Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside - Hvad synes i?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har just aktiveret min nye hjemmeside www.nemmepenge.com - jeg ville lige høre hvad i synes? Når jeg henvender mig til danske kunder, bør jeg så ændre til dansk som hovedsprog?

Jeg sælger reklameplads, lidt inspireret af www.milliondollarhomepage.com

Desuden vil jeg skrive blogs om forskellige måder at tjene penge på.

Nogle der har nogle gode råd om hvordan jeg får flere hits?

Desuden har jeg ansøgt om Google Adsense til reklamerne i bunden af min side, ved nogen hvor meget man tjener pr. klik?

På forhånd tak!

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 20:32
hej, jeg fatter ingen ting?? hva skal man?
Tilmeldt 7. Jan 10
Skrevet kl. 20:38

Man betaler for reklameplads, hvor man smider et link ind på siden, og får derved flere besøg på sin hjemmeside. Ganske logisk faktisk. Som sagt kan du se et lignende projekt på www.milliondollarhomepage.com

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:42

Jeg tvivler på at du får solgt en eneste pixel på det website. Sådan en ide er kun noget værd når den er unik. Alle de efterfølgende kopier vil aldrig blive en succes.

Prisen på Adsense svinger (typisk mellem 0,50 - 5,00 DKK pr. klik) afhængig af brance og konkurrence.
Igen så tvivler jeg på du får noget omtale og dermed besøgende, og i sidste ende indtjening via Adsense på nemmepenge.com.

Kast dig ud i et andet projekt, og drop det du har kørende nu :-)...

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 21. Oct 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:43

jeg ville nok foretrække at kunne vælge mellem dansk og engelsk. er prisen 1 kr for en pixel?

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 20:46

Enig med Casper, den fungerer kun en gang. Milliondollarhomepage blev en succes, netop fordi ideen var sjov og unik. De efterfølgende kopier (herunder din) forsøger at standardisere en original ide, og jeg tror ikke på at det vil give succes..

Tilmeldt 7. Jan 10
Skrevet kl. 20:46

Casper - Tak for din respons, men jeg giver nu projektet en chance alligevel.

Ma2Mo - prisen er 100 kroner for en af de firkanter du ser på siden. Hvis du vil være den første kunde kan vi finde ud af noget billigere.

Mvh Mathias Linde

Tilmeldt 7. Jan 10
Skrevet kl. 20:47
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er glad for jeres respons, men jeg vil alligevel give idéen et forsøg.

Desuden begynder jeg at blogge derinde, hvilket vil gøre idéen en smule afvigende.

Mvh Mathias Linde

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 20:49

Hej Mathias

Spørgsmålet er i mine øjne ikke hvordan du får links, men hvorfor folk skal besøge din side? Den oprindelige historier er vel ved at være nogle år gammel, og dengang åd pressen den, fordi det var en god historie om en knægt der ville være millionær og lavede noget unikt. Lur mig om ikke der findes over tusind af de sider der i Danmark nu. Og reklamepladsen er jo kun noget værd hvis folk besøger den hjemmeside, og det kan jeg ærligt talt ikke se hvorfor de skulle gøre.

Mit råd er at du i stedet skal kaste alt energien i den blog du snakker om, men måske skal du gøre det endnu mere specifikt. Kombiner det med at tjene penge med noget du virkeligt går op i. Det kan være hvordan man tjener penge på at sælge brugte bøger (hvis du interessere dig for brugte bøger), det kan også være på at bette på nettet, på at lave hjemmesider eller noget helt tredje. På den måde vil de besøgene komme næsten af sig selv, for hvis du har en snæver nok målgruppe, er du den eneste der har en blog om lige netop det emne, også finder folk din side, klikker på dine reklamer, og gør dig til en rig fyr :)

Men vend altså perspektivet, se på hvad lige netop du kan tilbyde folk, hvis tilbudet er godt nok, så skal pengene nok komme på sigt, også får du links, besøg og kroner.

Håber du kan bruge svaret til lidt.

/Rasmus

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 20:53

Hov, kom lige i tanke om at du også kunne begynde at opsnuse denne slags unikke hjemmesider og blogge om det. Hvis du hver 3. dag præsentere en unik hjemmeside ide vil jeg tro at du hurtigt har pænt mange besøgene, også har du potentiale til at tjene en hel del mere end på den ide der. Men det kræver lang tid at bygge en trofast skare op, så regn ikke med hurtige penge.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)