Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan gøres en side "usynlig"?

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 16. Aug 06
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Mikkel deMib

Fint så er vi jo enige, så kan vi vel droppe det plader.

Tilmeldt 16. Aug 06
Skrevet kl. 15:53
Marcel Fuursted
Det var ikke min hensigt at stjæle andre folks tråde. Selvom der er eksperter fra den ene eller anden lejr så skal jeg da ikke holde min mund når jeg nu har en anden erfaring ? Vi skulle hjælpe hinanden og ikke ANGRIBE hinanden herinde, er det ikke det Amino går ud på ?
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 15:54
For at rådgive denne person ordentligt skal der jo så mere end én mening ind og det kom der!

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 15:55
Desuden var det dig der "angreb" med påstande om dårligt ordforråd og lav intelligens

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 16. Aug 06
Skrevet kl. 16:01
Marcel Fuursted
Vor herre bevares, skal vi nu analysere og diskutere hvem der angreb hvem ?
Læs tråden og så mener jeg nok at det var Mikkel deMib der angreb mig først.

Jeg tror vi skal stoppe her, før der sker mere skade.

Det her er total irrelevant for vedkommende der startede tråden.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 16:01
Det var ikke min hensigt at stjæle andre folks tråde. Selvom der er eksperter fra den ene eller anden lejr så skal jeg da ikke holde min mund når jeg nu har en anden erfaring ? Vi skulle hjælpe hinanden og ikke ANGRIBE hinanden herinde, er det ikke det Amino går ud på ?

Det var dog en sjov måde at slippe ud af din kattepine på?

Du beskylder folk for at have et dårligt ordforåd, samt du udtaler dig om andre menneskers viden og erfaring.

Men nu skriver du pludselig at du bare har anden erfaring, kunne du så ikke have lagt ud med at din erfaring siger dig at linux/unix servere er mere stabile og sikre, fremfor at sige sådan er det bare, og ikke gide høre på hvad andre mennesker har at sige.

Jeg håber ikke du opfører dig sådan normalt
Tilmeldt 16. Aug 06
Skrevet kl. 16:12

Jeg tror bare vi stopper her. Ellers så lav en ny tråd, så kan vi gerne diskutere videre.

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 16:17
Hej Louise

Mht. at beskytte sig fra søgemaskiner, så vil en flash-løsning være et rigtig godt bud, da søgemskiner ikke kan læse i en flashfil - og det varer vel ikke længe før man kan integrere PDF med flash - det er nu samme firma der udvikler begge dele (med en god portion teknisk snilde kan det nok godt lade sig gøre allerede nu).

En anden mulighed jeg lige kommer til at tænke på, er at høre Martin ad hvordan han distribuere sin nye bog - den er jo nogle penge værd. Måske vil det gøre tingene nemmere, hvis du simpelthen maile folk den viden de har købt - så behøver du ikke at have en eneste PDF-fil liggende på nettet - og heller ikke at tænke på hverken Linux eller Windows  (jeg ville så vælge en mac server, hvis jeg havde råd - men det er kun fordi den er så supersmuk). :)

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:52
Det er desværre ikke helt korrekt. Søgemaskinerne KAN faktisk odt læse Flash filer o gør det. De gør det bare ikke så godt, og i reglen ranker de stort set ikke.

Generelt kan det ikke anbefales at benytte det der vist kaldes "Security By Obscurity" - altså satse på sikkerhed baseret på andres manglende evner. Dels kan det være svært med sikkerhed at fastslå andres evner, og dels kan de ændre sig over tid. Så den løsning vil jeg bestemt ikke anbefale. Hvis søgemaskinerne effektivt skal holdes ude kan det KUN gøres ved at give dem en 403 eller passwordbeskytte siderne.
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 16:00
Hej allesammen

Ehm.. jeg er altså lidt f''ing liglad med hvilken server jeg bruger, Bare lortet virker.

Ellers burde der vel være et eller andet software der kan alt muligt?

Måske vil det gøre tingene nemmere, hvis du simpelthen maile folk den viden de har købt - så behøver du ikke at have en eneste PDF-fil liggende på nettet - og heller ikke at tænke på hverken Linux eller Windows  (jeg ville så vælge en mac server, hvis jeg havde råd - men det er kun fordi den er så supersmuk). :)

David, tak for dit råd.

Jeg har overvejet at maile folk, problemet  er bare at der er mange pdf-filer... med meget grafik... Det er korsstingsdesigns.

Mange vil også have "instant delivery" når de køber på nettet, og jeg kan risikere (ifølge diverse marketingsfolk) at blive spammet for vildt med dumme spørgsmål, hvis folk ik får deres ting med det samme *suk*.

Har du erfarring med at dette kan fungere optimalt? 

Jeg er godt igang med at forske i .htaccess. AAADD!!! Flash kender jeg heller ikke så meget til, men jeg er stadig i vild meget gang med at læse.

Vender nok stærkt tilbage med en masse piv og klynk om et par dage  Men forhåbentlig sker det ikke (I wish).

Indtil da, hyg jer allesammen, og I er stadig velkomne til at skrive forslag etc.  

*Louise

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)