursvar) og derfor kunne min ene grafiker lige så godt lave denne opgave, som kan være en ganske god udfordring i det kreative. - frem for at side stille mens vi venter på korrektur. Hvis opgaven ikke skal lave i morgen - ja, så holder min pris heller ikke :) Så skal den nok ganges med 5 eller 10, hvis det skal gennemarbejdes. Anyway - det kunne være ganske interessant at se, hvad der kommer ud det en gang med tiden. Forsat god dag til Jer alle sammen. Og Ole - skal vi mod forventning kigge på det, så giv mig besked i dag, tak. Hilsen John |
Jeg er ganske udemærket klar over at det ikke er din stil, hvilket jeg osse kom ind på tidligere, og jeg har sans nok til at se at fonten og logoet ikke passer ind. Jeg kom bare i tanke om et logo som jeg lavede engang, og viste det som et eksempel på et logo med ur på.
Jeg byder heller ikke på opgaven, ta´r det ikke personligt, og kan godt følge dig i at det kan virke for corny med et ur i. Men med noget opfindsomhed (tid=penge) så kan man godt lave noget som viser hvad fairtime beskæftiger sig med.
Din onlineshop er meget flot, og jeg kan godt forstå at du vil ha´ et logo som er lige i øjet :)
Mvh. Rune.