Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.dinparfume.dk

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Alle aminoer,

Så er vi i luften med www.dinparfume.dk
Vi vil gerne høre jeres kommentare til hvad vi evt. kan gøre bedre/anderledes på vores site.

Dette skal ses udfra design / brugervenlighed osv. osv.

Jeg håber i kommer med noget konstruktivt kritik.

www.dinparfume.dk - Køb billig parfume på internettet. Nemt, enkelt og lige til døren!

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 13:47

Ser da meget professionelt ud. Var det måske en ide at lave vejen til jeres produkter mere synlige? Det er sådan set det jeg tænker, når jeg ser siden.

Men den er fin.

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 13:48

Ja, smid nogle produkter på forsiden :)

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 13:49

- Teksten midtfor er for lille i størrelse og da det er beige mod grå skrift, gør at det kan være lidt svært at læse.. Derfor gider jeg faktisk ikke læse det..

- Jeres betalingsmuligheder synes jeg ikke skal stå ved teksten og en kurv skal være mere synlig

- Hvorfor ikke have en top 5 over de parfumer som har fået bedst anmeldelser så man får lidt balance i venstre side.

- Desuden bør det være muligt ikke kun at vælge mellem parfume til mænd og kvinder, men også parfume efter mærke

- Synes farverne er lidt kedelige.. Når det kommer til parfumer, så synes jeg godt at der kan være noget godt design og flotte halvkraftige farver!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 13:52

Hej.

Designet ser rigtig godt ud, og henvender sig formentligt også til jeres målgruppe.

Det eneste jeg syntes der skiller sig lidt ud fra designet er boksen under banneret hvor der står "Spar helt op til 60% bla bla ..", den burde i måske overveje at ændre til en lidt lysere grå istedet.

Ellers rigtig fint site :)

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:59

den største fejl ved jeres side er som jeg ser det at man skal oprette en konto for at handle. Jeg ville gerne købe en parfume hos jer, men i det øjeblik jeg opdager det kræver en konto så lukker jeg og hopper videre. Jeg vil direkte til betalingsvinduet, og gider ikke alt muligt flueknepperi fordi en butik ønsker min mail adresse osv.

Ud over det er den slags tvunget oprettelse også de fleste gange forbundet med spam reklamer hvilket bare sender mig væk endnu hurtigere.

Mit råd:

Lad kunden komme direkte til betaling og kør et separat nyhedsbrev til de folk der virkelig ønsker det. Det vil helt sikkert give en større konvertering på både besøgende og nyhedsbrev.

Ud over det ser siden flot og professionel ud, og det er dejlig nemt at finde produkter. Som flere andre er inde på ville de mest populære produkter se godt ud på forsiden.

lykke til med det hele.

Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 14:08

Hej Alle,

Tusind tak for jeres konstruktive forslag til vores side.
Jeg har faktisk overvejet at lave boksen i midten på forsiden (der hvor der er tekst) gør den til lyseblå for at det skal virke som en sommeragtig farve, hvad synes i om det?

Ellers ser alt gråt ud som nu, som i det lange løb godt kan blive kedeligt.

Martin

www.dinparfume.dk - Køb billig parfume på internettet. Nemt, enkelt og lige til døren!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:06

Den er rigtig flot og elegant - men jeg syntes der er alt for meget tekst på forsiden. Og så syntes jeg ikke nyhedsbrevet skal centreres; men som før nævnt få nogle varer mv. på forsiden.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 18:10

Hey,

Jeg synes fragten skal ned, 29 eller 39 kr.

43,25 er et underligt og træls beløb, for mange, tror jeg.

Giver du Amino rabat?Wink

Fra Vejle
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 18:16

Det ser rigtig fint ud.

Og det kan godt være at kritik kan være konstruktiv, men du kan sagtens bruge den som den er, og så rette lidt til undervejs, så fortvivl ej. :)

Jeg ville nok også vælge at få vist lidt produkter i random på forsiden, det giver også lidt mere liv.

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)