Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Din mobil kan spores - er det betryggende?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 31. Mar 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 08:47
hehe - jeg nåede faktisk lige at "fryde" mig over, at jeg angiveligt var placeret inde midt i en by, når jeg nu sidder her langt ude på landet.

Det bliver fint, når servicen kommer med en bedre billedkvalitet.

mvh Hans

Tilmeldt 31. Mar 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 09:09
Det skulle være muligt at spore en mobiltelefon uden gps vha data fra sendemasterne. Med en præcision på omkring 100 m i storbyerne. Hvis man altså har adgang til dataene.
Fra Gilleleje
Tilmeldt 17. Oct 06
Indlæg ialt: 247
Skrevet kl. 09:23
sjovt nok virker dit link ikke, nå jeg skriver mit telefon nr. ind +4520104812, kommer det samme billed da jeg skriv et andet nr., og man ser jo ikke andet end et af to piger med div. afdækning.

mvh

sebastian

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 09:26
Dato: 08-11-2006 09:22:38
Forfatter: Change
sjovt nok virker dit link ikke, nå jeg skriver mit telefon nr. ind +4520104812, kommer det samme billed da jeg skriv et andet nr., og man ser jo ikke andet end et af to piger med div. afdækning.

mvh

sebastian

Det er det der er det sjove ;)

Fra Odense
Tilmeldt 28. Jul 07
Indlæg ialt: 278
Fra  Tankefuld Skrevet kl. 09:28
Godt nok kan jeg være lidt virkelighedsfjern når jeg arbejder til tider, men jeg blev alligevel overrasket over at se hvad der foregik omkring mig :)

Der er en konkurrende service til denne på http://www.findven.dk hvor man kan bede om lov til at lokalisere sine venner. Det er dog muligt at sætte sin status til usynlig, hvis man lige skal noget hemmeligt. Er man faret vild, kan man også spore sig selv, og så få et kort over det område hvor man befinder sig - hvilket jeg faktisk har brugt et par gange.

Det kræver vist dog, at man er kunde hos 3, da man skal oprette sit login på sin mobil-portal.

Mvh. Joachim

Mvh. Joachim Lykke Andersen

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 09:30
Sebastian, hvis du mener linket ikke virker, hvordan kan du så komme ind på siden, taste nummer og få resultatet at se?

Og vi husker lige alle sammen at sitet er en joke.. for jeg synes godt nok at nogle svar i tråden er frygteligt seriøse :)

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 09:36
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 09:38
Øv, jeg troede lige at jeg langt om længe havde fundet ud af, hvor det var jeg havde glemt mobiltelefon!
Det var da godt at jeg ikke nåede at ringe til dem. Altså ikke pigerne på billedet, men dem der arbejder der. Altså dem der får penge for det. Jeg mener, dem der laver noget på kontoret. Nej, jeg mener...

Glem det!

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 10:11
Ja, jeg må også til at se mig noget bedre for, inden jeg tager ting for pålydende.

I aftes checkede jeg lige Amino, og da var der kun Lasse, der havde lavet selve tråden, og jeg fulgte linket, kom ind på siden, og tænkte så, at det var noget for min søn på 15 år, da det umiddelbart er een af hans interesseområdet. Så i stedet for at gå videre, sende jeg lige ham linket.

Han har så efterfølgende spurgt mig om, hvad jeg dog lokker ham til at se på

Jeg har stadigvæk ikke prøvet funktionen af selv, men nu er jeg jo altså også en pige, og så har de da i det mindste ikke mit mobilnummer.

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)