Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan jeg forbedre siden på 123revisor.dk?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Tak for alle jeres gode kommentarer. Jeg skal prøve at besvare det hele.

# Karsten - Først tak for roserne, det er jeg glad for. Du nævner derefte to meget meget centrale emner.
1) At brugeren skal kunne vælge revisor selv.
Det er faktisk netop dette, som servicen gerne vil hjælpe folk med. Folk som gerne vil og kan stille de rigtig krav og spørgsmål til revisoren kan selvfølgelig tage telefonen og ringe rundt. Men hvis man ikke ved hvad man skal stille af krav, eller forvente fra revisoren, så kan 123revisor.dk hjælpe med at finde den RIGTIGE revisor, som både passer til behovet og til pengepungen.
Men tusind tak for din kommentar. Det fortæller mig, at der stadig er lidt at arbejde med, før 123revisor udsender de rigtige signaler!

2) At 123revisor ikke står inde for kvaliteten.
Det er faktisk netop det modsatte, som vi prøver at signalere, så der er ingen tvivl om, at det er noget vi skal have omformuleret. Tusind tak for at du fortalte om dette.

# Business - Som nævnt ovenfor, så vil vi gerne ramme den målgruppe, som ikke kan (eller vil bruge tid på at) vurdere om de taler med den rigtige revisor, så derfor er tanken KUN at præsentere én revisor - nemlig den revisor, som passer bedst til brugeren. Ikke nr. revisor nr. 1, 2 og 3 på listen for at brugen kan vælge, men kun at præsentere den som passer bedst.

Hvis man er ked at det valg 123revisor gør, så er tilbuddet uforpligtende, og man kan fortælle at man ønsker et nyt tilbud. Men din kommentar fortæller mig, at der stadig er noget at arbejde med, før vi sender de rigtige signaler. Tak for din kommentar!

Designet er jeg lidt i tvivl om, hvordan du mener vi skal ændre. Det er tænkt at det skal ramme målgruppen. Hvordan mener du at det bør ændres?

# Per Tange - Tak for din kommentar. Jeg tager kontakt til dig for lige at vurdere på et muligt samarbejde.

# Michael Richard Warren Olsen - Artiklerne er endnu ikke udfyldt, men det kommer snarest. Der er mange, som gerne vil informeres om regler om gulpladebiler, eller lignende. Informationen kan både bruges af revisor og kunden. Hvis man ikke er interesseret, så er det jo nemt at springe det afsnit over. Tak for dine gode kommentarer og tak for roserne.

# Kenneth Hedegaard Olsen - Ja, jeg har selv tænkt det samme med boksene. Det må vi lige se på. Kanpperne er lavet med tanken, at det ikke er relevant at kunne klikke på en knap som allerede er "trykket ind". Lidt ligesom, når man har tændt en lampe, så kan man heller ikke tænde igen, når den er tændt. Det med priser vil vi lige se på. Hvis det sender forvirrende signaler, så skal det selvfølgelig ændres. Men det er altså gratis at forespørge efter revisor på hjemmesiden. SEO bliver der snart kigget på. Tak for din hjælp.

# Mikael Christensen - Mange tak for de rosende ord. Ja, titlen skal forbedres på de forskellige sider. Det bliver gjort i forbindelse med SEO. Vi vil lige overveje, hvordan vi kan øge troværdigheden. Menuen "Artikler" er tænkt som en slags blog, som skal give flere hits fra Google. Tak for kommentarerne.

Tak for hjælpen og kommentarerne. Jeg kan se, at der stadig er meget at arbejde på. Hvis I har flere kommentarer hører jeg det meget gerne.

Mange hilsner,
Martin E. Jensen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 21:43

Martin E. Jensen - 123revisor.dk:

# Business - Som nævnt ovenfor, så vil vi gerne ramme den målgruppe, som ikke kan (eller vil bruge tid på at) vurdere om de taler med den rigtige revisor, så derfor er tanken KUN at præsentere én revisor - nemlig den revisor, som passer bedst til brugeren. Ikke nr. revisor nr. 1, 2 og 3 på listen for at brugen kan vælge, men kun at præsentere den som passer bedst.

