|
Er just faldet over en website - som med ny teknologi og GPS hjælp kan spore mobiltelefoner worldwide - ikke særligt betryggende - testede for god ordens skyld min egen lokation - og det var skræmmende (jo ikke alle man vil have til at vide hvor man nu og da er!) Tjek her: HUSK +45 foran dit mobilnummer (eller din kammerats...) Lasse |
Din mobil kan spores - er det betryggende?
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
|
|
|
|
|
Vi lever i en "turbulent" verden hvor man nu hurtigt kan komme i kontakt med mange verdensdele og mange personer - der er nogle job-områder "Security-folk" - der har til opgave at holde "styr" på hvad mange forskellige adfærdsformer medfører! Derfor er det en naturlig ting, at også her anvendes teknologien til, at bistå med løsninger på opgaver som disse job-områder´s personer er sat til at løse for verdenssamfundet - jeg syntes vi bør være tilfredse med, at der er mulighed for at "spore" handlinger og adfærd - til gavn for os alle -men til skade for de der IKKE har rent mel i posen og det er vel det man mener med "Security"! Derfor lev et sobert liv og stå ved dine handlinger ! Ps! Det vil endvidere bidrage til et stærkt IMAGE for din virksomhed!! Hilsen |
mvh john sommer
|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|
|se: Om mig i min Amino-profil|![]()
|
nice - tog lige en sporing på damen, bare for sjov - men puuuuh ha!!! Fedt dem der svarer uden at have prøvet linket :D |
|
|
Jeg fik også hurtigt løftet hovedet fra skærmen og kigget mig omkring, umiddelbart kunne jeg dog ikke genkende det fra skærmen :) |
|
|
|
Er det linket i sig selv der ikke virker, eller funktionen på sitet? |
Bliv gratis medlem