Hej Aminoer, I plejer at være skarpe til at give gode analyser og kommentarer af hjemmesider. Jeg har netop fået denne side leveret fra designeren, og vil gerne have jeres uforbeholdne kommentarer.
Jeg takker på forhånd for jeres kommentarer.
|
Hej Martin.
Umiddelbart en ok side, der nemt og overskueligt fortæller hvad det går ud på. Min eneste anke er, at jeg som bruger overlader helt til jer at finde en god revisor til mig. Normalt ville jeg forvente at i stillede relevante informationer til rådighed, og at jeg så derefter selv kunne bestemme om den pågældende revisor var noget for mig...
Det kunne jo være jeg ikke ville have en revisor der hed Helmuth, vel vidende at det er racistisk og fordømmende, men det er nu engang en af de mange filtre vi er vandt til at bruge i den verden vi befinder os i dag. Vi vil gerne selv finde og bestemme vores egne kontakter, og derfor var det måske en mulighed at vende forretningsmodellen, så det handlede om en god søgemaskine specifikt indenfor revisorer, og at i så fik betaling for de leads i fik igennem.
Jeg fik i hvert fald den oplevelse, at jeg ikke havde interesse i at udfylde kontaktformularen, fordi jeg ikke ved hvilken revisor så lige pludselig ringer mig op.
Jeg kan selvfølgelig kun snakke om mig selv :)
-Karsten