Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan jeg forbedre siden på 123revisor.dk?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

I plejer at være skarpe til at give gode analyser og kommentarer af hjemmesider. Jeg har netop fået denne side leveret fra designeren, og vil gerne have jeres uforbeholdne kommentarer.

www.123revisor.dk

• Hvad bør gøres bedre?
  • Hvad er godt?
  • Hvor udsendes der uklare signaler?
  • Hvor bør der forklares bedre?
  • osv.

Jeg takker på forhånd for jeres kommentarer.

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 16:31

Hej Martin. 

Umiddelbart en ok side, der nemt og overskueligt fortæller hvad det går ud på. Min eneste anke er, at jeg som bruger overlader helt til jer at finde en god revisor til mig. Normalt ville jeg forvente at i stillede relevante informationer til rådighed, og at jeg så derefter selv kunne bestemme om den pågældende revisor var noget for mig... 

Det kunne jo være jeg ikke ville have en revisor der hed Helmuth, vel vidende at det er racistisk og fordømmende, men det er nu engang en af de mange filtre vi er vandt til at bruge i den verden vi befinder os i dag. Vi vil gerne selv finde og bestemme vores egne kontakter, og derfor var det måske en mulighed at vende forretningsmodellen, så det handlede om en god søgemaskine specifikt indenfor revisorer, og at i så fik betaling for de leads i fik igennem. 

Jeg fik i hvert fald den oplevelse, at jeg ikke havde interesse i at udfylde kontaktformularen, fordi jeg ikke ved hvilken revisor så lige pludselig ringer mig op. 

Jeg kan selvfølgelig kun snakke om mig selv :)

-Karsten

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 16:35

Og det falder så fuldstændigt sammen for mig, da jeg læser i ikke står inde for kvaliteten af de revisorer i så har til at ringe mig op... Så finder jeg hellere min egen revisor via google - tak 

(det er selvfølgelig ret hårdt sat op, men det var min indre dialog da jeg læste det)

-Karsten

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 16:36

Man studser lidt over at der ikke kommer et udvalg af revisorer, men at I finder een. Umiddelbart ville det gøre at jeg ikke ville benytte Jer. En revisor er vel een hvor kemien, tilliden m.m. i høj grad skal være på plads m.m. - Finder I dem på krak? I nævner at I ikke står inden for dem iI anbefaler !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg synes også at designet er lidt for 'barnligt', så jeg er ikke sikker på at det er alvorligt ment, når jeg lige hurtigt kigger på siden...

Ellers er idéen vel ok, så held og lykke med projektet med at få sitet gjort bedre.

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Feb 10
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 16:40

Hej Martin

Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt mere om det for et eventuel samarbejde.

Jeg er meget enig med Karsten i  det han skriver. Det er nok også vigtigt at der er nogle kvalitetsstempler på de samarbejdspartnere i har, så det måske ikke bare skal være billigt.

Mvh

Per Tange

Dansk Revision Viborg

87255307

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 17:05

Martin E. Jensen - 123revisor.dk:

Hej Aminoer,

I plejer at være skarpe til at give gode analyser og kommentarer af hjemmesider. Jeg har netop fået denne side leveret fra designeren, og vil gerne have jeres uforbeholdne kommentarer.

www.123revisor.dk

• Hvad bør gøres bedre?
  • Hvad er godt?
  • osv.

Det ser meget nemt og overskueligt ud. Men der er en lille skønshedsfejl på http://www.123revisor.dk/index.php/artikler/ <<< artikelerne 1,2,3 er  "blanke" - jeg forstår altså heller helt logikken i den sektion. Dine kunder er jo fx ikke sådan en som mig der blot vil i kontakt med en revisor. Din kunde er jo rent logisk revisoren ( jeg er jo bare en der benytter din gratis service ) - altså føles det lidt dumt at denne sektion findes, da jeg som en bruger af servicen håber at revisoren er opdateret med de forskellige ændringer i Loven, og jeg kan ikke rigtig se hvad det kommer til at rage mig som servicebruger, jeg bruger vel denne service for netop at ikke at gide at læse om diverse nye ændringer og overlader det til nogen der har mere tjek på det.

Jeg syntes du skulle udsende disse artikler til dine "rigtige kunder" ( revisorne ) i et nyhedsbrev så de lige bliver en eksta omgang sikker på en ændring i Loven, det kunne jo godt være at de havde overset et brev eller et eller andet, så er det jo meget godt du lige giver dem en lille reminder.

Ellers et OK stykke arbejde.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 17:19

Heeej
Jeg synes siden er perfekt som den er nu..Big Smile

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 17:28

OpretAlt.dk:

Heeej
Jeg synes siden er perfekt som den er nu..Big Smile

Har han allerede rettet alle fejlene, wauhhh, det var sgu hurtigt.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:31

Martin E. Jensen - 123revisor.dk:

Hej Aminoer,

www.123revisor.dk

• Hvad bør gøres bedre?
  • Hvad er godt?
  • osv.

Hej Martin.

1. Syntes at der er lidt synd at de 2 bokse på forsiden ikke er lige høje. Altså "100 GRATIS" og "KVALITET!".

2. Hvis du går ind på siden "index.php/find-revisor/", så virker menuknappen "Find Revisor" ikke.

3. Når man er inde på jeres sider, hvorfor linkes der så ikke til den samme side fra menuen? Det er vel ingen skade til?

4. Når jeg ser "Priser" i menuen, så får jeg med det samme den følelse at det koster penge. Så kunne man ikke kalde den noget andet?

--------------------------------------------------------------------------------------------

Kan se i ikke har gjort så meget i SEO. Få lavet nogle gode titles og beskrivelser til at starte med :-)

Dbh. Kenneth Hedegaard Olsen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:33

God nem og overskuelig hjemmeside Yes

Bedre kan disse her ting gøres

Titlen kan forbedres husk der vises op til 67 tegn på google ingen kalder en forside en forside i titlen det ser ikke ret professionelt ud på google derved meget få kliks fra google af , lav en sælgende titler jeg mener denne her <title>123Revisor.dk :: Forside</title>

Mit CVR og telefon nummer ville jeg ligge i bunden af alle undersider dette synes jeg skaber troværdighed .

Tekst virker yderst velskrevet , derved blogge på nyheds siden om emmet ville jeg sige var en god ideen ,desuden kommer der mere indhold til google

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)