Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan gøres en side "usynlig"?

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Wow... en side med password?

Er her nogen, som kan anbefale bøger/sider, eller endda paste noget kode som kan alt sådan noget med passwords?

Jeg har aldrig rigtig gennemskuet hvordan det med password egentlig fungerer. ASP-koden genererer et password til folk, og så kan den selv finde ud af det med login? -Altså at kombinere det givne password med/til password request?

Hehe, lyder dejligt udfordrende. Enhver form for hjælp, tips og hints vil være ekstremt værdsat.

Louise

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:05
Hvis det altid er pdf-filer, kan du beskytte pdf-filen med password. Det gøres i det adobeprogram, som du bruger, når du laver pdf-filen.

mvh Hans

Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 13:13
-oh, og forresten... hvordan sikrer man at "landing-page''n" man kommer ind på efter indtastet password ikke findes af søgemaskinerne?
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 13:16
Så vidt jeg ved er det meget nemt at få åbnet en PDF-fil selvom den er kodeordsbeskyttet, der er vist rigtigt mange "værktøjer" tilgængelige til den slags. Jeg tror det vil være at foretrække at beskytte med password før filen overhovedet kan downloades, dvs. enten i websidens kode eller via .htaccess som nævnes.
Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 13:17
Dato: 07-11-2006 13:12:40
Forfatter: Louise
-oh, og forresten... hvordan sikrer man at ''landing-page''n'' man kommer ind på efter indtastet password ikke findes af søgemaskinerne?

Hvis det er lavet rigtigt kan ingen andre end folk som er logget ind se siderne som er beskyttet af bruger/pass.

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 13:17
Ved at placere denne side i en passwordbeskyttet mappe. Er det en Unix/Linux-server?

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 16. Aug 06
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 13:21
Hvis du prøver at søge på Htaccess på google, så vil du finde masser af hjælp til det.

Her er noget af det første jeg fandt

Og der er meget mere. Du skal måske også søge på HTpassword også en Linux feature.

Jeg vil ikke fornærme nogen Windows hosts, MEN du skal nok bevæge dig ind på en Linux/Unix baseret server for

at få en optimal sikkerhed. Frem for alt, vil det blive MEGET billigere for dig i sidste ende.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 13:25
Jeg vil ikke fornærme nogen Windows hosts, MEN du skal nok bevæge dig ind på en Linux/Unix baseret server for at få en optimal sikkerhed. Frem for alt, vil det blive MEGET billigere for dig i sidste ende.

Jeg vil ikke til at starte en religionskrig, men jeg vil blot indskyde at jeg ikke mener det er sandt :)
Tilmeldt 16. Aug 06
Skrevet kl. 13:26
Glemte lige.....

Som der også allerede er nævnt her i tråden, så glem alt om bare at password beskytte dine PDF filer, de kan knækkes forholdsvis nemt, med mindre du kan finde noget 3. parts software som kan gøre det.... men det er meget svært og styre dine passwords så.

Med HTaccess og HTpassword kan du skifte brugernavn og password når det passer dig, og såfremt folk de skulle vidergive login informationer, ja så kan du ændre/slette dette login. Desuden har HTAccess så mange andre funktioner, som også beskytter dig imod at der f.eks. er 2 eller 10 med samme user/pass inde på eengang...osv.osv.

Tilmeldt 16. Aug 06
Skrevet kl. 13:27
Sune Christesen
Jeg vidste godt at den kunne give bagslag... så lad den ligge

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)