Hvis man er ked at det valg 123revisor gør, så er tilbuddet uforpligtende, og man kan fortælle at man ønsker et nyt tilbud. Men din kommentar fortæller mig, at der stadig er noget at arbejde med, før vi sender de rigtige signaler. Tak for din kommentar!

Designet er jeg lidt i tvivl om, hvordan du mener vi skal ændre. Det er tænkt at det skal ramme målgruppen. Hvordan mener du at det bør ændres?

Det med revisor er en alvorlig ting imo, så derfor kan I ikke vælge den "rigtige". Det kommer i høj grad an på kemi m.m., så derfor ville en liste være meget mere brugbar i mine øjne. Hvis jeg fx. ringer revisoren op og med det samme fornemmer at det ikke spiller, så skal jeg igennem processen igen. Det tror jeg er et ret sandsynligt scenarie......men det er selvfølgelig Jeres valg ;o)

Ja, jeg var vist ikke så specifik mht designet. Det jeg mener er, at revision og håndtering af en virksomheds regnskaber, er sgu en alvorlig sag. Designet sender imo ikke de signaler, så jeg troede faktisk at det handlede om noget "sjovt", lige da jeg kom ind på siden pga. de der 1,2,3 bokse. Jeg kan personligt ikke lide at det bliver for "sjovt", når det handler om noget alvorligt, for så mister det troværdighed imo.

Men som sagt.....ellers en fin idé, så bare fyr den af ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 13:45

Hej Business,

Tak for din uddybning og dit engagement.

Jeg skal lige have præciseret, at 123revisor.dk er enig med dig i, at dét at foretage et valg af revisor er en alvorlig sag, og dét at lave et 100% rigtigt regnskab er en vigtig del af det at drive forretning. Så vi er fuldstændigt enige på de punkter.

Men det udelukker umiddelbart ikke, at en tredjepart godt kan finde den rigtige revisor. Det med kemien er et spørgsmål om at have parametre og viden nok, inden man går i gang med at søge. Der vil i så fald være meget få situationer, hvor der ikke skabes et godt match imellem kunden og revisoren. I de sidste få tilfælde, er det ikke det store problem at præsentere en ny revisor for kunden.

Derudover er vi umiddelbart ikke enige i, at størstedelen af dem som søger revisor helst vil have 3 telefonnumre (eller flere på en lang liste) præsenteret, hvor de derefter selv skal ordne resten. Mindre erhvervsdrivende er ofte ligeglade med hvem deres revisor er, sålænge regnskabet ordnes "nemt og billigt". 123revisor.dk går derimod ind og vurderer på en række parametre, som kunden slet ikke har overvejet, og får dermed et bedre match, end hvis kunden selv havde søgt en revisor.

Det er min erfaring, at de fleste ikke kan (eller ønsker at) sætte sig ind i, hvad der kræves af en god revisor, og det er de færreste, som selv laver en større undersøgelse, men tværtimod accepterer den første revisor som melder sig, hvilket ikke altid er en god løsning.

Et eksempel fra det virkelige liv er en nystartet blomsterbutik. Her dukker der pludselig en mand op og spørger om butikken har en person til at håndtere regnskabet. Da butikken ikke har en revisor, takkes der JA til at manden i fremtiden udarbejder butikkens regnskab. Han kan nemlig "gøre det billigt" (=lav timeløn). Senere viser det sig, at manden ikke er en særlig dygtig revisor, og at blomsterbutikken hver måned taber tusindvis af kroner på at revisoren yder en forkert rådgivning.

Tusind tak for debatten og dine gode indspark! Det har givet os noget at tænke på og arbejde videre med. Vi skal vurdere igen på, hvilke signaler siden udsender, og om de rammer den rigtige målgruppe.

Du skal også have tusind tak for din uddybning omkring det grafiske. Vi vil lige genvurdere på, om billederne sender de rigtige signaler til målgruppen, og tage op til overvejelse om der skal sættes nogle andre billeder på forsiden.

Hilsen
Martin

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)