Hej Amino og brugere Jeg har fået lavet ny hjemmeside og håber der er nogle kloge mennesker her! "Det ved jeg der er :-)" som kan hjælpe. Kan nogen fortælle mig hvad jeg kan gøre for at få en bedre placering på søge ord som jordvarme og varmepumper og den genre. Håber i vil være mig behjælpelig Med venlig hilsen Christian Hegner |
Hej
Først og fremmest kan jeg se at du har en Drupal løsning, så derfor er der nogle problemer med den performance som siden har, det vil sige at der er rigtig mange ting som skal indlæses hver gang en bruger kommer forbi. Dette kan man dog ikke gøre så meget ved i en drupal løsning, men det er en ting som Google ser på.
Dernæst er der nogle ting du kan gøre:
- indsætte h1 overskrifter, disse findes nemlig ikke på siden.
- lave unikke titles (titletags)
- få flere links til din hjemmeside
- du har meget tekst på siden hvilket jo er godt, men der kunne godt være lidt flere interne links i teksten, altså links som peger til andre sider også, og helst de sider som du mener er vigtige for dine brugere
- læs om søgemaskineoptimering, så du forstår hvad det egentlig går ud på. Der findes mange resourser der ude, eks SEO 2.0, Når du har læst om seo, så ved du helt sikkert også hvad du kan gøre bedre.
Designet er som det skal være, overskueligt og brugervenligt, så det du skal arbejde på er at få flere brugere på din hjemmeside via søgemaskinerne, og der kan du tage de punkter jeg har skrevet indtil videre. Jeg kunne godt gå endnu mere i dybden, men det kræver enormt meget tid.
MVH Kim