Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Demib's SEO FAQ når SEO 2.0 allerede ligger på bordet?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er der en frisk amino der kan svare på om der stadig er noget og hente i Demib's FAQ bog, når SEO 2.0 allerede ligger på skrivebordet? Eller er det blot en slags "light" version?

Dbh.

Peter

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:35

PJJMAK:
Er der en frisk amino der kan svare på om der stadig er noget og hente i Demib's FAQ bog, når SEO 2.0 allerede ligger på skrivebordet?

Hej PJJMAK, Smile

Jeg har anskaffet både SEO 2.0 og SEO FAQ.

SEO 2.0 er et fantastisk godt, men også meget omfattende værk, som indeholder utroligt mange informationer, og som går virkeligt i dybden med emnerne.
Jeg opfatter SEO FAQ som et godt værktøj til lynopslag, når et hurtigt SEO spørgsmål skal afklares.

Så du kan roligt købe SEO FAQ også, den er alle pengene værd. Yes

De bedste hilsner
John Nielsen
Nielco IT

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:53

Tak John, det var også næsten ordret det jeg skrev i en kommentar på min blog til samme spørgsmål :)

Jeg kan da også konstatere, at mange af dem der har købt SEO FAQ er de samme, som har købt SEO 2.0 + naturligvis en hel masse nye læsere, som sikkert har synes SEO 2.0 var for omfattende eller for dyr.

Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:30

Det ender jo nok også med at jeg køber den, har virkelig - virkelig - været glad for SEO. 2.0. Men hvis det blot var de første 4 linier fra hvert kapitel, var der jo ingen grund til at købe den. Dog kunne det være rart hvis man for f.eks. 100 kr. mere kunne få tilsendt en trykt version.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:12

Jeg udelukker bestemt ike, at der kommer en trykt version af SEO FAQ, men jeg kan ikke love det, eller hvornår det bliver.

En ting kan jeg dog love, og det er, at dem der køber e-bogen nu vil få tilbudt den trykte bog til samme nettopris, som dem der vælger at købe dem begge, såfremt der kommer en trykt version. Det var det samme tilbud jeg gav køberne af SEO 2.0 og det er der en del der har benyttet sig af.

Så der er således ingen risiko ved at købe e-bogen nu :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)