|
|
hehe - jeg nåede faktisk lige at "fryde" mig over, at jeg angiveligt var placeret inde midt i en by, når jeg nu sidder her langt ude på landet.
Det bliver fint, når servicen kommer med en bedre billedkvalitet.
mvh Hans
Debat
|
hehe - jeg nåede faktisk lige at "fryde" mig over, at jeg angiveligt var placeret inde midt i en by, når jeg nu sidder her langt ude på landet. Det bliver fint, når servicen kommer med en bedre billedkvalitet. mvh Hans |
|
|
Det er det der er det sjove ;) |
|
Godt nok kan jeg være lidt virkelighedsfjern når jeg arbejder til tider, men jeg blev alligevel overrasket over at se hvad der foregik omkring mig :) Der er en konkurrende service til denne på http://www.findven.dk hvor man kan bede om lov til at lokalisere sine venner. Det er dog muligt at sætte sin status til usynlig, hvis man lige skal noget hemmeligt. Er man faret vild, kan man også spore sig selv, og så få et kort over det område hvor man befinder sig - hvilket jeg faktisk har brugt et par gange. Det kræver vist dog, at man er kunde hos 3, da man skal oprette sit login på sin mobil-portal. Mvh. Joachim |
Mvh. Joachim Lykke Andersen
|
Og vi husker lige alle sammen at sitet er en joke.. for jeg synes godt nok at nogle svar i tråden er frygteligt seriøse :) |
--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid
|
Øv, jeg troede lige at jeg langt om længe havde fundet ud af, hvor det var jeg havde glemt mobiltelefon! Det var da godt at jeg ikke nåede at ringe til dem. Altså ikke pigerne på billedet, men dem der arbejder der. Altså dem der får penge for det. Jeg mener, dem der laver noget på kontoret. Nej, jeg mener... Glem det! |
|
I aftes checkede jeg lige Amino, og da var der kun Lasse, der havde lavet selve tråden, og jeg fulgte linket, kom ind på siden, og tænkte så, at det var noget for min søn på 15 år, da det umiddelbart er een af hans interesseområdet. Så i stedet for at gå videre, sende jeg lige ham linket. Han har så efterfølgende spurgt mig om, hvad jeg dog lokker ham til at se på ![]() Jeg har stadigvæk ikke prøvet funktionen af selv, men nu er jeg jo altså også en pige, og så har de da i det mindste ikke mit mobilnummer. |
Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk