Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt koncept i DK inden for SEM og SEO

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Ølstykke
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 205
Fra  Webjuice.dk Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Der er jo ingen tvivl om at der findes en god samling af folk her på amino som har stor erfaring med SEM og SEO.
Jeg vil derfor bede jer om at tage en vurdering af dette site (Ris/Ros).

Hvad synes i om markedsførings konceptet ? og evt. kommentar til design.

semoblog.com

/Riisager

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Riisager

 

Jeg kan godt se fordelen i konceptet - for dig.

 

Det du jo egentligt gør er at få folk til at reklamere for et eller andet til en uhyre lav pris, og så "udnytte" deres troværdighed blandt blog læserne.

 

Jeg synes dog det lyder som et kanon initiativ - set med dine øjne.

Personligt ville jeg aldrig tilmelde mig. Forestil dig dette: Jeg får en opfordring om at skrive et indlæg om semoblog. Jeg accepterer og får kr. 10,- for det. Konstruktivt set så bruger jeg måske 10 min på det. Det giver en timeløn på kr. 60,- Er der nogen der gider arbejde til den timeløn??

 

Men det er da et spændende koncept. Hvis man kunne udvide det så at man i slutningen af sin blog laver et reklamelink for et firma man kan stå inden for - og så bliver betalt for hvert blog indlæg man skriver - så er der en win/win situation. Den eksisterer med mine øjne pt. ikke i dit koncept.

 

 

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror konceptet kunne blive rigtig godt/populært.
Men mon ikke de er svært at finde nogle samarbejdspartnere, som vil betale dine medlemmer for at blogge?
Og hvis du har 1000 medlemmer som blogger om semoblog, så skal du jo også tjekke alle disse medlemmers blogs for at se om de rent faktisk har skrevet om semoblog inden du udbetaler pengene.. det kan tage noget tid.

Til wideEyes
Jeg tror ikke man skal se på som en timeløn, da de fleste bloggere jo skriver indlæg under alle omstændigheder, og primært gør det fordi de syntes det er sjovt, og kunne man så dreje emnet over på noget hvor man kan tjene 10,- på at blogge, så er der helt sikker mange der vil gøre det.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Er det ikke lidt i den stil McDonald''s har gjort? Synes at kunne huske at deMib har skrevet om det i sin blog - det var vist bare $10.

Lige et spørgsmål: Hvis nu jeg skriver i min blog at semoblog sutter røv, får jeg så også 10 kr.?

mvh Carsten
Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 08-11-2006 14:07:38
Forfatter: Carsten Jacobsen
Er det ikke lidt i den stil McDonald''s har gjort?


Jo, det er nøjagtigt det samme som MikkiDougal har gjort. De var bare knapt så fedtede, og fyrede 65 kr (alias 10$) efter bloggere. Og de tog ikke hensyn til hvad folk skrev - udelukkende at de linkede.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 205
Fra  Webjuice.dk Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

wideeye
nu skriver du lav pris - 10 kr. er et minimum vi har sat for at folk ikke tror de skal arbejde for 50 øre, målet er faktisk 40 - 60 kr. per indlæg
Jeg vil ikke sige det er udnyttelse af folks troværdighed da det jo er folks egen mening og et produkt
win/win skal der til - og det mener jeg faktisk vi har - efter som alle får noget ud af det.

Lars Bachmann
Langt det meste er automatiseret

Carsten Jacobsen
Ja så vil du også modtage "10 kr." (tror jeg skal have rettet de 10 kr.)

tak for respons

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Bare så''en af ren nysgerrighed.
Hvordan vil i håndtere den skattemæssige side af sagen, altså udbetaling af kontantbeløb til private?

(Vi har selv et lignende udbetalingssystem i tankerne, til en andet produkt, så det er lidt interessant....


Fra Ølstykke
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 205
Fra  Webjuice.dk Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :
netMedia
Det er uden for mit område - men vil prøve at piske min partner herind og give dig et svar.

creamaid / mcD
http://www.demib.dk/blogging-mcdonnalds-372.html

Fra Ølstykke
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 205
Fra  Webjuice.dk Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Christian Foged
vi opgiver det som Bskat

Tak for feedback til alle
Side 1 ud af 3 (24 indlæg)