Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Restlager af Energidrikke sælges billigt !!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 8. Sep 09
Indlæg ialt: 187
Fra  Verysmartphone.dk Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis vi lige vender tilbage:

Vil ikke anbefale at sælge dem efter holdbarheden er færdig, jeg har prøvet det Big Smile

Købte Burn fra Fleggaard og det viste sig selvfølgelig at holdbarheden desværre var gammel, men tænkte nåh de kan sikkert drikkes (Ja det kan de i teorien, men konsekvensen var bare flere wc besøg om dagen...)

NOT GOOD Big Smile

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:25

Jesper Laugesen:

Hej Mikael

Ja det er rigtigt at der ikke står stk. pris på hjemmesiden, men det er fordi jeg normalt ikke sælger dem enkeltvis - kun i kasser, og tænkte at det måske ville forvirre mere end at gavne.

Nu springer jeg lige lidt i tråden ( det er ok, for det er min Big Smile ), men jeg har jo set i utallige tråde at du altid kommer med masse gode råd vedr. optimering mv.

Jeg synes selv jeg er kommet langt med at promovere mit slik.. , mens det kniber mere at komme frem på google mv. med Energivarerne.

Dels er navnet dumt ( sliknet) , kan jeg jo ikke rigtig lave om nu  - men har du nogle gode råd ?

Jeg ved jo masse private køber disse produkter i fitnescenterne i dyre domme, og med fordel kunne købe kassevis hos mig langt billigere, men hvordan fanger jeg dem, om jeg så må sige ?

Jeg ville lege lidt med AdWords og søgeordet Burn, der er vist ikke den store konkurrence på de ord. Din landingpage og annonce skal så bare overbevise køberne om at dit produkt er lige så godt, bare billigere.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 07:56

Hej Mikael

Er det evt. noget du hjælper med mod betaling ?

Jeg har nada forstand på denne del .

Vi kan tage den over PB.

Mvh

Jesper

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper Laugesen:

Hej Mikael

Er det evt. noget du hjælper med mod betaling ?

Jeg har nada forstand på denne del .

Vi kan tage den over PB.

Mvh

Jesper

Jeg ved overhovedet ikke det samme som Mikkel Demib , de andre top eksperter , med produkter beskrivelser er for ens på mange sider , er sikkert

jeg tager det ikke over PM , derved  kan andre give feedback og måske også nogle der er bedre end mig.

Lav din egen unikke beskrivelser , det giver selvfølgelige bedste

Med da jeg google med 32 ord dukkert 7 resultater

Jeg google med 29 ord i beskrivelse under energi produkter og der kommer 123 ens beskrivelser op med ordret ens beskrivelser , den lavet første originale bliver mest belønnet , google bestemmer hvilken der er originale .

Jeg har bare læst SEO bøgerne og massevis blogs og følget debatten her på amino.dk og tager ved lære i hvad andre har skrevet før mig

Jeg vil ikke tage penge for det , jeg gør stadigvæk små fejl og kan ikke måle mig med de andre super SEO eksperter ,

f.eks. Disse her ved meget mere end mig

http://www.amino.dk/members/FrankHM/default.aspx

http://www.amino.dk/members/Thomas-R_2E00_/default.aspx

http://www.amino.dk/members/Mikkel-deMib-Svendsen/default.aspx  

http://www.amino.dk/members/larsbachmann/default.aspx

Evt. lig ud i SEO tråden problemerne , hvad der kan gøres bedre på din hjemmeside

Rettelse her er linket med de 29 ord med ordret ens beskrivelser på de 123 sider google fandt , der ligner hinanden næsten helt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:07

Tak Mikael

Jeg læser lidt...

Det er også godt med selverkendelse, men kan se det virkelig interesserer dig Yes

mvh

Jesper

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)